seat ibisa 2000 год. 110 проблем с управляващия блок на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 14 дек 2007 22:43


ifidik написа:възхищавам се от отношението на вентоман,колеги сме и го разбирам за удоволетворението което изпитва като най добрия.и аз работих навремето в голям сервиз (.....) и съм съгласен че ако някой е достатъчно добър няма да е там.преценете какви "майстори" ви правят колите в истинските сервизи .


Евала . Много точно изказване . Трудно ми беше да намеря точните думи !




miroslavmirko
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Проблем с ел. управляващия блок на ГНП

Мнениеот miroslavmirko » Нед 24 авг 2014 13:43


ventoman имам проблем с електронния блок на помпата. но не съм сигурен. като я закача на vag com милиграмите ми ги бута от 4 до 10. на високи обороти изчезва. има едно придърпване като че има въздух в системата. и като стигне около 2000 оборота изчезва. някакъв съвет. помпата е правена преди около 5 месеца и е отварян за почистване електронния блок. там имаше боклуци. но се оправи за момента. но пак ги буташе милиграмите в малки граници от 4 до около6. някакъв съвет. GSM 0896826827 miro



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта