Здравейте, нещо трудно палеше след като застудя, сега замерих датчика сутринта на студен двигател - 2.2к, което по таблиците в други теми отговаря на 25 градуса!!!!
Явно е за смяна, може ли съвет - от къде, колко струва, има ли някаква особеност в смяната му, т.е. може ли в домашна обстановка.



Passat B4 - датчик за температура на охлаждащата течност
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравей.
Смяната е супер елементарна. Дърпаш пластмасовата скобичка, която стърчи отстрани на фланеца и датчика се вдига на горе. Прави го на студен мотор, че иначие пари!
Отдолу, под датчика, има един О-пръстен. От порядъка на 0.50-1 лв е в магазините. Смени го и него. Погледни с какъв цвят е куплунга на датчика или с какъв цвят пръстен е, ако е 4-проводен.
А на въпроса от къде и колко... ако имаш възможност, вземи го от Юнитрейд, ама там цената е космическа! 58 кинта беше в представителството в П-в преди 2 години.
Иначе мисля, че е около 20.
Смяната е супер елементарна. Дърпаш пластмасовата скобичка, която стърчи отстрани на фланеца и датчика се вдига на горе. Прави го на студен мотор, че иначие пари!
Отдолу, под датчика, има един О-пръстен. От порядъка на 0.50-1 лв е в магазините. Смени го и него. Погледни с какъв цвят е куплунга на датчика или с какъв цвят пръстен е, ако е 4-проводен.
А на въпроса от къде и колко... ако имаш възможност, вземи го от Юнитрейд, ама там цената е космическа! 58 кинта беше в представителството в П-в преди 2 години.

Да не пускам тема и аз да запитам ,и на мен ми се струва,т.е. не ми се струва а и моя датчик за температурата се ебава,показва 69гр. а всъщност е 89. и ме дразни.Та се чудих дали няма да е по-добре да си взема мултицета и като купувам нов да замеря съпротивлението,за всеки случай,и има ли някаква марка по-спешал да не е менте като вернета.
vladtod написа:Да не пускам тема и аз да запитам ,и на мен ми се струва,т.е. не ми се струва а и моя датчик за температурата се ебава,показва 69гр. а всъщност е 89. и ме дразни.Та се чудих дали няма да е по-добре да си взема мултицета и като купувам нов да замеря съпротивлението,за всеки случай,и има ли някаква марка по-спешал да не е менте като вернета.
На датчика от Юнитрейд пише че е произведен в Люксембург
niviat написа:kaloyan22 написа:Един и същи ли е датчика който дава инфо на уреда на таблото и на запалителната система
На мен е един датчик с четири извода , монтиран на тройника на антифриза. Дава показания на компютъра и на таблото. Каталожен номер 6U0 919 501 B ( чета от фактурата ). Двигателя е ABS .
Само да ти каже,че тези Люксембурските са най-добрите,но са ти съдрали кожата


- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
niviat написа:kaloyan22 написа:Един и същи ли е датчика който дава инфо на уреда на таблото и на запалителната система
На мен е един датчик с четири извода , монтиран на тройника на антифриза. Дава показания на компютъра и на таблото. Каталожен номер 6U0 919 501 B ( чета от фактурата ). Двигателя е ABS .
А датчика има ли пряка връзка с климатроника , че на мен ми се върти постоянно вентилатора за радиатора отпред независмо дали е на контакт или в запалено състояние.И на дълги разстояния като карам все се върти,може ли от този датчик да е ,или има монтиран друг датчик вътре в радиатора който управлява вентилатора?
Двигателя е ABS.
Аз моя датчик го купих за 30 кинта (метнаха ли ме не знам) преди 2.5 години.
Rabotom, хубу го е обяснил как се маха за някои' мотори (скобата е метална), аз само ще допълня, че не е лошо да поизточиш малко охладителна течност до нивото на датчика, инак ще трябва да долееш лекинко (антифризец за около 3-4 кинта), пък що да се набутваш.
Успех.
п.п. какъв ти е мотора?
Rabotom, хубу го е обяснил как се маха за някои' мотори (скобата е метална), аз само ще допълня, че не е лошо да поизточиш малко охладителна течност до нивото на датчика, инак ще трябва да долееш лекинко (антифризец за около 3-4 кинта), пък що да се набутваш.
Успех.
п.п. какъв ти е мотора?
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Вентилаторите по принцип се включват от датчик за температурата, който е монтиран на радиатора. Той е с две степени. При теб може да е дал на късо на някоя от тях. Но тъй като вентилаторите се включват веднага, независимо от температурата, ако включиш климатика, може да има нещо и в неговото управление.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Релето на вентилатора се включва от датчика на водния радиатор или автоматично след пускане на климатроника заради климатичния радиатор.Така е с всички климатроници.Ако при изключен климатроник пак ти се върти вентилатора на студено, тогава е виновен или датчика на радиатора или релето му е залепнало.
stenli78 написа:Емо, а откъде си го купил, можеш ли да кажеш, мотора е ABS!
Привет, и моят мотор е ABS (то си пише де), датчика го купих го от ул.'Симеон', но не си спомням вече от кой магазин. Питай колегите откъде да си купиш читав датчик, то ти си си питал, абе виж с търсачката има много теми.
Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта