когато двигателите ви глътнат въздух .......

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
delianov
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 02 авг 2014 18:43
Автомобил:
Двигател:

когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот delianov » Чет 21 авг 2014 21:34


не пробвайте спрейчета или каквото и да е , с дърпане на 10-ия метър палят на 4-та или 3-та скорост




Потребителски аватар
actros1846
Мнения: 458
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
Двигател: AFN 1999
Местоположение: Кичево

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот actros1846 » Чет 21 авг 2014 21:38


Да и ако прескочи някой зъб тогава честито. По голяма глупост не бях чел. :screwy


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот hip-hopotam » Чет 21 авг 2014 21:53


Ей добре че си ти,да кажеш.


delianov
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 02 авг 2014 18:43
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот delianov » Чет 21 авг 2014 21:54


днес така запалих, пробвах на 4-та , после свалих на 3-та и вси4ко е ок, така лесно не прескачат зъбите, я ми кажи ако я закараш в сервиз как ще ти я заплаят, там ще я дърпат и ще ти вземат 100 лева на цяло :) и мен не беше страх да я дръпна , но след като ми го каза човек които работи в ауди в Германия, просто бях длъжен да пробвам


Потребителски аватар
actros1846
Мнения: 458
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
Двигател: AFN 1999
Местоположение: Кичево

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот actros1846 » Чет 21 авг 2014 22:13


Аз ако ги видя да ми дърпат колата че да я обезвъздушат ще падат глави. има си много лесен начин разхлабваш гайките на дюзите и въртиш, която почне да тече нафта стягаш и си готов работа за 5 мин.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот hip-hopotam » Чет 21 авг 2014 22:24


Аман от Бай Ганьовци...аз съм от въпросните мошенници.измамници,бандити-автомонтьорите,аз ги тегля по цял ден кръстосвам града да паля дизели като им сменям филтрите даже по двеста лева им вземам според зависи на коя скорост ги обезвъздушавам.


delianov
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 02 авг 2014 18:43
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот delianov » Чет 21 авг 2014 22:38


май засегнах някой "майстор"


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот znainainai » Пет 22 авг 2014 6:26


Пич пишеш глупости и може да вкараш някой във сериозни разходи. Имаш ли идея какво става като се скъса ремък? На салата става мотора попилява се клапаните стават като ченгел. Ако е стар ремъка толкова лесно чупи зъби та няма на къде,че и лесно скача. Така че не давай акъл защото няма ти да плащаш ремонта на потърпевшият. А на 4-ри цилиндров двигател със 8 клапана излиза около 550 лв тази процедура. Като включва
8 клапана
8 водача
8 маслообирача
8 повдигача
корекция на фаски на клапаните
контролен шлайф на главата
гарнитура глава
гарнитура капак клапани
гарнитура смукателен колектор
гарнитура изпускателен колектор
ако е със кобилици и 8 от тях понеже са понесли сериозен удар и не знаеш дали нямат микро пукнатини
антифриз
и труд за всичко изброено.

Айде сега пак ми обяснявай как трябва да се тегли дизел да запали.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот red.devilll » Пет 22 авг 2014 8:54


znainainai написа:Пич пишеш глупости и може да вкараш някой във сериозни разходи. Имаш ли идея какво става като се скъса ремък? На салата става мотора попилява се клапаните стават като ченгел. Ако е стар ремъка толкова лесно чупи зъби та няма на къде,че и лесно скача. Така че не давай акъл защото няма ти да плащаш ремонта на потърпевшият. А на 4-ри цилиндров двигател със 8 клапана излиза около 550 лв тази процедура. Като включва
8 клапана
8 водача
8 маслообирача
8 повдигача
корекция на фаски на клапаните
контролен шлайф на главата
гарнитура глава
гарнитура капак клапани
гарнитура смукателен колектор
гарнитура изпускателен колектор
ако е със кобилици и 8 от тях понеже са понесли сериозен удар и не знаеш дали нямат микро пукнатини
антифриз
и труд за всичко изброено.

Айде сега пак ми обяснявай как трябва да се тегли дизел да запали.

Стига писа и ти глупости колега с тези късаници на ремъци.Ако тръгнеш по рязко на първа или на втора скорост дали вероятността да се скъса ремъка е по-малко отколкото да го пуснеш по инерция и да му сложеш 3 или 4-та скорост??? А замисли се малко и тогава пиши пак.
А доколкото частите:трудно се кривят 8 клапана и другите неща които си описал.А защо гарнитура на капак клапани??? моят авърви с капака 200лв,а капака ми е свалян най-малко 4 пъти и още си е с оригиналния капак и гарнитура


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот lion_heart002 » Пет 22 авг 2014 15:03


Абе просто не допускайте да ви свършва горивото-най-лесно и ефикасно! :mhihi


plinnov
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот plinnov » Пет 22 авг 2014 18:29


Едно мнение и от мене.Четете внимателно и отсявайте кой какво пише ,че специалисти в тези форуми много.Дърпане на дизелови двигатели за обезвъздушаване и палене макар и на 4 та ми се вижда рисково и ако си с по стар ремък можеш да отидеш в "джаза".Но все пак го правят и риска си е за тяхна сметка.По добре би било повече нафта и един невъзвратен клапан на горивната система.Мое мнение.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот fox_vt » Пет 22 авг 2014 19:19


Това с късането на ремъка при бутане (дърпане) да запали е мит да ви кажа аз.С какво се различава запалване със стартер и бутане?Ангренажния ремък няма нищо общо със това.Двигателя или запалва или не.И като запали ВИНАГИ абсолютно винаги е с УДАР.Говоря за дизел.Съвсем лесно е да прескочи зъб при палене на стартер ако нещо не е наред,личен опит.То така лесно ако се чупеше зъб от ангренажния ремък всяко палене може да ти е за последно.Сега съгласен съм че дърпане за да се обезвъздуши е идиотщина отвсякъде.НА толедото за 5 сек въртене на стартер при свършила нафта подкачва кви коли карате нз :mhihi Ама да на колега френския боклук щом са му сложили гумена помпичка за подкачване ми става ясно защо :bowdown


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот hip-hopotam » Пет 22 авг 2014 23:05


fox_vt написа:Това с късането на ремъка при бутане (дърпане) да запали е мит да ви кажа аз.С какво се различава запалване със стартер и бутане?Ангренажния ремък няма нищо общо със това.Двигателя или запалва или не.И като запали ВИНАГИ абсолютно винаги е с УДАР.Говоря за дизел.Съвсем лесно е да прескочи зъб при палене на стартер ако нещо не е наред,личен опит.То така лесно ако се чупеше зъб от ангренажния ремък всяко палене може да ти е за последно.Сега съгласен съм че дърпане за да се обезвъздуши е идиотщина отвсякъде.НА толедото за 5 сек въртене на стартер при свършила нафта подкачва кви коли карате нз :mhihi Ама да на колега френския боклук щом са му сложили гумена помпичка за подкачване ми става ясно защо :bowdown

Има коли дето се инатят докато се обезвъздушат.Най правилното според мен на полеви условия е през изхода на филтъра едно прозрачно маркуче и смучене докато не дойде нафта в маркуча и после с малко въртене запалват.Най-правилния начин е с щуцер правен на стругар и през излишната нафта на ГНП-то смучене или с помпичка докато не се появи нафта,по този начин направо се пълни и ГНП-то и паленето е още по лесно.


stoyan0304
Мнения: 516
Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот stoyan0304 » Съб 23 авг 2014 0:13


Аз съм бензинка, но когато откаже да запали и ако е на баир съм я палил и на задна. Няма я бутам колата, по баира че да я паля на 2ра или 3та предавка. Чувал съм и са ми казвали, че на задна пък е най-опасно да се пали, там заради някакво предавателно число ли не знам, но в момента в който завърти двигателя можело да станат големи мизерии (късане на ремък най-вече). За другото нека кажат по-запознатите и ако греша нещо да ме поправят. Приемам критики. Но споделям при извънредна ситуация как ми се е налагало да паля (сам на пътя, кой да викам). На задна.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: когато двигателите ви глътнат въздух .......

Мнениеот ktamen » Съб 23 авг 2014 4:17


fox_vt написа:С какво се различава запалване със стартер и бутане?

Стартера е с ограничена мощност и не върти толкова яко. Това е разликата. И точно от тази разлика идва опасността за ремъка. Все пак и на мен ми се струва, че тази опасност често се преувеличава.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта