


VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Освен да провериш кабелите към датчика или да го смениш с нов
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Въпрос с повишена трудност.... На таблото ми свети лампата за АБС и оная мигащата червената, но нямам грешка на ваг кома.Що е то?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ама нямаш грешка в на АБС блока ли ? Щото си има отделен блок за това.
Да не би да проверяваш в на Енджина грешките, защото там няма да има нищо естествено ?!
Да не би да проверяваш в на Енджина грешките, защото там няма да има нищо естествено ?!
Re: Помощ за VAG-COM, Golf mk4, диагностика.
gogii написа:Колега не че нещо ама ти един софтуер като не можеш да инсталираш как ще работиш с програмата въобще не ми е ясно. Ако беше си взел хубав кабел малко по - скъп щеше да имаш инструкции за инсталиране. Щом са ти казали приятелчетата ти, че е било хубаво да се трият грешки защо не попиташ тях как става процедурата? Те са специалисти предполагам![]()
Приятелчетата са си в Германия за момента и ми е малко сложно през скайп да се инстуктираме, колкото до кабела, дойде си с колата а книжки с инстукции нямаше, подаръци приемам всякакви, по-скъпи кабели с инструкции, ако се раздават няма да ги върна, то и по скъпа кола, ако бях взел надали щах да се занимавам с каквито и да било грешки, но пари толкова, за това питам във форума, виждал съм сходни теми, на които колеги търсят помощ и я намират поне един отговор е от някой компетентен колега, който предлага уговорка за дата и час.
А за програмата не ми се навлизаше в подробности, исках да е по сбито и ясно, но явно ще се наложи да обясня. С инсталацията проблем нямам, трудностите са там, че когато включа колата към лаптопа има разни КОМ портове а аз уж я пускам през УСБ, на единия ком порт обаче тръгва може да му давам да си сканира и то търси прави ама всъщност работи на празен ход, на същия работещ ком порт мога да пусна програмата да влизам в меню което ме пита коя част от електрониката да анализира, дори без да е включен кабела (дори след рестарт мога да я пусна през въпросния порт без да съм я включвал към колата и да й дам да сканира еърбезите примерно).
Та така опрях до форума където не търся както ги нарича колегата "специалисти", а просто някой, който знае как се нагласят протовете и като цяло е работил с програмата, за да видя как се процедира, не съм чак толкова зле, че като видя нещо веднъж направено както трябва да не го повторя.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Пускам го на ауто скан, но май после не искаше да ме пусне в абс контролера.
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
RusH_DeMoN написа:Извинявайте колеги ,но моя случай е с Auto Com .. за една грешка ,която не може да се изтрие (и с Vag Com) е изпробвано..
00539 - Датчик за температура на горивна рейка,-късо съединение или отворена верига,-прекъсва.
Някакви идей ?
Ако колата е ТДИ е повреден температурния датчик, който се намира в управляващия блок на ГНП
G-81.
Цената е към 30-35 лв. и се сменя като се свали блока, ако помпата не тече може и намясто да стане(без сваляне на помпата)
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
terero написа:RusH_DeMoN написа:Извинявайте колеги ,но моя случай е с Auto Com .. за една грешка ,която не може да се изтрие (и с Vag Com) е изпробвано..
00539 - Датчик за температура на горивна рейка,-късо съединение или отворена верига,-прекъсва.
Някакви идей ?
Ако колата е ТДИ е повреден температурния датчик, който се намира в управляващия блок на ГНП
G-81.
Цената е към 30-35 лв. и се сменя като се свали блока, ако помпата не тече може и намясто да стане(без сваляне на помпата)
Да ТДИ е 110к.с ,помпата е ревизирана като взехме колата ,че течеше сега всичко е Ок , но само тая грешка си остава.. Мерси за инфото . А така с този повреден датчик какво влияние оказва ?
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
При мен след смяната му двигателя габоти по меко.
А за разход нямам идея дали влияе, още месъм я засичал след смяната.
В Бургас цялата работа ми излезна 90лв с датчика и смяна на двете гарнитури на помчата и става за 40 мин.
А за разход нямам идея дали влияе, още месъм я засичал след смяната.
В Бургас цялата работа ми излезна 90лв с датчика и смяна на двете гарнитури на помчата и става за 40 мин.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На Ауди А4, 1999 г. 1,8Т, -климатроника има ли във Вага запис на грешки и прави ли си модула самодиагностика като при Пасат 5.5 ?
А къде се прави този Ауто-скан във Вага за всички възможни грешки и модули ?
За АБС грешката никой не каза нищо ??? На Аудито ?
А къде се прави този Ауто-скан във Вага за всички възможни грешки и модули ?
dimovip написа:Пускам го на ауто скан, но май после не искаше да ме пусне в абс контролера.
За АБС грешката никой не каза нищо ??? На Аудито ?

- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Още като ти отвори програмата мри мен е точно под версията на програмата.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, колеги. Нкой може ли да ми разтълкува грешките които днес излязоха след проверката.
за голф 4:
2 Faults Found:
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
16518 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0134 - 35-00 - Please Register/Activate
и за голф 3:
4 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00516 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Благодаря предварително!!!
за голф 4:
2 Faults Found:
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
16518 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0134 - 35-00 - Please Register/Activate
и за голф 3:
4 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00516 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Благодаря предварително!!!
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: VAG COM ???
Teodor Borisov написа:Здравейте колеги, имам въпрос какъв модел VAG COM да си взема за моята VW Golf 4 110 TDI AHF с windows 8.1 съм ?
Видях в продавалник (OLX)да се продават по 20 лв. кабел и диск с софтуер VAG COM и се чудя дали стават за нещо ??
Мен ме интересува същия въпрос.
Видях обява за KKL 409.1 на цена от 15лв някаква промоция била.
Този кабел става ли за работа с ваг ком за всички неща или не ?
Може ли да чете живи данни, може ли с него да се активират деактивират екстри ?
Благодаря предварително на хората които биха ми отговорили!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2014 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
VAG-COM Diagnostic System
Здравейте,
Купих си кабел + софтуер на VAG K+CAN COMMANDER 3.6, но не са ми ясни доста неща. Намерих ръководство и утре ще го изпробвам, но искам да попитам следните неща:
1. По начина показан в това ръководство се установява връзка с колата, ако съм разбрал правилно ?
2. Колата трябва ли да е запалена за да направя диагностиката или може да е на контакт ?(Доста тъпичък въпрос, но се породи от факта, че ми дава при опит за свързване с колата нещо от сорта на "Опит за свързване.... неуспешен опит за свързване, повторен опит след ... ".)
Мисля, че за момента е това и ще съм ви много благодарен, ако ми отговорите на тези въпроси.
Купих си кабел + софтуер на VAG K+CAN COMMANDER 3.6, но не са ми ясни доста неща. Намерих ръководство и утре ще го изпробвам, но искам да попитам следните неща:
1. По начина показан в това ръководство се установява връзка с колата, ако съм разбрал правилно ?
2. Колата трябва ли да е запалена за да направя диагностиката или може да е на контакт ?(Доста тъпичък въпрос, но се породи от факта, че ми дава при опит за свързване с колата нещо от сорта на "Опит за свързване.... неуспешен опит за свързване, повторен опит след ... ".)
Мисля, че за момента е това и ще съм ви много благодарен, ако ми отговорите на тези въпроси.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Значи -
Ако ще гледаш само в контролер- енджин, абс, климатроник, централно и тнт(5.6,8,12)контролери примерно, тогава вкарваш в ОБД буксата кабела и в компера си даваш на контакт и отваряш програмата (може и обратното). След което при отваряне на даден контролер- би следвало да започне да мисли за няколко секунди и да изпише в кутииките на прозореца номерата и тнт за конторлера- после гледаш грешки, и други в него. Така за всеки отделен контролер.
Контролера на АБС - при влизане изсвирва и светват лампите на таблото (АБС,ЕСП)-няма проблем, така е направено.
Тук при бутон сейв на грешките -програмата е създала файл някаде и там записва тях. А можеш с копи да си ги запишеш и сам на Уърд.
Имаш и Аутоскан- още в началото- Избираш си модела на Кочината и даваш старт- започва се сканиране на всички контролери поодделно. Тук не можеш да триеш грешки, а само да запишеш на Уърд примерно всички данни които ще се извадят след около 5 минути в зависимост от броя контролери. Може да забие на Аирбег или друг контролер и ще ти се наложи да започнеш отново скана.
За да направиш логове- живи данни в движение - да провериш какво отчита МАФ примерно - естествено колата трябва да работи и да се кара
.
То дори само за да видиш стойностите на даден канал- пак трябва да работи.
Като ти дава че не познава контролера- пробвай пак и така - ако не става, значи кабела не се опознава с колата ти или има друг проблем.
Ако ще гледаш само в контролер- енджин, абс, климатроник, централно и тнт(5.6,8,12)контролери примерно, тогава вкарваш в ОБД буксата кабела и в компера си даваш на контакт и отваряш програмата (може и обратното). След което при отваряне на даден контролер- би следвало да започне да мисли за няколко секунди и да изпише в кутииките на прозореца номерата и тнт за конторлера- после гледаш грешки, и други в него. Така за всеки отделен контролер.
Контролера на АБС - при влизане изсвирва и светват лампите на таблото (АБС,ЕСП)-няма проблем, така е направено.
Тук при бутон сейв на грешките -програмата е създала файл някаде и там записва тях. А можеш с копи да си ги запишеш и сам на Уърд.
Имаш и Аутоскан- още в началото- Избираш си модела на Кочината и даваш старт- започва се сканиране на всички контролери поодделно. Тук не можеш да триеш грешки, а само да запишеш на Уърд примерно всички данни които ще се извадят след около 5 минути в зависимост от броя контролери. Може да забие на Аирбег или друг контролер и ще ти се наложи да започнеш отново скана.
За да направиш логове- живи данни в движение - да провериш какво отчита МАФ примерно - естествено колата трябва да работи и да се кара

То дори само за да видиш стойностите на даден канал- пак трябва да работи.
Като ти дава че не познава контролера- пробвай пак и така - ако не става, значи кабела не се опознава с колата ти или има друг проблем.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги мисля да сменя дросела за проба.Пасата е АДР.Въпроса ми е като го адаптирам трябва ли аз да задавам някакви стойности или само на 98-ми канал ресетвам?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта