В понеделник на колата не и е минало от само себе си (не че някой го е очаквал), грешката пак е налице, колата няма мощност, макар че по равното някак си върви или по-скоро крета, разходът е завишен, дори и на място.
Действия: естествено проверка с VAG-COM при първа възможност. Той регистрира две грешки:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 1 1 0 0 0
След изчистване грешките се появяват отново, при тестдрайва колата продължава да е здраво спъната. Блуждаещи мисли, включително "дано не е нещо с турбината"...
Преглед на форумите, този и passat-b5.ru,тежко предчуствие за неприятно посещение в сервиз, още един, този път по-обстоен, преглед на пространството под капака и ето го решението:
Досадно разкачено маркуче. Уви, пътищата, по които караме нямат нищо общо с немските аутобани, от там идват и много от проблемите по колите ни. След свързването на маркучето всичко е наред, колата възвръща мощта и пъргавостта си.
PS. Изкушавам се да разкача пак това маркуче и да посетя официалния сервиз на VW с цел проверка на компетентността и порядъчността на специалистите там. Не искам да кажа нищо лошо за служителите на този сервиз, просто ми е любопитно как ще реагират.
mod edit: gr_kanev - снимката да се вижда като такава