Passat B5.5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнителен
Re: Пасат Б 5,5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
Е аз ги разкарах и двата капута и мисля че ролята им е да се запушват само. При мене се изтича перфектно.
Re: Пасат Б 5,5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
според формата са направени да спират навлизането на вода и боклук от долу нагоре. Не позовляват и обледяване на отвора предвид по-ниското поддаване на гумата на ниски температури спрямо метала. Шума също на теория се намалява защото оттам през филтъра влизат всякакви шумове , миризми и прах. Това на теория, четох го някъде из вортекса.
Re: Пасат Б 5,5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
За обратна вода според мене е невъзможно да стане, освен ако има наводнение и колата е потопена до там във вода.
Другите доводи също според мене не са основателни. Зимата нищо не ми е замръзвало там и водата винаги се изтича идеално, даже и само когато има натрупан конденз през влажните студени сутрини есен и пролет.
Лично аз ги махнах и мисля че така е по добре. Винаги отворите са проходими.
Всъщност този под акуто беше премахнат още от първият собственик, а Аз разкарах и вторият под сервото за повече проходимост.
Другите доводи също според мене не са основателни. Зимата нищо не ми е замръзвало там и водата винаги се изтича идеално, даже и само когато има натрупан конденз през влажните студени сутрини есен и пролет.
Лично аз ги махнах и мисля че така е по добре. Винаги отворите са проходими.
Всъщност този под акуто беше премахнат още от първият собственик, а Аз разкарах и вторият под сервото за повече проходимост.
Re: Passat B5.5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
Здравейте. И моя пасат (б5.5) се наводни. Беше мокро пред предната дясна седалка мокета. Изчетох всичко тук и проверих да не е от под акумулатора. Оказа се че не е от там, а скъсано уплътнение между кутийката на филтъра за купето и долната му част която е зад жабката. Има го на снимката на първата страница (бялото правоъгълно). Въпроса ми е, някой знае ли от къде може да се намери такова уплътнение и има ли някаква промяна в цената?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5.5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
Колега аз това уплътнение го замених с набивно от алуминиева дограма (има го с различни размери, трябва да видиш точно кое ти върши работа). Влиза точно в каналчето където стои оригиналното.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5.5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
Както съм написал в началото на темата:
Нов уплътнител с доставка е 18,00 лева, но не проблем да се залепи уплътнител за дограма.
Това на снимката ми е точно такова за дограма, може да се вземе от всеки един магазин, дори и от едно левче магазините... има го и в други цветове.
Нов уплътнител с доставка е 18,00 лева, но не проблем да се залепи уплътнител за дограма.
Това на снимката ми е точно такова за дограма, може да се вземе от всеки един магазин, дори и от едно левче магазините... има го и в други цветове.
- bubika
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 26 юни 2009 22:08
- Автомобил: VW Passat B5.5 19.TDi 96kw
- Двигател: AVF
Re: Passat B5.5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
И аз я направих тази процедура днес.
Значи не съм махал пластмасата на чистачките.Исках да видя дали ще мога без нея и успях.Първо махнах акумулатора,като втори човек ми помагаше от време на време на дърпа тази пластмаси,но според мен и сам става.След това гумения маншон,който е под акумулатора направо го изхвърлих,като много се чудех дали да не го изрежа само вътрешните пера дето задържат боклуците.Това направих на този,които е под сервото дето е заедно с жило.Измъкнах го от единия край(там трудно се бърка ако си с дебели пръсти
),резнах му долните пера с една ножица от единия край които се извади и после с дърпане той си се скъса но основата си му остана заедно с жилото и после го върнах обратно.Другия маншон не съм го вадил защото,ми се стори че няма смисъл,тези двата според мен са достатъчни,защото се намират най-долу и всичката вода там ще идва.След това се заех с кутията.Извадих има над нея се издърпва една пластмаса П-образна.Тя малко зор излиза,но с упоритост всичко става.След това се развиват 3-те болта на кутията и се вади.Старите уплътнения бяха сравнително добре,но аз ги смених с дунапрени дето са за дограма.Там отиде едно роло така ги продават не го знам колко е дълго за лев и нещо май беше и направих 4-ри слоя едно върху друго (това за вътрешното уплатнение на кутия).А за външното едно кафяво не е дунапрен ,но мисля че пак за врати и прозорци дето го слагат, бях взел 2 метра и почти свърши и там налепих 3-4 слоя.След това обратно кутията завиват се 3-те болта и накрая П-образната пластмаса най-трудно се намества(макар че аз не виждам смисъл от нея,тя служи най-вероятно да предпазва филтъра от местене и да подпира горната кора) с помощ от друг човек да дърпа пластмасата на чистачките.Цялата процедура мина без жертви(все си мислех ,че някое парче пластмаса ще остане в ръцете ми,но се оказа много еластична.
Общо взето останах доволен от свършената работа и се сетих за немската инженерна мисъл,дето се спомена в темата и си викам:
-Те добре са го измислили немците,но никой не си е мислел,че тези коли ще се карат в такава мръсотия като в България.
Значи не съм махал пластмасата на чистачките.Исках да видя дали ще мога без нея и успях.Първо махнах акумулатора,като втори човек ми помагаше от време на време на дърпа тази пластмаси,но според мен и сам става.След това гумения маншон,който е под акумулатора направо го изхвърлих,като много се чудех дали да не го изрежа само вътрешните пера дето задържат боклуците.Това направих на този,които е под сервото дето е заедно с жило.Измъкнах го от единия край(там трудно се бърка ако си с дебели пръсти


Общо взето останах доволен от свършената работа и се сетих за немската инженерна мисъл,дето се спомена в темата и си викам:
-Те добре са го измислили немците,но никой не си е мислел,че тези коли ще се карат в такава мръсотия като в България.

Re: Passat B5.5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
Те манщоните са си 2. Този под сервото е свързан с тръбичката на помпата на съединителят и трябва да се премахне със секачки чрез прерязване. И двата маншона са страшно проблемини и е добре да изчезнат напълно и безвъзватно от местата си за да може да се дренира водата.
На Ауди А4 са същите глупави маншони, които аз премахнах на колата на Брато с кеф.
Кората под чистачките се маха много лесно и самите чистачки същи се демонтират за секунди, но после иска да се поставят на точното си положение.
Връщането на кората се прави, като се напълни нейната контактна фуга с малко масло- за да се наниже лесно.
Това го научих при смяната на челното стъкло, което пак ще презалепваме, защото прокапа и е в гаранция.
Виж, за сега не съм сменял тия уплътнения под кутията на филтъра, но може и да ги оправя. Действително като гледах на изпарителят дренажа под предното киче- там е и датчик-кутията на Аирбега-Краш сензора, та имаше стичане на вода и кичето беше прогизнало леко. Но отгоре всичко си беше сухо. Ако не бях се ръчкал за тоя дренаж, нямаше да видя че има там вода.
Та явно може да е от кутията на филтъра това.
Да вярно-Немците не са мислели тези коли да се карат в Бейрут и Кмбоджа, където калта и мръсотията са по подходящи за други Немски машини ползвани през Втората Световна-Танкове !
Вие как мислите -дали тоя теч е от тея уплътнения на филтърната кутия ???
При вас къде виждате водата ?
Сега трябва да се преборя първо с новото си челно стъкло че там теча е от централният плафон и е много готин, но по натам ще видиме и филтърната.
По подходящо уплътнение според мене е Микропореста гума, с двойно-залепващо за климатици. Тя не корозира като дюнапрена, и когато е за климатици-лепенката и не става след време на говно както при тази за прозорците. Може да се вземе и чиста микропореста-има я в Гомапласт-профилирана. После се лепи с хелметексово лепило-няма мърдане. Така съм правил клапи на старият В3.
На Ауди А4 са същите глупави маншони, които аз премахнах на колата на Брато с кеф.

Кората под чистачките се маха много лесно и самите чистачки същи се демонтират за секунди, но после иска да се поставят на точното си положение.
Връщането на кората се прави, като се напълни нейната контактна фуга с малко масло- за да се наниже лесно.
Това го научих при смяната на челното стъкло, което пак ще презалепваме, защото прокапа и е в гаранция.
Виж, за сега не съм сменял тия уплътнения под кутията на филтъра, но може и да ги оправя. Действително като гледах на изпарителят дренажа под предното киче- там е и датчик-кутията на Аирбега-Краш сензора, та имаше стичане на вода и кичето беше прогизнало леко. Но отгоре всичко си беше сухо. Ако не бях се ръчкал за тоя дренаж, нямаше да видя че има там вода.
Та явно може да е от кутията на филтъра това.
Да вярно-Немците не са мислели тези коли да се карат в Бейрут и Кмбоджа, където калта и мръсотията са по подходящи за други Немски машини ползвани през Втората Световна-Танкове !

Вие как мислите -дали тоя теч е от тея уплътнения на филтърната кутия ???
При вас къде виждате водата ?
Сега трябва да се преборя първо с новото си челно стъкло че там теча е от централният плафон и е много готин, но по натам ще видиме и филтърната.
По подходящо уплътнение според мене е Микропореста гума, с двойно-залепващо за климатици. Тя не корозира като дюнапрена, и когато е за климатици-лепенката и не става след време на говно както при тази за прозорците. Може да се вземе и чиста микропореста-има я в Гомапласт-профилирана. После се лепи с хелметексово лепило-няма мърдане. Така съм правил клапи на старият В3.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5.5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит
Тези маншонови капутчета отдавна съм ги махнал че ми писна да ми се задръстват и да чистя. Вече 2 години нямам проблеми. Няма шумове или някакви утечки. Махайте спокойно. Някъде бях чел че при комбитата при удър отдолу с голямо натоварване на купето се усуквало леко и после протичали отгоре както на колегата. Дали има истина в това твърдение не знам просто казвам какво съм прочел тук там. Става въпрос за б5 и б5.5
Re: Passat B5.5 - сваляне на акумулатор, почистване отводнит

При удар с голяма сила може всичко да протече и да се усука, но зависи къде и как.
========================
Значи на Вилата, покрай смяната на стъкло ми и лекият теч, които майстора отстрани-реших да махна и кората под чистачките и така махнах и филтърната касета -елементарно е !
Та външното ми уплътнение -микропореста-профилирана-изгоряло на 1/4-няма го просто. Залепих от лентовата микропореста за климатици -това имах. Два слоя -по средата на ръба на тенекето и го завих надолу отвътре и навън по периферията. Вътрешният Дунапрен си беше ок - намазах го с Хенкел за да стабилизира и монтирах. Мисля че за сега ще спира нежеланият теч които бях открил под кичето.
Запазих микропорестата дето се е разпаднала и мисля да взема от Гомапласт -същият лентов профил и за външното и за вътрешното и при нужда с Хенкела да се залепва.
Едит
Направи ми впечатление чак сега че външната изолация се монтира пак на касетата в канала и.
Аз съм направил обратното-залепих изолацията на металното дъно и поставих касетата отгоре -намазана с лепило.
Оригиналната гума която се разпадна въобще не беше лепена от никъде- просто изпадна от касетата при разглобяването и.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev, villystyle и 26 госта