


когато двигателите ви глътнат въздух .......
когато двигателите ви глътнат въздух .......
не пробвайте спрейчета или каквото и да е , с дърпане на 10-ия метър палят на 4-та или 3-та скорост
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Да и ако прескочи някой зъб тогава честито. По голяма глупост не бях чел. 

- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Ей добре че си ти,да кажеш.
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
днес така запалих, пробвах на 4-та , после свалих на 3-та и вси4ко е ок, така лесно не прескачат зъбите, я ми кажи ако я закараш в сервиз как ще ти я заплаят, там ще я дърпат и ще ти вземат 100 лева на цяло :) и мен не беше страх да я дръпна , но след като ми го каза човек които работи в ауди в Германия, просто бях длъжен да пробвам
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Аз ако ги видя да ми дърпат колата че да я обезвъздушат ще падат глави. има си много лесен начин разхлабваш гайките на дюзите и въртиш, която почне да тече нафта стягаш и си готов работа за 5 мин.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Аман от Бай Ганьовци...аз съм от въпросните мошенници.измамници,бандити-автомонтьорите,аз ги тегля по цял ден кръстосвам града да паля дизели като им сменям филтрите даже по двеста лева им вземам според зависи на коя скорост ги обезвъздушавам.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Пич пишеш глупости и може да вкараш някой във сериозни разходи. Имаш ли идея какво става като се скъса ремък? На салата става мотора попилява се клапаните стават като ченгел. Ако е стар ремъка толкова лесно чупи зъби та няма на къде,че и лесно скача. Така че не давай акъл защото няма ти да плащаш ремонта на потърпевшият. А на 4-ри цилиндров двигател със 8 клапана излиза около 550 лв тази процедура. Като включва
8 клапана
8 водача
8 маслообирача
8 повдигача
корекция на фаски на клапаните
контролен шлайф на главата
гарнитура глава
гарнитура капак клапани
гарнитура смукателен колектор
гарнитура изпускателен колектор
ако е със кобилици и 8 от тях понеже са понесли сериозен удар и не знаеш дали нямат микро пукнатини
антифриз
и труд за всичко изброено.
Айде сега пак ми обяснявай как трябва да се тегли дизел да запали.
8 клапана
8 водача
8 маслообирача
8 повдигача
корекция на фаски на клапаните
контролен шлайф на главата
гарнитура глава
гарнитура капак клапани
гарнитура смукателен колектор
гарнитура изпускателен колектор
ако е със кобилици и 8 от тях понеже са понесли сериозен удар и не знаеш дали нямат микро пукнатини
антифриз
и труд за всичко изброено.
Айде сега пак ми обяснявай как трябва да се тегли дизел да запали.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
znainainai написа:Пич пишеш глупости и може да вкараш някой във сериозни разходи. Имаш ли идея какво става като се скъса ремък? На салата става мотора попилява се клапаните стават като ченгел. Ако е стар ремъка толкова лесно чупи зъби та няма на къде,че и лесно скача. Така че не давай акъл защото няма ти да плащаш ремонта на потърпевшият. А на 4-ри цилиндров двигател със 8 клапана излиза около 550 лв тази процедура. Като включва
8 клапана
8 водача
8 маслообирача
8 повдигача
корекция на фаски на клапаните
контролен шлайф на главата
гарнитура глава
гарнитура капак клапани
гарнитура смукателен колектор
гарнитура изпускателен колектор
ако е със кобилици и 8 от тях понеже са понесли сериозен удар и не знаеш дали нямат микро пукнатини
антифриз
и труд за всичко изброено.
Айде сега пак ми обяснявай как трябва да се тегли дизел да запали.
Стига писа и ти глупости колега с тези късаници на ремъци.Ако тръгнеш по рязко на първа или на втора скорост дали вероятността да се скъса ремъка е по-малко отколкото да го пуснеш по инерция и да му сложеш 3 или 4-та скорост??? А замисли се малко и тогава пиши пак.
А доколкото частите:трудно се кривят 8 клапана и другите неща които си описал.А защо гарнитура на капак клапани??? моят авърви с капака 200лв,а капака ми е свалян най-малко 4 пъти и още си е с оригиналния капак и гарнитура
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Абе просто не допускайте да ви свършва горивото-най-лесно и ефикасно! 

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Едно мнение и от мене.Четете внимателно и отсявайте кой какво пише ,че специалисти в тези форуми много.Дърпане на дизелови двигатели за обезвъздушаване и палене макар и на 4 та ми се вижда рисково и ако си с по стар ремък можеш да отидеш в "джаза".Но все пак го правят и риска си е за тяхна сметка.По добре би било повече нафта и един невъзвратен клапан на горивната система.Мое мнение.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Това с късането на ремъка при бутане (дърпане) да запали е мит да ви кажа аз.С какво се различава запалване със стартер и бутане?Ангренажния ремък няма нищо общо със това.Двигателя или запалва или не.И като запали ВИНАГИ абсолютно винаги е с УДАР.Говоря за дизел.Съвсем лесно е да прескочи зъб при палене на стартер ако нещо не е наред,личен опит.То така лесно ако се чупеше зъб от ангренажния ремък всяко палене може да ти е за последно.Сега съгласен съм че дърпане за да се обезвъздуши е идиотщина отвсякъде.НА толедото за 5 сек въртене на стартер при свършила нафта подкачва кви коли карате нз
Ама да на колега френския боклук щом са му сложили гумена помпичка за подкачване ми става ясно защо 


- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
fox_vt написа:Това с късането на ремъка при бутане (дърпане) да запали е мит да ви кажа аз.С какво се различава запалване със стартер и бутане?Ангренажния ремък няма нищо общо със това.Двигателя или запалва или не.И като запали ВИНАГИ абсолютно винаги е с УДАР.Говоря за дизел.Съвсем лесно е да прескочи зъб при палене на стартер ако нещо не е наред,личен опит.То така лесно ако се чупеше зъб от ангренажния ремък всяко палене може да ти е за последно.Сега съгласен съм че дърпане за да се обезвъздуши е идиотщина отвсякъде.НА толедото за 5 сек въртене на стартер при свършила нафта подкачва кви коли карате нзАма да на колега френския боклук щом са му сложили гумена помпичка за подкачване ми става ясно защо
Има коли дето се инатят докато се обезвъздушат.Най правилното според мен на полеви условия е през изхода на филтъра едно прозрачно маркуче и смучене докато не дойде нафта в маркуча и после с малко въртене запалват.Най-правилния начин е с щуцер правен на стругар и през излишната нафта на ГНП-то смучене или с помпичка докато не се появи нафта,по този начин направо се пълни и ГНП-то и паленето е още по лесно.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
Аз съм бензинка, но когато откаже да запали и ако е на баир съм я палил и на задна. Няма я бутам колата, по баира че да я паля на 2ра или 3та предавка. Чувал съм и са ми казвали, че на задна пък е най-опасно да се пали, там заради някакво предавателно число ли не знам, но в момента в който завърти двигателя можело да станат големи мизерии (късане на ремък най-вече). За другото нека кажат по-запознатите и ако греша нещо да ме поправят. Приемам критики. Но споделям при извънредна ситуация как ми се е налагало да паля (сам на пътя, кой да викам). На задна.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......
fox_vt написа:С какво се различава запалване със стартер и бутане?
Стартера е с ограничена мощност и не върти толкова яко. Това е разликата. И точно от тази разлика идва опасността за ремъка. Все пак и на мен ми се струва, че тази опасност често се преувеличава.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта