16V turbo
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Те оригиналните болтове не издържат на 10кг (100Nm) камоли кашкавалените такива дето се продават за 16В моторите по така наречените "вносители".
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
paco написа:Те оригиналните болтове не издържат на 10кг (100Nm) камоли кашкавалените такива дето се продават за 16В моторите по така наречените "вносители".
Моите съм ги стегнал на 9кг(използвани) и нямам проблеми,пробвах на горе ,но се разтягат.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Значи говорих с приятел които е малко по-навътре с тези неща и ми изкара следната схема за натег :
40 Nm
пауза 2 мин.
60 Nm
пауза 5 мин.
90 Nm
пауза 30 мин.
90 Nm контрола
Това била някакъв вид формула за натег, при използване на старите болтове,които преди това са натискали метална гарнитура(имало значение дали е метална или не).
40 Nm
пауза 2 мин.
60 Nm
пауза 5 мин.
90 Nm
пауза 30 мин.
90 Nm контрола
Това била някакъв вид формула за натег, при използване на старите болтове,които преди това са натискали метална гарнитура(имало значение дали е метална или не).
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
В книгата пише
първо с 40nm
после с 60nm
и затягане на 180гр. или 2х 90гр.
първо с 40nm
после с 60nm
и затягане на 180гр. или 2х 90гр.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Точно,на моя мотор 2Е с който съм в момента съм с две метални гарнитури тях съм ги стягал 1етап 40нм 2етап 60нм 3етап 90градуса 4етап 90градуса до сега съм нямал никакви проблеми.
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
4 етап(2та 90ка) повечето не я устискат
Както каза Пацо,кашкавалена работа.....

Както каза Пацо,кашкавалена работа.....
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Имам едно важно за мен питане, доста хора се изказаха и все с различни мнения.
Какъв е работния диапазон на картите на ди-ги1(г60 електрониката), имам в предвид до какво налягане електрониката ще може да го управлява ?
Някой казват 0.6-0.7 макс, други,че може до 1 бар налягане.
Кое е правилното,защото ако не мога да надуя на 1 бар, да си търся мега ?
Какъв е работния диапазон на картите на ди-ги1(г60 електрониката), имам в предвид до какво налягане електрониката ще може да го управлява ?
Някой казват 0.6-0.7 макс, други,че може до 1 бар налягане.
Кое е правилното,защото ако не мога да надуя на 1 бар, да си търся мега ?
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Мапа който е в компютъра на Г60-то мери до 1 бар.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Не забравяй, че това все пак е MAP сензор и дебитите ще му дойдат малко различни на различните натоварвания.. G60 електрониката според мен не е вариант..
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Много хубаво, пукната глава между всмукателен клапан и свещ ... 

- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Та на въпроса някой да има, необорудвана глава, която няма цепнатини и пукнатини.... ?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Типично за 9А, АСЕ, КР и ПЛ главите
Не е болка, защото там няма ни водна ни маслена магистрала. Затваряй мотора и карай.

- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
paco написа:Типично за 9А, АСЕ, КР и ПЛ главитеНе е болка, защото там няма ни водна ни маслена магистрала. Затваряй мотора и карай.
Колко се предполага,че ще издържи така..
Исках да сглобя здрав мотор, а не да се чудя кога ще гръмне или ще хвръкне свещта

Звънях на хора от 3-4 обяви, всички казаха,че имали пукнатини на тези места(две от тях от АБФ) ..
При факт,че са обявили цена от 150-200 лв. си мисля,че всичко трябва да е здраво, а то ....
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Тя си е здрава главата..
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо
Vizor написа:Тя си е здрава главата..
Визоре, как ще е здрава...тук просто не се вижда толкова пукнатината...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта