
1.9 TDI 110k-гасне при включване на задна. РЕШЕН проблем !!!
1.9 TDI 110k-гасне при включване на задна. РЕШЕН проблем !!!
Здравейте,Колеги!Отскоро карам дизел и съм малко босичък в тая насока,та имам един отскоро появил се проблем.Колицата ми е Шкода Октавия 1/9 ТДИ 110 коня с двигател AHF(типичен голф4)Значи,отскоро започна да ми гасне двигателя и то само при включване на задна скорост без да съм подал газ.Интересното е,че ми го прави само когато река да я вкарам в гаража.Да речем,връщам се от път,подминавам малко гаража ми,спирам,включвам на задна за да се изтегля леко назад и я насочвам срещу гаража и точно при включването на задна и колата гасне и след това доста трудно пали.Ако някой има идея какво какво може да е,ще съм ви много благодарен!!!! 

Последна промяна от galinkz на Чет 04 сеп 2014 9:04, променено общо 1 път.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Някъде има слаба връзка , при "мръдване" на мотора напред, се проявява ( когато тръгваш назад , мотора в коша мръдва/накланя напред). Точно къде обаче...
Странното е , че при включване на задна ( предполагам без дори да си потеглил ) гасне или?
Не ми се е случвало никога и не мога да дам коректно мнение.

Странното е , че при включване на задна ( предполагам без дори да си потеглил ) гасне или?
Не ми се е случвало никога и не мога да дам коректно мнение.
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Там е работата,че не го прави винаги а се случва се когато река да я прибирам в гаража!Първия път когато ми го направи бях с включен климатроник и си помислех,че може да е от претоварването заради работещия климатроник,но вчера не го бях пускал и тогава разбрах,че не е от него.И още нещо ми направи впечатление-когато ми огасна,запалих веднага и при включване на задна моментално изгасна отново,и след това въртене но никакво палене а също забелязах,че като дам на контакт на таблото не ми светна лампичката на запалителните свещи и явно от там не може да запали,но като я оставих малко в покой,дадох на контакт,светна лампичката и запали веднага.Наистина много странно поведение!?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Благодаря,ще огледам всички крушки,хлабави връзки и тн.дано да е от там причината.Като се замисля,скоро си сменях всички крушки на трети стоп (колата е комби)понеже 2-3 бяха изгорели а останалите черни-пред изгаряне.Затова реших да ги заменя с нови всичките,но немога да разбера каква е връзката с гасненето.
Усещам,че ще има главоблъсканица но 


- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Не мога да повярвам, че крушката за заден ход , може да е причината , добре, че попаднах на темата , да знам като ми се случи да гасне на задна 

- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Може, на мен преди години на Спринтер-а от изгоряла крушка на задната, ми изключиха ABS и ASR 

-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
И аз се чудих как така.Първо гаснеше от време на време като включа на задна. После започна и по - често.Появиха се и други ел.проблеми - изчезнаха мигачи, къси светлини.Клеморед на контактния ключ излезна.Бях си купил един , че ако угасне по път да мога да се прибера.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Крушката за задна е част от проблема. Трябва да се прегледат жиците по колата, щото тая работа с крушките говори, че най-вероятно има проблем с масите.
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Проверих си всички налични крушки по-колата и нито една не беше изгоряла,всичо си работи без проблем-НО!?Забелязах,че когато дам на контакт и светнат всички лампички в таблото,има едно несъвсем ярко светене на същите и лампичката на ABS не загася и започва малко да примигват-сякаш има хлабава връзка.Но като върна ключа и пак го дам на контакт НО ПО-РЯЗКО без да завърта стартера и всичко се оправя!В тази връзка си мисля,че всичко идва от клемореда на контакта-и без това усещам някаква хлабина в патронника.Така,че ще следя как се развиват нещата с клемореда и евентуалната му смяна.БЛАГОДАРЯ на отзовалите се към проблема и насоките за разрешаването му!
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Купи си клеморед и си го дръж в колата - не се знае кога и къде няма да можеш да запалиш.Това е препоръка в случай ,че ще "следиш" нещата. За моята - Голф 3 ТДИ беше 9 лв. в ауто+.Предполагам Шкода са със същия.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
Няма за какво да го държи - сменяй , че често се случва баш когато не трябва, да откаже тотално 

Re: Проблем с двигател 1.9 TDI 110k-гасни при включване на з
ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!!! Смених клемореда и всичко се оправи,след като в събота всичко отказа по-таблото-нищо не светеше освен лампата на акумолатора.Благодаря на всеки отзовал се и дал мнение по-темата!!!Успех на всички!
Re: Проблем-РЕШЕН!!!1.9 TDI 110k-гасни при включване на задн
Да добавя също,след като смених клемореда колата стана доста мудна.Натискам газта, но едвам набира сякаш нещо я спира-нямаго този РЯЗ дето те заляпя за седалката.Откачах клеми на акумолатора,цяла вечер го държах така но-файда никаква,просто неще да върви и това си е.Отидох при моя си майстор(винаги си ходя само при него независимо колко коли да съм сменил-стршно съм доволен от него)-и му казах да я закачим на компа да видим дали няма да е някаква грешка.И наистина за мое учудване и не малко удовлетворение,се оказа че е насъбрала доста грешки от което е влязла в някакъв "авариен режим" и от там и тази мудност.Изчисти всичко и след проба,разликата е огромна-няма я тази скованост.Дано съм бил разбран от всички,а също и полезен!?Успех на всички и без аварийно шофиране!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта