АБФ турбо-проект
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Разбрах те за дюзите трябва да не са под напрежение ще им сложа дистанциони фтулки,за турбото знам че има някакъв вграден рестриктор но ми казаха ако хвана маслото от датчика за високо налягане да сложа рестриктор 0.8-0.9мм за това питам.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Можеш спокойно да измериш твоя точно колко е (би трябвало да е вграден както каза Пацо). Спокойно можеш да си напрваиш и тест колко точно налягане ти трябва като пресъздадеш условията и направиш 2-3 тестови рестриктора, но мисля, че този който ти е на турбото е перфектен. Помисли само за отичането на маслото. Там също има неприятни ситуации, които се получават от неправилно позициониране на отточника (под нивото на маслото) и диаметъра му.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Vizor написа:... Помисли само за отичането на маслото. Там също има неприятни ситуации, които се получават от неправилно позициониране на отточника (под нивото на маслото) и диаметъра му.
Предполагам , че искаш да кажеш, че масления слив трябва да бъде над нивото на маслото.
И не е лошо да си вземеш филтърче за маслената магистрала към турбото.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Аз това и казах, Пацо. НЕПРАВИЛНО ПОЗИЦИОНИРАНЕ (ПОД НИВОТО НА МАСЛОТО). В скобите е уточнението :D. Знам, че трябва да е над него, защото се получава кофти тапа при слаб слив. Аз лично съм чупил турбина така. Глупаво, но както беше тръгнала така и е*ах мамата допълнително.
За филтърчето и аз съм ЗА! Особено, че цените им не са твърде високи особено при така напрваен мотор дори няма да го усетиш.
За филтърчето и аз съм ЗА! Особено, че цените им не са твърде високи особено при така напрваен мотор дори няма да го усетиш.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Ето как изглежда входа за маслото на турбината и да вече го имам филтарчето.Доста голям ми се вижда отвора на рестриктора ако това изобщо е рестриктор.



- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Аз имах предвид ето такъв рестректорhttp://www.ctsturbo.com/cart/products/GT_series_oil_restrictor-126-5.html
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Виждаш само горната част на рестриктора, но в дъното той има два отвора от по 0,4мм. В момента на колата ми е качена GTX3076 a преди това и GT3076 и никога не съм ползвал рестриктор. Говорил съм и с Златков от Проспийд многократно за това.
Този филтър дето си взел всъщност е доста едър, но няма как да го знаеш. Върши работа де , не е като да си съвсем без.
Този филтър дето си взел всъщност е доста едър, но няма как да го знаеш. Върши работа де , не е като да си съвсем без.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Тозифилтър е точно от ПРОСПИЙТ казаха ми че става за тази турбина,а ти маслото от датчика за високо налягане над масления филтър ли го хващаш.Водното охлаждане ако го завартя през парното ще стане ли или от някаде другаде?БЛАГОДАРЯ МНОГО ЗА ПОМОЩА!!!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Най-добре е да вземеш вода от една от тапите на блока от към изпускателния колектор. Купуваш си една нова, пробиваш я и и заваряваш 8мм тръбичка от която хваща вода към турбото. Обратната топла вода я връщаш в изхода на парното.
Маслената магистрала си я захранваш от датчика за високо налягане, но провери , че не помня вече дали той е след масления филтър или преди. На теб определено ти трябва маслото след филтъра на конзолата. Аз заварявах там допълнителна втулка там, но беше отдавна и вече не помня защо.
Филтъра ми е ясно, че си го взел от Златков, но са с едра цедка.
Маслената магистрала си я захранваш от датчика за високо налягане, но провери , че не помня вече дали той е след масления филтър или преди. На теб определено ти трябва маслото след филтъра на конзолата. Аз заварявах там допълнителна втулка там, но беше отдавна и вече не помня защо.
Филтъра ми е ясно, че си го взел от Златков, но са с едра цедка.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: АБФ турбо - нов проект
Митак аз водата я вързах към парното и нямам проблеми, а за маслото го варзах към датчика за масло над масления филтър .А колкото до реструктор, нямам ползвам този които е на турбото което е gt3582.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Адаш ти какъв двигател въртиш с тази голяма турбина.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: АБФ турбо - нов проект
Следя с интерес темата и искам да благодаря на автора за снимките!
Имам въпрос към каращите такива силно модифицирани мотори - понеже четох назад в темата по въпроса за маслата... От там оставам с впечатлението, че явно няма яснота с какво точно масло е най-добре да се карат такива силови проекти. Чели ли сте темата за маслата в Субару форума?
Аз доста време я четох (3 дни, в интерес на истината), и сега отново я препрочитам... Та в Субару форума от горепосочената тема става ясно, че най-добрите масла са Red Line и AMSoil - тук обаче никой не ги споменава. Чудно ми е защо това е така, при положение че "железата" които се сглобяват определено не са евтини?
Ще ми е интересно да прочета вашите мисли по тези въпроси.
Имам въпрос към каращите такива силно модифицирани мотори - понеже четох назад в темата по въпроса за маслата... От там оставам с впечатлението, че явно няма яснота с какво точно масло е най-добре да се карат такива силови проекти. Чели ли сте темата за маслата в Субару форума?

Аз доста време я четох (3 дни, в интерес на истината), и сега отново я препрочитам... Та в Субару форума от горепосочената тема става ясно, че най-добрите масла са Red Line и AMSoil - тук обаче никой не ги споменава. Чудно ми е защо това е така, при положение че "железата" които се сглобяват определено не са евтини?
Ще ми е интересно да прочета вашите мисли по тези въпроси.
- bbboiko2004
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: АБФ турбо - нов проект
abf търкалям адаш с gt35
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Ето как изглежда двигателя с турбината,тези дни ще поработя по маслената система на турбото.Голяма заигравка ще е с изработката на тръбичката за изтичането на маслото от турбото тъй като мястото е много тясно,моля дайте предложение какъв маркуч да ползвам за обратното масло?









Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта