


VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Има ли нещо особено при обучаване на дроселовата клапа на пасат 1.8 адр ? Нещо което трябва да се знае предварително?Имам едно притрисане на мотора около 20 сек при първо палене , дали ще е от дросела?
- go4o.m
- Мнения: 127
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 16:08
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AMF 2001
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
По нагоре бях питал регулиране на оборотите с VCDS Lite,но не получих отговор след доста ровене в нета намерих това което е на първата снимка но стойностите се различават много което ми изписва на VCDS(втората снимка)
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
колко са ти сега оборотите та искаш да ги променяш
Иначе се сменя числото 32768 например с 32800 и ли надолу и даваш ТЕСТ
отстрани трябва да ти даде в двете полета новата стойност ако я одобри компа
после даваш SAVE и ще видиш колко ще ти станат оборотите
Иначе се сменя числото 32768 например с 32800 и ли надолу и даваш ТЕСТ
отстрани трябва да ти даде в двете полета новата стойност ако я одобри компа
после даваш SAVE и ще видиш колко ще ти станат оборотите
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
minimalizum написа:jordancho написа:Здравейте колеги, някой знае ли дали мога да си прекодирам комфорт-модула така, че стъклата да ми работят винаги, а не само на контакт ?
Колата е VW Bora 1999 г.
НЕ би трябвало да може :)
става само с преработка на инсталацита
Какво имаш в предвид колега, какво трябва да преработя на инсталацията?
Аз разбирам от жички, имам и схеми, какво по-конкретно трябва да променя?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
много грешки бе колега,как работи тази кола?Ще ги карам разбъркано
слаб акумулатор,заминала ламбда сонда,дроселова клапа,клапан за бензиновите пари до въздушния филтър,грешка за смесите,можеби от ламбда сондата и бензиновите пари през канистъра ,преден ляв датчик на абс и детонации в цилиндрите от неправилната смес.ТПС датчик на клапата.На първо време изтрий всичко и покарай 100-200 км във всякакви режими да се види какво ще излезе пак.Също така виж и показанията на 8 канал в проценти към + ли отиват или към -
слаб акумулатор,заминала ламбда сонда,дроселова клапа,клапан за бензиновите пари до въздушния филтър,грешка за смесите,можеби от ламбда сондата и бензиновите пари през канистъра ,преден ляв датчик на абс и детонации в цилиндрите от неправилната смес.ТПС датчик на клапата.На първо време изтрий всичко и покарай 100-200 км във всякакви режими да се види какво ще излезе пак.Също така виж и показанията на 8 канал в проценти към + ли отиват или към -
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
TiL написа:Колеги можете ли да ми разтълкувате следните грешки ........
кола с толкова грешки не би могла да мръдне от мястото си

Изтрий всички грешки , покарай 5-10км. и тествай пак.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Съб 20 окт 2012 13:11
- Автомобил: Dacia Logan
- Двигател: 1.4 2007
- Местоположение: Burgas
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
За мен всичко освен ABS датчик са грешки излизащи след откачен или изтощен акумулатор. След изтриване би трябвало да остане само датчика на ABS-a.
- Phenomenon
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.4 AEX 1997
- Местоположение: 索非亞
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги,
дадоха ми VAG COM кабел да си свърша следната работа :
Имам проблем с леко изфорсирване когато съм на газ и обогатяване на сместа на моменти от сервиза където ми монтираха ГИ ми казаха да настроя колата с VAG COM и настроена да я закарам на бензин и там да ми настроят газта...
Само адаптация на дросела ли включва въпросната процедура?
Отделно ми излязоха следните грешки :
Не успях да ги разтълкувам :(
дадоха ми VAG COM кабел да си свърша следната работа :
Имам проблем с леко изфорсирване когато съм на газ и обогатяване на сместа на моменти от сервиза където ми монтираха ГИ ми казаха да настроя колата с VAG COM и настроена да я закарам на бензин и там да ми настроят газта...
Само адаптация на дросела ли включва въпросната процедура?
Отделно ми излязоха следните грешки :
Код: Избери всички
Chassis Type: 6N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,35,41,45,46,55
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 030 906 027 P
Component: MOTRONIC MP 9.0 2105
Coding: 0261203915
Shop #: 1037355253
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
Controller: 1H0 953 257 B
Component: IMMO VWZ3Z0T2379651 V00
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Не успях да ги разтълкувам :(
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Phenomenon написа:Здравейте колеги,
дадоха ми VAG COM кабел да си свърша следната работа :
Имам проблем с леко изфорсирване когато съм на газ и обогатяване на сместа на моменти от сервиза където ми монтираха ГИ ми казаха да настроя колата с VAG COM и настроена да я закарам на бензин и там да ми настроят газта...
Само адаптация на дросела ли включва въпросната процедура?
Отделно ми излязоха следните грешки :Код: Избери всички
Chassis Type: 6N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,35,41,45,46,55
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 030 906 027 P
Component: MOTRONIC MP 9.0 2105
Coding: 0261203915
Shop #: 1037355253
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
Controller: 1H0 953 257 B
Component: IMMO VWZ3Z0T2379651 V00
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Не успях да ги разтълкувам :(
А защо не отидеш при някой,който разбира да ти направи въпросната процедура!Диагностиката не е само автоматично сканиране и триене на грешки!
С тези китайски кабели по 5-6$,всеки втори почна да прави "диагностика"!
- TUISTERa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 9:19
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Асеновград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Phenomenon написа:Здравейте колеги,
дадоха ми VAG COM кабел да си свърша следната работа :
Имам проблем с леко изфорсирване когато съм на газ и обогатяване на сместа на моменти от сервиза където ми монтираха ГИ ми казаха да настроя колата с VAG COM и настроена да я закарам на бензин и там да ми настроят газта...
Само адаптация на дросела ли включва въпросната процедура?
Отделно ми излязоха следните грешки :Код: Избери всички
Chassis Type: 6N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,35,41,45,46,55
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 030 906 027 P
Component: MOTRONIC MP 9.0 2105
Coding: 0261203915
Shop #: 1037355253
No fault code found.
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
Controller: 1H0 953 257 B
Component: IMMO VWZ3Z0T2379651 V00
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Не успях да ги разтълкувам :(
Аз поне не виждам грешки :) Пише си че няма намерени грешки. Изведена е информация за сканираните модули
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
TiL написа:Още вчера изтрих грешките, покарахме я 4-5км и я сканирах. Пуснах ви лога след триенето на грешките. След като направих лога пак изтрих грешките и днес трябва да ходим да гледаме защо датчика на абс дава грешка (тия дни сменяха ходовата) и ще я сканирам пак. Иначе колата е минала през доста "майстори" и явно заради това е така...
Евап клапана ламбда сондата и грешката за смесите не би трябвало да ги дава дори и да е изтощен акумулатора.За тпс а и дросела е възможно да е от това.Виж как са адаптациите на 8 канал и ако са над или под +-10% ги изтрий и изключи буксата на ламбда сондата да пробваш какви гре-ки ще останат.Адаптациите се изтриват в меню adaptacion канал 00 даваш първо read после save зануляваш напълно запаметените настройки за смеси и положение на дроселовата клапа.След като занулиш адаптациите известно време ще пропадат оборотите на празен ход докато се адаптира дросела.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги на 1.8Т, 150 коня на кой канал е МАП инфото. Тоест колко надува турбото. Че гелдах на едно Ауди това, но не го открих. Само МАФ излизаше.
- Phenomenon
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.4 AEX 1997
- Местоположение: 索非亞
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
k_garchev: Ще отида при някой да ми направи въпросната процедура след като се уверя, че сам не мога да си свърша работа...при наличието на кабел било то за 5 или 50 долара нищо не ми пречи да видя за какво става въпрос и да преценя дали ми е по възможностите, а и нали форума и конкретната тема е за това
TUISTERa : Благодаря
Та по въпроса само адаптация на дросел ли ми е необходима за отстраняване на проблема с играещите обороти (симптома се проявява когато си реши...)?
ПП
Дросела е почистен преди няма месец...

TUISTERa : Благодаря

Та по въпроса само адаптация на дросел ли ми е необходима за отстраняване на проблема с играещите обороти (симптома се проявява когато си реши...)?
ПП
Дросела е почистен преди няма месец...
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Съб 10 ное 2012 21:45
- Автомобил: Audi s4 b5 Avant
- Двигател: 2700
- Местоположение: BG
Грешки от автодиагностиката ми?!?!
Здравейте.Колата е Пасат б5 1.6 двигател 101 к.с. и си диагностицирах колата.Диагностицирах го защото колата угасваше, трудно палеше забиваше и нямаше мощност.Компютърът показа датчик на коляновия вал.Купих нов за 36 лв. с отстъпка от 40 лв.Колата върви идеално и пали бързо не придърпва и не угасва.Обаче след като сложихме новият датчик тъкмо се зарадвах и когато леко натиснах педала на газта и оборотите стигнат 2000 об. ми премигва и писука 3 пъти лампичката за масло.После се маха.Но когато отново натисна педала на газта пак свири 3 пъти и мига постоянно докато не изключа колата.Карах така днеска около 150 км.След това пак си направих диагностика и ми изкара датчик обороти и я изчистих и се махна.Обаче отново когато допра до 2000 оборота пак ми свети лампичката за маслото 3 пъти свири и мига.И е много досадно.Утре ще ходя на сервиз да видим какво ще кажат и там.Вие какво мислете ? Имали ли сте подобен проблем?
Последна промяна от denyodeniz на Нед 27 юли 2014 21:13, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 22:41
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 1.9 TDI- BLS- 2008
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте.
Интересува ме този кабел: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=46&t=420123 мога ли да го ползвам на моя Пасат- 2008г.- 1,9 ТДИ и с коя версия на ваг-ком трябва да се ползва?
Поздрави.
Интересува ме този кабел: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=46&t=420123 мога ли да го ползвам на моя Пасат- 2008г.- 1,9 ТДИ и с коя версия на ваг-ком трябва да се ползва?
Поздрави.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikooo и 16 госта