16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 22 юли 2014 14:19


Давай смело :th_up




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот paco » Вто 22 юли 2014 15:34


Vizor написа:...в на Пацо калкулатора не излиза точно така, както трябва...


Пробвай да въведеш всичко което иска калкулатора и после ми кажи, че не е верен. Ще трябва да се заиграеш малко обаче да мериш по мотора и после да въвеждаш.

Не се заяждам, да не си помислиш нещо icon_idea


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 22 юли 2014 15:49


Не бе глупости. Въвеждах правих струвах.. нещо явно не излиза както трябва на мене. Нищо де.. другия е по-лесен за работа и мисля, че има всичко необходимо за да си сметнеш мотора.

П.П. оправям се с по-малко поленца... по-лесно ми е :D


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 22 юли 2014 18:41


И да продължим с въпросите за днес, колко да бъде генерацията ?

Изхода на турбината е на 58 мм (по спомен)

Всеки ги прави различно, минимума е 60 мм, но ми се вижда прекалено малко, 70мм ми се вижда пък прекалено много, прекаленото освобождаване също е грешка според мен.

Като за начало, повече от 300 к.с. няма да искам, но само като за начало.

Ще видим след някоя година дали няма да порасна...

и ако стане не ми се сменя генерацията отново...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 22 юли 2014 19:14


по-голям даунпайп направи с уголемяване след турбината и го пусни след него на 60-63. повече от това няма смисъл, а до 300 коня имаш доста хляб да смачкаш


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 28 юли 2014 18:37


Така днес ми остана малко време, събрах третата гарнитура с другите две в последователност силикон-метал.

Общатата дебелина е 3.5 мм

Степента на сгъстяване идва 9,263695, като цяло ме удовлетворява и мисля да затварям.

Сега изникна обаче проблем,че освен 2-та малки водача които фиксират гарнитурата, други които да фиксират главата няма.

Мисля,че решението е да ида на стругар да ми направи втулки, които да фиксират главата с гарнитурата към блока.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 28 юли 2014 18:39


За генерацията мисля последните дни, downpipe-а ще е на 70 мм(вътрешно)след него мека връзка и продължение след нея 60мм (вътрешно)


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 28 юли 2014 19:48


Jouzev94 написа:Така днес ми остана малко време, събрах третата гарнитура с другите две в последователност силикон-метал.

Общатата дебелина е 3.5 мм

Степента на сгъстяване идва 9,263695, като цяло ме удовлетворява и мисля да затварям.

Сега изникна обаче проблем,че освен 2-та малки водача които фиксират гарнитурата, други които да фиксират главата няма.

Мисля,че решението е да ида на стругар да ми направи втулки, които да фиксират главата с гарнитурата към блока.





Ме мога да разбера проблема,когато уцелиш водачите с главата и си отива на мястото,хващаш болтовете и си готов.Не се показват водачите от гарнитурата или?


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 28 юли 2014 20:27


bratq_varvari1 написа:
Jouzev94 написа:Така днес ми остана малко време, събрах третата гарнитура с другите две в последователност силикон-метал.

Общатата дебелина е 3.5 мм

Степента на сгъстяване идва 9,263695, като цяло ме удовлетворява и мисля да затварям.

Сега изникна обаче проблем,че освен 2-та малки водача които фиксират гарнитурата, други които да фиксират главата няма.

Мисля,че решението е да ида на стругар да ми направи втулки, които да фиксират главата с гарнитурата към блока.





Ме мога да разбера проблема,когато уцелиш водачите с главата и си отива на мястото,хващаш болтовете и си готов.Не се показват водачите от гарнитурата или?


Не като цяло май проблема е, че аз се бъркам.

Има ли други водачи, освен тези малките(като шпилки,около 3-4 мм дебелина) които фиксират ганитурите и главата ?


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 28 юли 2014 21:04


Няма


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 29 юли 2014 9:22


Много се чудя, дали да не събера мотора и да го запаля първо като атмосферка.

За да видя дали всичко сработва нормално.

Известно ми е, че ще дави в атмосферен режим, въпроса е аванса на колко да направя ?


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 29 юли 2014 11:15


Така за аванс-а стана ясно на около 5-6 градуса

Другото питане в момента е на колко да стягам главата ?

Писано е 10 кг. обаче все пак аз имам около 3 гарнитури, дали да не стягам на 10.5 кг. и контрола 11 кг ?

Или по предписание 10 кг. и контрола 10.5 ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 29 юли 2014 12:29


Стягаш я на фабричнен натег до колкото помня аз..


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 29 юли 2014 12:37


Vizor написа:Стягаш я на фабричнен натег до колкото помня аз..


Фабричен натег, колко е той и разминава ли се с предписанието на гарнитурата ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 29 юли 2014 14:17


Това имах предвид. Колкото пише на гарнитурата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта