Здравейте колеги,интересува ме за АБФ-мотора колко мм са дюзите и какво делта Р се гони.По каталог на фобос дават 2.6,2.7,2.8 мм.за 4 цил 150 к.с 2000 куб.см. Събирам мнения,накои казват че са големи тези отвори други че са малки.
Имам малък проблем с Фобос 4 ,изпарител Томасето, рейка Rail nouema 2 ohm
Проблема се изразява в заклащане оборотите на празен ход.Иначе колата върви от- до без проблем и разхода е ОК
32л/300 км градско.
Благодаря предварително.
Газов инжекцион АBF
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Газов инжекцион АBF
На ВР6 дупчихме на 2.2 и върви супер.Дава една секунда разлика със бензина от 0 до 100.
На АБФ мисля че 2.3 е максимума,сегашните на колко са?Ако тегли добре по-добре не ги барайте а вижте настройките в ниските
На АБФ мисля че 2.3 е максимума,сегашните на колко са?Ако тегли добре по-добре не ги барайте а вижте настройките в ниските

- hcohco
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 9:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Газов инжекцион АBF
Сегшните отвори са 2.7мм
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Газов инжекцион АBF
Много са.В ниските сигурно се дави
Пробвайте с други дюзички като ги почнете от 2.1 и пробивате до 2.3 макс като всеки път правите нова настройка и пробвате как върви.

Пробвайте с други дюзички като ги почнете от 2.1 и пробивате до 2.3 макс като всеки път правите нова настройка и пробвате как върви.
- hcohco
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 9:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Газов инжекцион АBF
Благодаря! А,какво делта Р да се гони ? 1300 ?
- hcohco
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 9:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Газов инжекцион АBF
Колата вече е със 2.2мм ,налягането е 1350 мбар-а.Направена е настройка по графика.Също така изпаритела е отворен и е разпробит допълнително.Имаше стеснеия по 2мм
Взаимствано от братята руснаци,разпробих отвора на клапан-а от 3 на 4 мм и отвора редуциращ налягането от 4 на 5 мм. Входа на газа от филтъра към ел. клапан-а беше 2 мм ,там също се направи на 5 мм.
Вече делта Р не пада от 1350 пада най много до 1.100-1.200,а преди падаше до 0.700
Ето това е ръководството за изпарител томасето
http://www.yargazservis.ru/doc/forsirovanie_reduktora.pdf
Благодаря на включилите се !

Взаимствано от братята руснаци,разпробих отвора на клапан-а от 3 на 4 мм и отвора редуциращ налягането от 4 на 5 мм. Входа на газа от филтъра към ел. клапан-а беше 2 мм ,там също се направи на 5 мм.
Вече делта Р не пада от 1350 пада най много до 1.100-1.200,а преди падаше до 0.700
Ето това е ръководството за изпарител томасето
http://www.yargazservis.ru/doc/forsirovanie_reduktora.pdf
Благодаря на включилите се !
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Газов инжекцион АBF
Всички модификации ли направихте, както са описани в PDF-а? и серпентината за газта ли пределахте? изхода на редуктора разпробивахте ли го от 7 на 10,5мм?
- hcohco
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 9:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Газов инжекцион АBF
Серпентината на газта отзад не съм я пипал,само отпред при редукционния клапан се направи още един прозорец.Изхода на газта при мен не е отливка ,а е щуцер с вътрешен размер 9 мм.Не съм го пипал него.
Температурата на газта под натоварване не пада под 55 градуса.
Температурата на газта под натоварване не пада под 55 градуса.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bultrastyle и 36 госта