мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот zevsa » Вто 19 авг 2014 18:30


Здравейте!от няколко дена колата няма мощност при ускорение.първите дни като загрееше и се оправяше но днес цял ден си е зле.опитах се да направя лог файл но ми е първия и се надявам да не съм сбъркал нещо(на 3та скорост с максимална газ).мислех да започна от вакум мъркучите но в ауто плюс не продават.колата не пуши не забива просто ускорението е все едно с наполовина работеща турбина.до днес не записваше грешки но сега има една : "17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - " .предстои ми пътуване и се притеснявам от тази ситуация.колата е ауди а4 б5 1.9 116hp AJM 2000г.

Tuesday,19,August,2014,18:31:07
038 906 019 AN,,1.9l R4 EDC 0000SG 1063,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.36,2688,850.0,588.0,4.8,0.72,592.9,979.2,1346.4,52.5,0.00,2625,1744.2,1295.4,24.3
,5.74,3234,265.0,504.7,4.8,6.10,401.8,979.2,1152.6,0.0,6.46,3213,1009.8,1060.8,39.8
,6.82,3171,255.0,382.2,4.8,7.18,382.2,979.2,999.6,0.0,7.54,3087,1009.8,999.6,39.8
,7.90,3024,255.0,382.2,4.8,8.26,387.1,979.2,989.4,0.0,8.62,2877,999.6,989.4,39.8
,8.97,2541,250.0,411.6,4.8,9.33,455.7,979.2,1009.8,0.0,9.70,1995,958.8,999.6,39.8
,10.05,1953,240.0,431.2,4.8,10.41,431.2,979.2,989.4,0.0,10.77,1869,958.8,979.2,39.4
,11.14,1848,245.0,431.2,4.8,11.50,421.4,979.2,979.2,0.0,11.86,1827,958.8,969.0,39.0
,12.21,1806,245.0,431.2,4.8,12.58,426.3,979.2,969.0,0.0,12.94,1785,958.8,969.0,39.0
,13.29,1764,245.0,431.2,4.8,13.66,431.2,979.2,969.0,0.0,14.01,1659,958.8,969.0,37.9
,14.37,1554,250.0,441.0,4.8,14.73,441.0,979.2,979.2,0.0,15.09,882,979.2,989.4,19.9
,15.45,840,255.0,431.2,84.5,15.81,450.8,979.2,979.2,0.0,16.17,861,989.4,979.2,19.9
,16.53,861,255.0,450.8,84.5,16.89,436.1,979.2,969.0,0.0,17.25,861,979.2,969.0,19.9

провбах с разкачен дебитомер и като че ли нямаше разлика във вървежа :neutral




Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот dispatch » Вто 19 авг 2014 19:45


Е той лога ти е след като си пуснал газ-та и двигателя е в режим ППХ.
Направи лог на 3-та и 4-та с педала на 100% от 1800 до 4000 оборота


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот zevsa » Вто 19 авг 2014 20:09


третия лог е както казваш.а 4000 оборота вдига трудно :) само че не ми позволява форума да кача файла в този формат затова съм го копирал


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот ka4o_pi4a » Вто 19 авг 2014 21:04


Грешката казва, че налягането от турбото е ниско. Припушва ли черно отзад като я ръчкаш ? Провери вакумния маркуч, който отива към турбото, дали има вакум когато колата е запалена на тихи обороти. Провери и за спукан маркуч след турбото до всмукателя. Има и други неща, но като за начало това.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот dispatch » Вто 19 авг 2014 21:06


Да не си грешка кой лог си копирал? Защото постнатите данни не са от такъв лог.


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот zevsa » Вто 19 авг 2014 21:42


не не пропушва.това е опитите които правих днес за логове :)

Tuesday,19,August,2014,18:22:58
038 906 019 AN,,1.9l R4 EDC 0000SG 1063,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.72,861,250.0,450.8,84.5,0.00,450.8,979.2,958.8,0.0,0.35,861,969.0,958.8,19.9
,1.79,861,250.0,441.0,84.5,1.07,441.0,979.2,958.8,0.0,1.44,861,969.0,958.8,19.9
,2.88,861,250.0,455.7,84.5,2.15,445.9,979.2,958.8,0.0,2.52,861,969.0,958.8,19.9
,3.95,861,250.0,450.8,84.5,3.23,445.9,979.2,958.8,0.0,3.59,861,969.0,958.8,19.9
,5.02,861,250.0,445.9,84.5,4.31,450.8,979.2,958.8,0.0,4.67,861,969.0,958.8,19.9
Tuesday,19,August,2014,18:29:51
038 906 019 AN,,1.9l R4 EDC 0000SG 1063,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.00,2142,240.0,426.3,84.5,0.36,426.3,979.2,989.4,52.5,0.72,2163,2274.6,1009.8,20.3
,1.07,2184,850.0,509.6,4.8,1.44,519.4,979.2,1122.0,100.0,1.80,2268,2244.0,1162.8,19.9
,2.16,2310,850.0,543.9,4.8,2.52,548.8,979.2,1224.0,100.0,2.88,2415,2223.6,1244.4,19.9
,3.24,2457,850.0,558.6,4.8,3.60,568.4,979.2,1275.0,100.0,3.96,2541,2203.2,1295.4,19.9
,4.32,2583,850.0,583.1,4.8,4.68,592.9,979.2,1326.0,91.4,5.04,2583,979.2,1285.2,41.8
,5.40,2625,250.0,421.4,4.8,5.75,416.5,979.2,1040.4,0.0,6.11,2478,969.0,1020.0,39.8
,6.47,2394,245.0,416.5,4.8,6.83,416.5,979.2,999.6,0.0,7.19,2226,958.8,999.6,39.8
,7.55,2079,240.0,436.1,4.8,7.91,465.5,979.2,999.6,0.0,8.27,1197,958.8,999.6,31.1
,8.63,882,250.0,441.0,62.2,8.99,445.9,979.2,989.4,0.0,9.35,861,979.2,989.4,19.9
,9.71,861,255.0,445.9,84.5,10.07,441.0,979.2,979.2,0.0,10.43,840,979.2,979.2,19.9
,10.79,861,255.0,441.0,84.5,11.15,436.1,979.2,969.0,0.0,11.51,861,979.2,969.0,19.9
,38.85,861,255.0,441.0,84.5,39.20,445.9,979.2,969.0,0.0,38.49,861,979.2,969.0,19.9
Tuesday,19,August,2014,18:31:07
038 906 019 AN,,1.9l R4 EDC 0000SG 1063,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.36,2688,850.0,588.0,4.8,0.72,592.9,979.2,1346.4,52.5,0.00,2625,1744.2,1295.4,24.3
,5.74,3234,265.0,504.7,4.8,6.10,401.8,979.2,1152.6,0.0,6.46,3213,1009.8,1060.8,39.8
,6.82,3171,255.0,382.2,4.8,7.18,382.2,979.2,999.6,0.0,7.54,3087,1009.8,999.6,39.8
,7.90,3024,255.0,382.2,4.8,8.26,387.1,979.2,989.4,0.0,8.62,2877,999.6,989.4,39.8
,8.97,2541,250.0,411.6,4.8,9.33,455.7,979.2,1009.8,0.0,9.70,1995,958.8,999.6,39.8
,10.05,1953,240.0,431.2,4.8,10.41,431.2,979.2,989.4,0.0,10.77,1869,958.8,979.2,39.4
,11.14,1848,245.0,431.2,4.8,11.50,421.4,979.2,979.2,0.0,11.86,1827,958.8,969.0,39.0
,12.21,1806,245.0,431.2,4.8,12.58,426.3,979.2,969.0,0.0,12.94,1785,958.8,969.0,39.0
,13.29,1764,245.0,431.2,4.8,13.66,431.2,979.2,969.0,0.0,14.01,1659,958.8,969.0,37.9
,14.37,1554,250.0,441.0,4.8,14.73,441.0,979.2,979.2,0.0,15.09,882,979.2,989.4,19.9
,15.45,840,255.0,431.2,84.5,15.81,450.8,979.2,979.2,0.0,16.17,861,989.4,979.2,19.9
,16.53,861,255.0,450.8,84.5,16.89,436.1,979.2,969.0,0.0,17.25,861,979.2,969.0,19.9


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот ka4o_pi4a » Сря 20 авг 2014 7:03


По-добре пусни суровия файл на лог-а. Това дето го пускаш е шльокавица. Набутай го в архив, ако не ти дава да го качиш.


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот zevsa » Сря 20 авг 2014 8:27


сложих го в суров вид само че пробвах 2 пъти да направя лог но имаше движение и може би на 3-тия път успях да задържа газта по дълго но пък не можах да вдигна повече от около 3500 оборота.прави ми впечатление че и като я гася като че ли клапана за меко гасене който също е с вакум явно не работи както трябва защото леко претриса колата
Прикачени файлове
LOG-01-003-010-011.rar
(1.22 KиБ) Свален 96 пъти


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот lz2aii » Сря 20 авг 2014 8:29


При изгасен мотор, турбината минава в разтоварено положение. Така, лоста на актуатора трябва да е изтеглен към нея. В този режим помоли някой да запали мотора и гледай лоста дали се изтегля нагора - към клапана. Хода му трябва да е малко над 1 см (13мм). Ако при това упражнение лоста се движи така, значи елеминираш проблем с геометрия на турбината, маркучета, вакууми, клапан N75 и актуатор. Но пък при тези обороти, които достигаш, колата би трябвало да се изстрелва (макар и по-късно) :gruebel. Между другото докато се рових, видях, че си попаднал на темата на колегата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=93729. Дерзай и дано и при теб нещата се решат толкова просто :th_up .


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот zevsa » Сря 20 авг 2014 8:38


повече от тези обороти е почти непосилно да вдигна.ония ден все едно нищо не се беше случвало и вървеше като луда,за нула време вдигнах 160км с лекота но вчера... :( лошото е че утре пътувам и не знам от къде да я почна.майсторчетата са по почивки...абе все хубави неща :)


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот lz2aii » Сря 20 авг 2014 8:41


Ако приемем, че проблема е с вакуумите, просто проверяваш маркуч по маркуч. Обикновено изглеждат наред, но имат гадния навик да се нацепват по снадките (колена и тройници) и на пръв поглед всичко е наред, но в действителност от там започват да смучат въздух и управлението на турбината отива под дяволите.


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот zevsa » Сря 20 авг 2014 12:10


успях да намеря маркуч от тънките,за излишна нафта го водят и ми казаха че ставали.смених всички но тези които са от по дебелите не можах да намеря за да сменя и тях.резултат няма.все така си е мудна :( . мисля си с уста ако пробвам да смуча през маркуча към актуатора дали трябва да мога да го движа.сутринта на запален мотор пробвах да му извадя маркуча и като че ли усещах лек вакум но нали на усет няма как да преценя дали е достатъчен за работата му само забелязах че вакума е постоянен.какво да пробвам да счупя по колата още?


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот lz2aii » Сря 20 авг 2014 13:09


:mhihi Виж дали като откачаш и закачаш маркуча на актуатора, лоста му се движи в границите, които съм ти описал.


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот zevsa » Сря 20 авг 2014 14:39


открих проблема!едно клапанче изпуска вакума!драмата е че в ауто плюс ми обявиха цена от 220лв :rolleyes защото върви заедно с пластмасовата периферия покрай него!
DSC_0062.jpg

DSC_0064.jpg

DSC_0065.jpg

на снимките клапанчето съм го свалил,стои само другата част около него в бяло-жълто(ограденото в червено на една от снимките).за какво служи тоя клапан?гледам че има отношение към горивната система отиваща към филтъра?може ли да се замени с някакъв друг или поправка а третата възможност за която се сещам е морга?


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: VW Passat ALLTRACK
Двигател:

Re: мнение за лог файл AJM-няма достатъчно мощност

Мнениеот zevsa » Сря 20 авг 2014 15:22


намерих читава снимка на тази чудесия!ОЕМ номерът му е 431 819 809A Heater Control Valve (охладител на горивото,вързан е към гор.филтър).
mEELUoTtWoDvH_hjXUV0GLQ.jpg
mEELUoTtWoDvH_hjXUV0GLQ.jpg (5.55 KиБ) Видяна 1888 пъти

мога ли да си осъществя пътуването с премахнат клапан?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта