Привет на всички. Днес ще се занимавам главно със сглабянето на задната спирачната система.
Нареждане на лагерите в главината, ревизия на маркучите, жилата за ръчната, цилиндърчетата, монтаж на накладките и направо после да се монтират на моста.
Ето така трябва да бъде подретбата на лагерите в главината. (снимката е на колегата К.Одаджийски)
![Изображение](https://farm4.staticflickr.com/3843/15045955908_897ced4950_c.jpg)
Набиваме леглата на новите лагери, на полеви условия аз ги набих с помощта на леглата от дисковете които взех 2ра употреба и си дойдоха с лагери, но аз реших да сложа всичко ново. Задължително преди тази операция почистете оста на шенкела хубаво и после намажете с грес, не убилно ! Да не я изхвърли и да падне циментацията на лагерите. Слагаме вътрешния лагер, после семеринга, (това черното най-отляво на по-горната снимка) и после главината на оста.
След като лагерите са набити добре трябва да сте сигурни, че сте ги набили хубаво, до упор и няма да има опастност да си оемат хлабините.
След като монтирате всички лагери, поставяте специалната законтряща шайба, така, че езичето й да си влезне в канала на оста. Затягате гайката на ръка.
С плоска отверка, се пробвате да избутате шайбата перпендикулярно на оста. Гайката се натяга до момента, в който това избутване все още е възможно, без да прилагате твърде много усилие. Просто шайбата трябва да може да се премества така, че да се обира луфта между отвора й и по-малката ос достатъчно стегнато, без да се чувства хлопане напред-назад, но и без да натягате здраво отверката.
Слагате осигурителната външна гайка и през 'перата' й прекарвате шплента. Супорта влиза в стойката си, а тя се закача с 2 болта с вътрешен шестограм на шенкела. (всичко е направено благодарение на форума отново ! Специални благодарности и на темата на radotom
![bowdown :bowdown](./images/smilies/bowdown.gif)
)
Вчера пристигнаха и амовете.
Марка vega с газово налягане. Ето и примерна снимка.
Ако бъркам нещо моля да ме извините.
![a045 :a045](./images/smilies/a045.gif)