iv4o_89 написа:Добре защо да е задължително да са с едно и също пред. число кутията и задния дифф
Еее...колега ! Бива ли така ?! Аз ненапразно написах преди няколко поста ,че главното предаване на скор.кутия тр. да съвпада със пред.число на задния диференциал. Пред.числа на самите скорости не са проблем , само пред. числа на двата дифа тр. да са
еднакви Първото което ще замине е торсена , ако са различни и то не след години , ами веднага ! След това и самия среден диференциал ( при надлъжните ) . Защо ли ? Защото се получават разлики във оборотите по мост и първото , което се задейства е торсена , той се стреми да има
еднакво подаване по мост ,което се получава примерно при потегляне в хлъзгав терен- тогава се задейства .
Ако не са еднакви пред.числа на двата дифа е все едно да караш кола , която е на задно да речем и е с различен размер колелета , едното голямо , другото-малко . Познай какво ще се строши в най-близко време .
iv4o_89 написа:..Другото което е в ваг каталог намерих 6-степенна кутия от А4 б6 куаттро с число 35/9 каквото число е и мойта кутия.Значи с такава кутия може да замена мойта и без да сменям задния дифф.Кутийте са FTM,GBB,ENV.
Щом са с еднакви - да
