1 полюсните и 4 полюсните свещи

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
pasat_2
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 11:13
Автомобил:
Двигател:

1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот pasat_2 » Чет 04 сеп 2014 12:27


Здравейте колеги имам един въпрос ако можете да ми помогнете ще съм ви много благодарен, ще може ли да ми кажете каква е разликата между 1 полюсните и 4 полюсните свещи за пасат 2 1.8 пълната инжекция. Благодаря.




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот vasstop » Чет 04 сеп 2014 14:57


Има два полюса - плюс и минус.
Останалото са брой електроди.


Потребителски аватар
Rat Fink
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
Автомобил:
Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
Местоположение: София

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот Rat Fink » Чет 04 сеп 2014 14:58


Според производителите на 4-полюсните свещи - били по надеждни, ако от единия край не може да се създаде искра то има още 3 :) Уж изкарвали по-дълго от обикновените. Най-важно е какво трябва да е разстоянието между иглата конкретно за твоя модел пасат.


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот Johnsword » Чет 04 сеп 2014 17:21


Както казва колегата от горният пост най-важното е разстоянието между анода и катода :) Нашият пасат е с 4 полюсни beru и няма яд 8ма година.


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот sportul » Чет 04 сеп 2014 17:58


8 години е много за една свещ , то и аз нямах ядове но като отвих се стреснах .
30000км или 2 години е препоръчително да се сменят .


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот Johnsword » Чет 04 сеп 2014 19:06


Попринцип да, но колата работи като часовник, пали, върви, не се дави, забъква, прекъсва, свалях ги имат светло кафяв цвят и мисля да не ги пипам. :th_up


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19321
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот stefan4o » Чет 04 сеп 2014 20:36


Johnsword написа:Попринцип да, но колата работи като часовник, пали, върви, не се дави, забъква, прекъсва, свалях ги имат светло кафяв цвят и мисля да не ги пипам. :th_up

Да ти кажа, че свещите имат може би най-важния параметър - междуелектродно разстояние. За съжаление той няма нищо общо с цвета на изолатора на свещта... Ако караше Мк3 с квадратните бобини, вече щеше да си сменил няколко бобини докато разбереш истината защо горят :mhihi Има писано по въпроса - ако ти е интересно потърси из интернет.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот golfmk1 » Чет 04 сеп 2014 20:38


4-ри полюсните свещи се водят нещо от сорта на универсални.Покриват да речем топлино число от 5 до 7 или от 7 до 9.Докато масово свещи с един,два или три полюса покриват само и единствено едно топлино число.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот kris11 » Чет 04 сеп 2014 21:31


Johnsword - карай смело още 8 г и да не ти пука. Като започне да се рони изолатора - все едно пясък си мушнал в цилиндъра. надрания цилиндър се ремонтира с шлайф и ремонтен комплект. В предвид цената на ремонта пасата е за скраб.А пък като решиш да отвиеш свещ за проверка и се скуса си отваряш голям проблем.


Росен2
Мнения: 450
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот Росен2 » Чет 04 сеп 2014 22:22


stefan4o написа:
Johnsword написа:Попринцип да, но колата работи като часовник, пали, върви, не се дави, забъква, прекъсва, свалях ги имат светло кафяв цвят и мисля да не ги пипам. :th_up

Да ти кажа, че свещите имат може би най-важния параметър - междуелектродно разстояние. За съжаление той няма нищо общо с цвета на изолатора на свещта... Ако караше Мк3 с квадратните бобини, вече щеше да си сменил няколко бобини докато разбереш истината защо горят :mhihi Има писано по въпроса - ако ти е интересно потърси из интернет.

Кои бобини имаш в предвид казвайки квадратни ? Това за пръв път го чувам че има възка между разстоянието и гърмежа на бобините ? То май всички бубини са квадратни ,аз кръгли не съм виждал !
Аз си правих експерименти с различни свещи (три полюсни оригинални Бош,еднополюсни NGK и никаква разлика не видях да има.Сега карам с едни еднополюсни чисто нови за 10 лева не ги знам какви са и пак си върви като преди ,даже харчи ми се струва по малко :biggrin
Предишната кола я карах с четири различни.Свещи за 30 години съм сменил стотици и ми се струва че и на Иван Вазов Спот да сложа-все тая ще си е


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи

Мнениеот vasstop » Чет 04 сеп 2014 22:38


айде стига с тези многобройни полюси.
Аз ли не го написах правилно или мнозинството пишещи тук са напълно неграмотни!
Пуснете си тема отново - едно-, дву-, три- и четириелектродни



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта