Поло 2ф 1993г.1.4 дизел проблем с пробка на скоростна кутия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Поло 2ф 1993г.1.4 дизел проблем с пробка на скоростна кутия

Мнениеот дърт милиционер » Сря 30 юли 2014 21:55


Моля за съвет. Сълзи ми от семеринга на скоростния лост - смених семеринга , но продължава да сълзи. Доливам периодично масло в скоростите. Последния път в сервиза едвам отвъртяха пробката/на конус е/ и прецакаха шестограма/17мм/. Днес ходих пак да проверят маслото но не можаха да отвъртят пробката. Опитах сам да я отвъртя , но стана по лошо/превъртя шестограма/. Мисля да заваря шестограма за пробката , но мястото е ограничено /не искам да свалям скоростите/ , и се чудя какво да правя. Чудя се ако кача предницата на по висок бордюр дали не мога да долея масло от датчика за лампата за заден ход/ на по ниско ниво е/.Ако някой е имал такъв проблем , моля за съвет. Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Поло 2ф 1993г.1.4 дизел проблем с пробка на скоростна к

Мнениеот vladko1001 » Чет 31 юли 2014 19:04


нивото на маслото при датчика е на "кота нула" :beer
пробката се отвива със секача+чука+мамата :Mr Green Fun + нова пробка...
семерингата_копче се сменя всеки път със смяна на маслото...

оттук виждам,че не всеки път се включва ламБата на заден ход...все пак бъгито е дърто и сега е момента да смениш датчика-заден ход...


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1993г.1.4 дизел проблем с пробка на скоростна к

Мнениеот дърт милиционер » Чет 31 юли 2014 20:10


Добре го каза за ''мамата''.....Мисля че със секач и чук няма да може защото е много тясно. По скоро мисля да заваря шестограма /да го точкувам/ и се надявам да се отвърти. После като сваля пробката ще заваря хубаво шестограма и ще го отрежа на 2см. навън и ще го отвивам с ключ. Благодаря ти за съвета. Апропо , лампата за заден ход си бачка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 92 госта