ivkata написа:Заводски нямам монтиран "кантар", нито рестриктори за задните колела,кво правим!?
колата 100% е на барабани отзад при това положение и е до 1.3 двигател на голф в най-добрия случай, всичко друго е премахнато от бивши притежатели!
ivkata написа:Заводски нямам монтиран "кантар", нито рестриктори за задните колела,кво правим!?
, но е 1.6 PN 
По този начин не може да се вкара тампона докрай, донабих го с помоща на дървено трупче и чук. След като набих новия тампон, сложих само болта с гайката, без да стягам. Прехвърляте се от другата страна. Там е по-големия филм заради кантара на спирачките
След като прецаках главите на болтовете на кантара, реших да не го свалям. Извадих болта на обратно. Развих го колкото да започне да мърда и да си набележа място за рязането му. Ако имате флекс, набавете си голям диск, защото място за малък флекс с малък диск няма... Отрязах болта на ръка с ножовка. Понеже при опита да извадя болта на обратно опираше в прага, развих лапата за да дръпна целия мост надолу и да го изкарам. Съответно си бях приготвил нов хубав болт с гайка и шайби. Избиването е по същия начин като от другата страна, набиването е малко по гадно заради малкото място което има. След като набих и втория тампон, сложих новия болт и гайката колкото да седи. Свалих колата на гумите и тогава притегнах. Следвах съветите на колегите за стягането. Не виждам много логика в стягането на пусната кола, защото така или иначе болта минава през тампона, а тампона се движи около болта
Просто аз нямах нито канал, нито подемник, нито време за да свалям целия мост и после да се занимавам със спирачките. Използвах момента за да си монтирам новите койлове 
Успех на всички които трябва да сменят тези тампони 


Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта