Здравейте,
Настъпи време да се премине от Т4, 1.9 TD, 68 коня на Т5, 1,9 TDI, 105 коня! Причина: липса на климатик на Т4! Отново буса е внос от Германия, пътнически, 8+1, на собствен ход. Ако някой реши да премине през Сърбия да си приготви едни 210 евро транзитна такса бус. Ако не му се дават, обратно през Румъния, но се кара цял ден и няма никакви нормални пътища. Буса е закупен на 169 000 км., със сервизна книжка, вече на 177 000 км и така първи впечетление в сравнения с Т4:
- много по малко шум в купетo
- с лекота поддържа 140 км с разход 7,2 по магистралите
- лесно и плавно превключване на съединител и скорости, като 4 и 5 скорост са "по-дълги"
- климатика малко по трудно охлажда задните седалки при големите жеги, особено ако е нагрят яко.
- еднакво е маневрен като Т4
- еднакво неудобни седалки при по дълго каране
- кара се много по леко, като кола в сравнение с Т4 / Mercedes Vito 2004-2006
Засега никакви проблеми, само едвам забележимо скърцане при леко завиване на волана на дясно? Някой спомена като слабост лагери на макферсона? Възможно ли е да е от това?
След края на септември Т4 (1998, 8+1 места и по талон) ще се продава. Ако някой се интересува да пише. В идеално техническо състояние, поддържана в сервизи като Вестауто - Бургас, Bosch Car Service - Несебър, Перота - Слънчев бряг.
от Т4 на Т5
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
от Т4 на Т5
Последна промяна от kiko_bs на Чет 21 авг 2014 0:04, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 15 авг 2013 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: от Т4 на Т5
- еднакво неудобни седалки при по дълго каране-а тука ще ме прощаваш имам т4 мултиван и карам служебен т5.на мултито са много по удобни седалките и има доста повече място.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: от Т4 на Т5
Колега карам Т4 Каравел 4 години.От твоите писаници оставам с чустовто,че стария ти бус е бил голям таралясник,като оставим умрелия мотор
.Я даи някоя снимка
да видим "разочарованието".


- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: от Т4 на Т5
Баце, па като са ти неудобни Т4-ките и Т5-ците, вземи си Т3...Хем е удобен на дълъг път, хем по-меко вози от Т4-ката....Па и мотора отзад...не се чува много. 

- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: от Т4 на Т5
От мен един глас за Т3, седалките му са много по-удобни от Т4-та ми, като покарам 2-3 часа и ме заболява гърба, ще мисля нещо да ги тунинговам.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: от Т4 на Т5
Много яко боли гърба при каране 5-6 часа примерно с тая Т5, с Т4 не зная, не се е карало на по-дълги разтояния, но става въпрос за обикновения Т4 / Т5, а не за Мултито, където седалките трябва да са други ???? Да, няма спор за "слабия" мотор на Т4, с 68 коня, но е супер икономичен на къси разтояния, стига да нямаш работа по магистрали! И защо да е "таралясник" ???
Последна промяна от kiko_bs на Вто 30 дек 2014 21:44, променено общо 1 път.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: от Т4 на Т5
Малиииииии ако го пипна тук там и за магистрала ще стане



- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: от Т4 на Т5
Добре изглежда даже
малко цикловата порция , турбинката на един бар налягане и едно кулерче , ще раздвижат доволно ламарините :)

- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: от Т4 на Т5
AHU мотор ще работи ли коректно с тези колектори и турбина? Той е без променлива геометрия и е 90 к.с. На пръв поглед този бус изглежда да е най-подходящ за engine swap с 1Z/AHU.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: от Т4 на Т5
nylon написа:AHU мотор ще работи ли коректно с тези колектори и турбина? Той е без променлива геометрия и е 90 к.с. На пръв поглед този бус изглежда да е най-подходящ за engine swap с 1Z/AHU.
Аз на моя съм му сложил АХУ и съм наредил цялата периферия на ТД-то
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: от Т4 на Т5
А помпата ? И тя ли е от ТД-то ?
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: от Т4 на Т5
Може и от друго да е.... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта