Така е наистина което ще ме радва най-много.И всичко хубаво е скъпо няма смъсал да питам за поддръжка на които и да е автомобил хубав ли е няма да му е малка но пък и от тея два не си мисля че ще им е кои знае каква ако нацеля запазена.Да ви покажа към кои точно съм се насочил да ги разгледам и тествам скоро време.
BMW - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11405057712537364&slink=77k1z2
GOLF - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395764017697703&slink=77k884



Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Golf-a бил ударен от градушка, чете ли го това? Пък на BMW-то каква е тая предна броня, май някакъв местен тунинг.
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Е46 е капризна кола независимо дали дизел или бензин. Предницата издържа горе долу колкото на Пасат 5. Много малък клиренс, трябва да се внимава с това. Всички мои познати които имаха такава кола я продадоха. По ред "скъпи" причини .... Ако ти се четат размисли за Е46 http://bmwfanatics.ru/forumvb/viewtopic.php?f=15&t=53737
Голф 5 е добър автомобил. Ходих с познат да купува 1,9ТДИ и като го пробвахме, ми казва "аз съм на ден 1,5час в колата и това тракане не мога го издържа" и се отказа. Определено 2.0тди е по приемлив откъм шум и вибрации.
За сумата, която си готов да платиш погледни Ауди 8Р с 4 врати. По добър избор е от горните две. Ако търсиш приличен багажник Шкода Октавия 2 е много добър вариант.
Голф 5 е добър автомобил. Ходих с познат да купува 1,9ТДИ и като го пробвахме, ми казва "аз съм на ден 1,5час в колата и това тракане не мога го издържа" и се отказа. Определено 2.0тди е по приемлив откъм шум и вибрации.
За сумата, която си готов да платиш погледни Ауди 8Р с 4 врати. По добър избор е от горните две. Ако търсиш приличен багажник Шкода Октавия 2 е много добър вариант.
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Определено и аз смятам, че Common Rail-a на BMW, e по-тих от PD на VW.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Колега ALESYZ, сам знаеш, че 2.0-ката е 4 цилиндъра. Ако говориш за 3.0-литровия си прав.
Но въпросът е за 320Д 150 к.с.
Аз бих търсил 330Д - малко по-висок разход и поддръжка, но доста повече ресурс.
Но въпросът е за 320Д 150 к.с.
Аз бих търсил 330Д - малко по-висок разход и поддръжка, но доста повече ресурс.
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Smeagol написа:Аз бих търсил 330Д - малко по-висок разход и поддръжка, но доста повече ресурс.
Би ли дефинирал "малко" какво значи?Аз веднага се сещам за малко по-висока ГО,данък малко по-висок с около 200лв,два цилиндъра повече:2 дюзи повече,2 литра дизел повече,2 литра масло повече,по-скъпи филтри/само този на картерната вентилация е 100лв а е голям колкото напръстник,заедно с куп пластмаски заради които и цената му е такава/,а и един колега по-горе се съгласи с по-бързото скапване на турбото при 3.0д.Та колко му е по-голям ресурса?
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Smeagol написа:Колега ALESYZ, сам знаеш, че 2.0-ката е 4 цилиндъра. Ако говориш за 3.0-литровия си прав.
Но въпросът е за 320Д 150 к.с.
Аз бих търсил 330Д - малко по-висок разход и поддръжка, но доста повече ресурс.
Извинявам се, 4 цилиндъра е, да. За 2.0 говорех.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Карах голф 5 ГТИ, след това се качих на Е90 20д 163кс, след това се върнах на 5-ца, ама р32. За мене БМВ-то (карал съм само Е90, нямам идея за Е46, но би следвало по-новия модел да е по-добър) е прехвалено. Окачването му е твърде лигаво за моя вкус, на магистрала Тракия край Еко-то на около 20тия км от София (посока София), има един мост, колкото пъти минах от там с БМВ-то, толкова пъти имах чуството че ще се завърти (да, карам бързо като цяло). БМВ-то изглежда по-солидно, но е твърде прехвалено според мене. Ремонтите по БМВ-то които правих бяха повече от колкото 2-та голфа, сменях носачи, амортисьори, прахоуловители, тампони на макферсона и тн, докато такива неща по голф-овете не съм правил. Разбира се, БМВ-то следва да е карано повече, защото е дизелово и тн, но все пак за мене избора е ясен. Ако се взема БМВ, както казва един приятел, май трябва да е с голям мотор. Живеех на хълм, бях взел 4 нови гуми на БМВ-то Унироял МС+77 и не можех да го изкача в малкото сняг, когато е имало тази зима. Същия проблем съм имал и на предно. За мене БМВ-то няма проблем с проходимостта зимата, пак смятам че е преувеличено. Ако младежа не го притеснява дървения интериор на Е46 да взема, то е ясно, че каквото и да вземе може да му скъса джоба и нервите, ако джамбазина е добър измамник. Личен съвет - вземай кола от форум, че с тия лъжци по автокъщите, не се знае какъв автогол ще си вкараш.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
reroll написа:Би ли дефинирал "малко" какво значи?Аз веднага се сещам за малко по-висока ГО,данък малко по-висок с около 200лв,два цилиндъра повече:2 дюзи повече,2 литра дизел повече,2 литра масло повече,по-скъпи филтри/само този на картерната вентилация е 100лв а е голям колкото напръстник,заедно с куп пластмаски заради които и цената му е такава/,а и един колега по-горе се съгласи с по-бързото скапване на турбото при 3.0д.Та колко му е по-голям ресурса?
Колега, данъкът по смомен на мой познат е около 350 лв., докато на 150 к.с. е около 250 лв.
2 литра масло повече = 50 лв. грубо
Ако едни 500 лв. на година разлика между двете коли са "много", то изобщо Е46 не е правилен избор за кола.
Окачване, електроника, рейка, таралеж, светлинен модул, чистачки, абс датчици и модул, винаги 4 еднакви гуми, демпферен маховик, турбина и т.н. все болезнени за Е39/Е46 неща с добри цени

Обаче обезшумяването и материалите влагани в самата кола са по-добри от тези в Голф от същата година

Ако колегата разполага със стабилен доход и има мерак - нека погледне 330Д. Удоволствието от този мотор е в пъти по-голямо от 320Д, а разходът пренебрежимо малко по-висок.
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Колега Smеagol, извинявай, ама така си изброил свободно разни детайли от Е39/Е46, че си ги сложил под една черта, сякаш тия неща са някакви консумативи и се сменят едва ли не със смяната на маслото или се чупят често често. Само няколко теми по-нагоре, има питане за VW Passat 2.0 TDI 2008 г. на който за 170 000 км са сменяли два пъти турбо. За сведение, моята дърта дизелова Е39-ка на близо 2 пъти повече километри, няма никакви проблеми с турбината и доколкото знам, никога не е имала, а не я притежавам от вчера. Кое тук се чупи и аз мога ли да направя извод, че тия Пасат-и са егати боклуците? Не мисля. Така че по полека със свободните съчинения кое, как и кога се чупи.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Колега ALESYZ, по никакъв начин не съм казал че се чупят, а просто че биха дали дефект и си струват пари, за да се отремонтират. Все пак е бизнес клас кола, а не форд ескорт за каране на картофи. Просто направих паралел с мнението на колегата по-горе колко 330д е по-скъпо от 320д
Аз лично, ако имах финансовата възможност отдавна да съм скочил на 530Д 204 к.с. автоматик, седан

Аз лично, ако имах финансовата възможност отдавна да съм скочил на 530Д 204 к.с. автоматик, седан

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
320д отзад до нея няма как да я познаеш,че е дизел. Колкото и да я слушаш мотора не се чува.Наведен ниско до ауспуха не мирише на нафта ,нито пуши.
Лично са ме питали дали не е 320/325и няколко пъти.
Говоря за кола на реални 160 000км -рядкост да.Собсвеника забира вече 2-ра година каране без да е пипал нищо.Ама нищо та нищо и е чук
Просто това е огромен плюс пред повечето дизели дето мелят като шевна машина.
Чистачки,капачки и тн да си говорим-не е сериозно.
Лично са ме питали дали не е 320/325и няколко пъти.
Говоря за кола на реални 160 000км -рядкост да.Собсвеника забира вече 2-ра година каране без да е пипал нищо.Ама нищо та нищо и е чук

Просто това е огромен плюс пред повечето дизели дето мелят като шевна машина.
Чистачки,капачки и тн да си говорим-не е сериозно.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
320д отзад до нея няма как да я познаеш,че е дизел. Колкото и да я слушаш мотора не се чува.Наведен ниско до ауспуха не мирише на нафта ,нито пуши.
Лично са ме питали дали не е 320/325и няколко пъти.
Собсвеника забира вече 2-ра година каране без да е пипал нищо.Ама нищо та нищо и е чук
Просто това е огромен плюс пред повечето дизели дето мелят като шевна машина.
Чистачки,капачки и тн да си говорим-не е сериозно.
Лично са ме питали дали не е 320/325и няколко пъти.
Собсвеника забира вече 2-ра година каране без да е пипал нищо.Ама нищо та нищо и е чук

Просто това е огромен плюс пред повечето дизели дето мелят като шевна машина.
Чистачки,капачки и тн да си говорим-не е сериозно.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
Точно бития от градушка Голф е пълна скръб
Изобщо не си струва да се гледа !

- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Vw Golf 5 1,9 TDI или BMW 320 CD E46
apa6o написа:...
Нека добавим същото и за "КАТО НОВО"-то БМВ!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: papa franku и 59 госта