Волана на този модел пежо до 150000км е като нов,това от линка е над 250000км
п.п ако ви се сравняват снимки ето коли на реални километри
http://www.leboncoin.fr/voitures/offres ... q=307&it=1
Голф 4 или Пежо 307
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 или Пежо 307
Моята шефка има такова на около 60 к километра. Веднъж ме повози - маховика е умрял много ритуално, такива вибрации при потегляне не съм усещал никога. Колата е карана само от нея.
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Голф 4 или Пежо 307
Волана и при мен е протрит а съм на 6 г и 150 000 км .В перфектно здраве машина!!А за 60 000 да се скапе маховика е явно причината ,че го е карала жена.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elin Pelin
Re: Голф 4 или Пежо 307
Здравейте и от мен. Имам такова пежленце 307 1.4 hdi,на 211000км и съм си много доволен от него и то предимно от разхода на гориво,който е около 5л на 100км с вкл климатик,а и е постоянен,както и да го караш....отностно ремонтите,те са достатъчно редки,че да не са толкова голям проблем. Сменяваш масло и филтри, ремаци,ролки,като горивния се сменява на 3 смени на маслото,иначе се изтака-на всяка смяна на масло. Горивния филтър е по скъпичък от обикновенните и от този на голф 4. Сменял съм и съединителя-цял комплект-300лв и от горе,по ходовата част-биалетки,които,като са разбити тропат като,че колата ще се разпадне,задни амортисиори,накладки (не са скъпи) дискове (също),един спирачен апарат,4е беше блокирал. Най фрапиращият ремонт,бе този на скоростите,по точно синхронизатор на 3 и 4 скорост,тои се прецаква,когато използваш колата,не по предназначение,а за хотел...изобщо скоростите,съединителя и маховика на малолитражките явно са слаби и проблемни. Често се случва,когато карам планинско,да е нито за втора,нито за трета предавка,по точно втора му е много,а на трета му е малко...същото става и на 3 и 4 предавка...все едно има нужда от (бързи и бавни скорости),а Синхронизатора беше 60лв,ремонта доста повече. Друго което дразни са фаровете и особено стоповете-лоши контактни платки на крушките,дупките по пътищата,водят до неизправности,чести и досадни-крушките са здрави,ама не светят и трябваше радикално решение-поиграх си с поялника и сега са ок..мигачите на фаровете са гадни за смяна-тря да се внимава с фасонките,че се прецакват едни контактни крачета....друго проблем са ръчките на волана,на тези които са без клИУч за халогени-разбиват се и се клатят като на (КОЧА МАДИТЕ) по родните надупчени пътища,пуска левият мигач от самосебеси,или като пуснеш десен мигач,завиеш и изправиш волана се вкл левия мигач,мене това ме дразни много! Хидравличната помпа е много скъпа (от 500лв нагоре за втора употреба,а нова е почти колко колата),щото е на ток и е нещо като (сервотроник)-на ниска скорост,до 30км/ч е много лек волана,после се (дърви). Веднъж я ударих челно,като частите бяха сравнително евтини- фар 70лв,радиатори по 60лв,маска 80лв,перка за 50лв,бронята беше 150,ама със решетчиците и емблемата,хидравлиъната помпа е с казанчето заедно,не се продава пооделно,лепих го,ама са тече малко.. Всичко друго за сега си е ОК....колата се кара интензивно,като иклиучиш дреболиите с фаровете и мигачите,които при голф няма как да се случат,(бидончето) си е екстра! Добра алтернатива на Голф,поне според мен! 

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 12:30
- Автомобил: VW Passat 5 Variant
- Двигател: 1.9TDI
Re: Голф 4 или Пежо 307
Здравейте,
Тъй като темага е доста старичка, но пък полезна реших просто да пиша в нея вместо да правя нова. Въпроса ми е горе-долу същия, но избора и критерийте ми са малко по-различни!
А сега на въпроса! До преди 1 седмица карах Рено 19 1991 1.4 Енерджи 58к.с. Ренди почти предаде Богу дух и сега се налага сравнително спешно да закупя "нова" семейна кола. Колата трябва да е комби (три кучета и 4 човека), трябва да се вмества в бюджета от 5000лв (5500 като максимум с регистрация/нотариус и всичко др), искам да е с ръчни скорости и май предпочитам дизел. Важно е да е максимално здрава, с максимално евтина поддръжка и минимален разход на гориво. Също така да върви! Омръзна ми тоя "труп" дето не смея да изпреваря с него ако няма 1км чист пред мен. Това е техническото задание :)
За момента се колебая между Голф 4/Бора и 307SW. Ако трябва да съм честен салона и таблото на голфа ми допада повече. За момента съм се спрял на един 1.9TDI 116к.с. 1999г 6-скорости с климатроник, цена около 4000-4200 от автокъща. 307-цата вероятно би била 2.0 HDI 90к.с., но си признавам, че не съм се интересувал много и не съм добре запознат с Пежо опциите. До момента най-добрият съвет, който прочетох е да се гледат всички коли и да се избере тази, която е в най добро състояние. И съм съгласен, но да приемем, че има по една от двете в достатъчно сходно състояние - тогава коя бихте препоръчали и защо? Също съм отворен и към други предложения за мотори и евентуално модели.
PS. Която и да взема най-вероятно в скоро време ще се "чипосва", така че податливостта към такива "извращения" също е от значение.
Също така ако можете да ме "светнете" и насочите към разликите между Голф 4 Комби и Бора Комби ще съм ви благодарен :) Освен визуалните имам предвид :)
Тъй като темага е доста старичка, но пък полезна реших просто да пиша в нея вместо да правя нова. Въпроса ми е горе-долу същия, но избора и критерийте ми са малко по-различни!
А сега на въпроса! До преди 1 седмица карах Рено 19 1991 1.4 Енерджи 58к.с. Ренди почти предаде Богу дух и сега се налага сравнително спешно да закупя "нова" семейна кола. Колата трябва да е комби (три кучета и 4 човека), трябва да се вмества в бюджета от 5000лв (5500 като максимум с регистрация/нотариус и всичко др), искам да е с ръчни скорости и май предпочитам дизел. Важно е да е максимално здрава, с максимално евтина поддръжка и минимален разход на гориво. Също така да върви! Омръзна ми тоя "труп" дето не смея да изпреваря с него ако няма 1км чист пред мен. Това е техническото задание :)
За момента се колебая между Голф 4/Бора и 307SW. Ако трябва да съм честен салона и таблото на голфа ми допада повече. За момента съм се спрял на един 1.9TDI 116к.с. 1999г 6-скорости с климатроник, цена около 4000-4200 от автокъща. 307-цата вероятно би била 2.0 HDI 90к.с., но си признавам, че не съм се интересувал много и не съм добре запознат с Пежо опциите. До момента най-добрият съвет, който прочетох е да се гледат всички коли и да се избере тази, която е в най добро състояние. И съм съгласен, но да приемем, че има по една от двете в достатъчно сходно състояние - тогава коя бихте препоръчали и защо? Също съм отворен и към други предложения за мотори и евентуално модели.
PS. Която и да взема най-вероятно в скоро време ще се "чипосва", така че податливостта към такива "извращения" също е от значение.
Също така ако можете да ме "светнете" и насочите към разликите между Голф 4 Комби и Бора Комби ще съм ви благодарен :) Освен визуалните имам предвид :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20260
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 или Пежо 307
Между Голф и Бора oсвен визуалните в предницата и някои дреболии в интериора, други разлики няма.
За пежото нищо не мога да кажа, но за голфа, ако 116 к.с. са ти малко - по-добре вместо чип си потърси двигател ASZ - 131 к.с. И двата са помпа-дюза, с еднакви разходи по поддръжката.
За пежото нищо не мога да кажа, но за голфа, ако 116 к.с. са ти малко - по-добре вместо чип си потърси двигател ASZ - 131 к.с. И двата са помпа-дюза, с еднакви разходи по поддръжката.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 или Пежо 307
Разбирам, че си избрал вече какво търсиш и изборът е между два конкретни модела, но, според мен, за три кучета и четири човека кола от класа на Голф и 307 не е достатъчно голяма. Тествал ли си как се чувствате цитираните 7 индивида в подобна кола с или без багаж? За този бюджет мисля, че е редно да се оглеждаш за Шаран 1.9тди.Mesada написа:... Колата трябва да е комби (три кучета и 4 човека) ... За момента се колебая между Голф 4/Бора и 307SW ...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 4 или Пежо 307
За целите и парите бих ти препоръчал Ауди А4 Б5 1,9тди 110кс. Мотора е надлъжен, актуатора на турбината е защитен и това е голям плюс, защото при напречните тди-та почти винаги се налага смяна. Огромен плюс е че за около 4К ще имаш голям избор. НЕ препоръчвам аналогичен пасат Б5 защото интериора вътре е много нежен, а и ниско качествен сравнение с А4. 

Re: Голф 4 или Пежо 307
А4 Б5 държи необосновано високи цени за 15 г кола,освен това мотора ПД е само 116кс,131 започват с Б6.За споменатите нужди А4 ще е тесен автомобил,най-малкото вътрешен обем и обем на багажника са по-малки от на 307СВ - имах 307св,сега карам Ауди А4 Б6 и мога да видя разликите.Окачването на Пежото е 3 пъти по-евтино от това на Б5 или Б6.Неприятно при Пежото е ком модула/отвори раздела на 307 в техният форум и прочети/,че при сериозна повреда 2ра употреба го няма или е доста скъп,нов е 1000лв.Другото по-неприятно при 307СВ е,че е доста нестабилно заради високият център на тежестта и зимата нерядко с хубави гуми задницата тръгва на някъде.Возията е по-твърда бих казал от Голф,а на светлинни години от Пасат или Шаран.Дизеловият мотор на 2,0 хди 90кс е преди фейс лифта,не е лош,евтин/нямаш демпферен маховик/,НО доста слаб за това купе - след фейс лифт на 307 вече е 1,6 хди 110кс на СВ,среща се рядко и 1,6 хди 90 кс.Ако е 307СВ те съветвам да търсиш ФЕЙС лифт след 2006г или 1,6хди 110кс или 2,0 хди 136 кс - по-висок данък и демпфер,но по-добра динамика.Дизела на Пежо работи по-меко от ВАГ,но при по-високи скорости разхода му е по-висок от 1,9тди на ВАГ.ВАГ моторите са по-груби и шумни,но по икономични.Като купе кола по-добре се ориентирай към Пасат,Ауди А6 /афн мотор 1,9 тди 110кс/ или Шаран.По-добре е Пасата със 131кс,но ако е читав.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 4 или Пежо 307
А4 Б5 вървят между 2 и 4К колега... не знам как това се класира за висока цена за 15 годишен автомобил от луксозния среден клас. Автомобила е една идея по-широк от Г4 комби и една идея по-тесен от Пасат Б5. Тънката разлика е че когато качиш кучета вътре, аудито ще го понесе далеч по-добре 

Re: Голф 4 или Пежо 307
колега,ти май пропусна факта,че карам точно А4 та съм доста наясно с интериора та тръгна да обясняваш.За целите на колегата А4 е тотално лош избор - колата в повечето случаи ще е доста натоварена,мотора ПД е 116 кс и е доста назад в сравнение с АВФ 131 кс на 6 степенна кутия с 310 нМ.Освен това ПД има при А4 Б5 фейс лифт края на 2000 до 2002г и там на цена 2000 или 4000 освен да вземеш някой мъртвец,за който още толкова няма да стигнат да реанимираш е добре.Освен това при А4 окачването е по-скъпичко сравнено с Пежото,но идентично с Пасат,който е доста по-голям и функционален като семеен автомобил.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 12:30
- Автомобил: VW Passat 5 Variant
- Двигател: 1.9TDI
Re: Голф 4 или Пежо 307
Здравейте,
Благодаря на всички за отговорите и помощта!
След дълго четене и размисли в крайна сметка се спрях на Пасат Б5 1.9TDI 131к.с. 6 скорости. За момента съм се спрял на два такива:
Предпочитан
и Втори вариант
Вторя вече съм го гледал, звучеше добре като за неук човек, като мен. Като го запали не пушеше, но постепенно започна да пуши доста бял дим. Човека обесняваше, че това било защото е сменяна турбината и докато се изчистело нещо си... не разбрах. Първият утре ще го гледам. При всички положения ще го закарам на сервиз да го погледне доверен човек, но ако някой от вас е гледал вече тези коли ще съм благодарен за отзиви
Благодаря на всички за отговорите и помощта!
След дълго четене и размисли в крайна сметка се спрях на Пасат Б5 1.9TDI 131к.с. 6 скорости. За момента съм се спрял на два такива:
Предпочитан
и Втори вариант
Вторя вече съм го гледал, звучеше добре като за неук човек, като мен. Като го запали не пушеше, но постепенно започна да пуши доста бял дим. Човека обесняваше, че това било защото е сменяна турбината и докато се изчистело нещо си... не разбрах. Първият утре ще го гледам. При всички положения ще го закарам на сервиз да го погледне доверен човек, но ако някой от вас е гледал вече тези коли ще съм благодарен за отзиви

-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 или Пежо 307
От Горубляне НЕ купувай кола. Лоши отзиви за търговците от там съм чул и чел. Лично мнение да не се обиди някой търговец регистриран във форума.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 4 или Пежо 307
myrshavija написа:Разбирам, че си избрал вече какво търсиш и изборът е между два конкретни модела, но, според мен, за три кучета и четири човека кола от класа на Голф и 307 не е достатъчно голяма. Тествал ли си как се чувствате цитираните 7 индивида в подобна кола с или без багаж? За този бюджет мисля, че е редно да се оглеждаш за Шаран 1.9тди.Mesada написа:... Колата трябва да е комби (три кучета и 4 човека) ... За момента се колебая между Голф 4/Бора и 307SW ...
Като човек карал 307 SW смея да твърдя, че 4 човека и 3 сравнително големи кучета ще се поберат ама няма да остане място за багаж



-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Голф 4 или Пежо 307
Аз пък този клас пежа съм ги намразил откакто зимата на 2012 карах почти нови служебни 206 и 307(Не че и на топло и сухо са китка за мерисане но...). С нови гуми и всичко останало като хората, това нямаше грам стабилност. Нито искаше да влиза като хората в завойте, нито да излиза нормално от тях
. Да не говорим, че голфа на магистрала при по - високи скорости също е по - стабилен. Чесно казано тогава, след като свършех работа и се качвах от служебни коли произедени 2009 - та на личната 4 - ка 10 години по стара и с 3 годишни гуми, изпитвах неописуем кеф :D

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petmm и 69 госта