Dagestan написа:1.6 102к.с. си е обикновен пълен инжекцион MPi, който се газифицира повече от успешно. Варианта, на който сте се спрели е отличен според мен, в Разград един от най-добрите инструктори кара на Голф 6 1.4 с газов инжекцион и аз поне не знам да не е успял да научи някого да шофира.
Аз също съм останал с впечатлението, че дизелите, особено 1.9тди на ВАГ се гасят доста лесно при потегляне, но може и да съм се заблудил. Ако не успеете да намерите добър Голф 5 за тези пари, Голф 4 1.8 125к.с. също е добър вариант. Там поне от опит знам, че за да успееш да го изгасиш при тръгване, си трябват доста каръчески способности.
П.П. При не толкова сигурна работа (сега започва), аз поне не бих рискувал с лизинг. По-нататък, когато се утвърди в бранша може, но не и в началото, понеже не се знае как ще тръгнат нещата.
И ти си прав.Щом е нов в бранша,по-добре да започне с по-стара кола докато си изгради някакво име в бранша.После може да помисли и за нова на лизинг
