Колеги,
Моля, споделете как се стига до това животно за да бъде сменено?
Голф 4 2003 1j5 ASZ Смяна на актуатор.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Голф 4 2003 1j5 ASZ Смяна на актуатор.
Последна промяна от aradovanov на Пон 28 юли 2014 7:13, променено общо 2 пъти.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Г4 ASZ Смяна на актуатор на турбина.
Достига се отдолу,на канал.Махаш две гайки и скобата ,която го държи и го сменяваш. 

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Г4 ASZ Смяна на актуатор на турбина.
Смяната добре но има и финна настройка после. Иначе няма да работи коректно турбината.
- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Г4 ASZ Смяна на актуатор на турбина.
Финна,финна колко да е финна :) Просто като свалиш стария актуатор се мери със шублер колко е дълго лостчето и се прави на новия да е същата дължина
Поне аз като сменях моя майстора ми работи по тази технология и всичко след това си беше ток и жица 


- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Г4 ASZ Смяна на актуатор на турбина.
А ако пружините на двата актуатора са с различна твърдост метода с шублера няма ли да е грешен?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Г4 ASZ Смяна на актуатор на турбина.
Затова казвам финна и пипкава настройка. Трябва да е от човек който знае какво прави
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Г4 ASZ Смяна на актуатор на турбина.
1-ви начин на място 1400 оборота на пълен вакум (затворена геометрия) и на разтоварен актуатор(отворена геометрия до стоперния болт) трябва да докараш между 80 и 120 милибара разлика в налягането.
2-ри начин логове в движение на 11 канал но след всеки лог ако не е ок наляганего трябва да нагласяш дължината на лоста а след първия лог температурата на турбината е +++++ и е малко гадна история но това е най прецизния начин.
2-ри начин логове в движение на 11 канал но след всеки лог ако не е ок наляганего трябва да нагласяш дължината на лоста а след първия лог температурата на турбината е +++++ и е малко гадна история но това е най прецизния начин.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта