Здравейте колеги,Аудито ми с двигател 1.9 TDI AHF,дайте предложения за модове по двигателя с цел засилване и приятен вървеж като за ежедневка,максималните цели в бъдеще са 200кс,пак казвам максимални :)
очаквам предложенията ви.Като цяла моя замисъл е на първо време ЧИП от Brezel, по големи дюзи от АУДИ 2.5 ТДИ,спортен вал 276/280,елемент 11мм,челен интеркулер защото стоковия ще издъхва в жегите,какви са възможностите за съединителя ако може ми кажете,защото той също ще се предаде,целта ми е да се засили колата,парите които ще се инвестират ще са постепнно със събиране на частите до пълния ъпгрейд



AHF TDI 110ps предложения за TDI Tuning+++
AHF TDI 110ps предложения за TDI Tuning+++
Последна промяна от S3 Racing на Вто 23 сеп 2014 20:48, променено общо 1 път.
- x.user1992
- Мнения: 81
- Регистриран на: Чет 25 юли 2013 13:42
- Автомобил: Golf IV 1.9
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Вярвам, че без ново турбо също няма да се разминеш. Успех в начинанието.
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Да,това е въпросът че не знам,очаквам предложенията за турбо за което ще е достатъчно
- Limit3d_Edi7ioN
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1Z 1992
- Местоположение: Добрич
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Разпръсквачи 270-ки
Турбо GTB1756VK
Челен Кулер
11мм елемент на помпата
Генерация на 63мм
Колектор от Пасат 131 коня
Вал 250 градуса
Горе-долу това е рецептата за 200 коня стабилни.
За съединител питай други колеги.
Поздрави!
Турбо GTB1756VK
Челен Кулер
11мм елемент на помпата
Генерация на 63мм
Колектор от Пасат 131 коня
Вал 250 градуса
Горе-долу това е рецептата за 200 коня стабилни.
За съединител питай други колеги.
Поздрави!

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Според мен по-добре ще е с разпръсквачи 0.25, останалите неща са по-важни от разпръсквачите, стига да не са по-малки от 0.25
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
интеркулера колеги не знам на кои да избера с какви размери точно,да е достатъчен и максимално прибран в ауди а3 1999г,да не се набива на очи.
- Limit3d_Edi7ioN
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1Z 1992
- Местоположение: Добрич
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Ето ти размера на интеркулер-а:
550x180x65
Това при условие, че си със S3 броня.
Иначе ако си с а3 броня - 550х140х65!
550x180x65
Това при условие, че си със S3 броня.
Иначе ако си с а3 броня - 550х140х65!
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Zinoto написа:Според мен по-добре ще е с разпръсквачи 0.25, останалите неща са по-важни от разпръсквачите, стига да не са по-малки от 0.25
Според мен тука малко бъркаш, в един такъв тунинг проект най-важния елемент са разпръсквачите. Колата върви с гориво, всичко останало спомага за правилното му изгаряне.
Разпръсквачи 270-ки
Турбо GTB1756VK
Челен Кулер
11мм елемент на помпата
Генерация на 63мм
Колектор от Пасат 131 коня
Вал 250 градуса
Това е много добра комбинация за сейфти ежедневка около 220-230кс.
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
може и 1749va хибрид с компресоно от 2052 мой познат е с такова мерена е 170 кс но може още малко разпръсквачите са 216 а помпата е сток
Последна промяна от tdi fen на Сря 27 авг 2014 12:20, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
tekowar написа:Zinoto написа:Според мен по-добре ще е с разпръсквачи 0.25, останалите неща са по-важни от разпръсквачите, стига да не са по-малки от 0.25
Според мен тука малко бъркаш, в един такъв тунинг проект най-важния елемент са разпръсквачите. Колата върви с гориво, всичко останало спомага за правилното му изгаряне.Разпръсквачи 270-ки
Турбо GTB1756VK
Челен Кулер
11мм елемент на помпата
Генерация на 63мм
Колектор от Пасат 131 коня
Вал 250 градуса
Това е много добра комбинация за сейфти ежедневка около 220-230кс.
Аз изхождам от практически опит трупан с години, а ти от това какво си прочел в някой форум. Прав си за горивото, но най-важния елемент от горивната система са не разпръсквачите, а помпата и на какво налягане работят дюзите. Ако помпата няма достатъчен дебит по-големите разпръсквачи влошават изгарянето и по-висока мощност едва ли ще се получи, но огромен разход на гориво със сигурност. Какъвто и софтуер да се напише, хардуера е по-важен. Експерименти са правени много и с добър хардуер се получават резултати дори със стоков софтуер, но трябва да разбираш, не само plug and play. С помпа 11 ка и 0.25 разпръсквачи, когато и другите неща са съобразени, а също и софтуера 200 коня са възможни с разход на гориво съизмерим с 1.9 помпа-дюза стокова, както има примери за 165 коня с 0.216 разпръсквачи и 11 ка помпа.
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Аз изхождам от практически опит трупан с години
От лично твой опит ли изхождаш, или от на някой друг?

а ти от това какво си прочел в някой форум
Тука също много се бъркаш драги. Комбинацията която по-горе предложи колегата Limit3d_Edi7ioN съм я изпробвал лично на моята кола и от първа ръка ти казвам, че работи много добре. И колата ми не е правена някъде другаде и просто да съм си я взел готова, а съм се погрижил лично със помощ от приятели(на които даже не съм благодарил, но обещавам да го направя)

Ако помпата няма достатъчен дебит по-големите разпръсквачи влошават изгарянето и по-висока мощност едва ли ще се получи, но огромен разход на гориво със сигурност.
Тука също от личен опит мога да ти кажа, че съм карал с 10мм елемент 0,240ки и 0,275 и проблеми с завишен разход на гориво не съм имал,а прираста в мощността хич не е малък. Колата ми винаги е горяла по-малко от стокова помпа дюза при еднакво каране и еднакви коли(сравнение пасат с пасат).
и на какво налягане работят дюзите
Точно по налягането на дюзите ако почнеш да бараш нещата се засират много. Това също съм го изпробвал лично на моята кола и на няколко други.

Поздрави!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Освен да се смея друго не мога да направя, по твоята логика производителя да слага 0.205 и дори 0.154 разпръсквачи, при положение, че с по-големи и разхода е нисък и мощността висока е вероятно само защото не иска да има конкурентен автомобил. Тия неща ги разправяй на някой друг. Съгласен съм, че колата ще върви добре, но изобщо не е най-доброто решение. Сега да спорим за малка разлика в размера на разпръсквача няма смисъл, и с едните и с другите ще стане работата ако останалите части и софтуер са съобразени. Има и обаче физични закони, с които няма как да не се съобразиш. Пипаш ли налягането на дюзите може да стане по-зле само ако софтуера не е съобразен, а това е в 95% от случаите. Това че, при теб няма проблеми за сега е относително. Разходът ти на извънградско при 120-140 ако е 4.7 на 100 добре ама не е.
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
Освен да се смея друго не мога да направя
Ама разбира се, че не можеш.
Има и обаче физични закони, с които няма как да не се съобразиш.
Кои са тия физични закони?
Пипаш ли налягането на дюзите може да стане по-зле само ако софтуера не е съобразен, а това е в 95% от случаите.
И кое точно ще му съобразиш(пипнеш)на софтуера, че да не стане по-зле? И как точно и защо ще го бараш това налягане на дюзите? Ако обичаш да разясниш, че и аз да се посмея малко.

Разходът ти на извънградско при 120-140 ако е 4.7 на 100 добре ама не е.
Ти можеш ли да ми покажеш стоков пасат Б5 помпа дюза,който при 140 да харчи само 4,7 на 100. И къде съм казал, че колата ми гори 4,7? Казах само, че колата ми гори по-малко от стоков пасат помпа дюза при еднакво каране. Примерно при 140км/ч кола до кола, при 240 не можем да ги сравним щото стоков пасат не може да ги вдигне.

Re: AHF TDI 110ps предложения за Engine Upgrade -->
колеги излезе ми един PowerBox не знам,да рискувам ли да го сложа,бил е на кола дошла от Австрия с него,бил се връзвал на помпата би ли оказал някакви проблеми евентуално след време и дайте предложения за читав и хубав буустметър,също така да попитам на AHF Audi A3 1999 СЪЕДИНИТЕЛЯ и демфера ако идат какъв swap Е възможен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта