


1 полюсните и 4 полюсните свещи
1 полюсните и 4 полюсните свещи
Здравейте колеги имам един въпрос ако можете да ми помогнете ще съм ви много благодарен, ще може ли да ми кажете каква е разликата между 1 полюсните и 4 полюсните свещи за пасат 2 1.8 пълната инжекция. Благодаря.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
Има два полюса - плюс и минус.
Останалото са брой електроди.
Останалото са брой електроди.
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
Според производителите на 4-полюсните свещи - били по надеждни, ако от единия край не може да се създаде искра то има още 3 :) Уж изкарвали по-дълго от обикновените. Най-важно е какво трябва да е разстоянието между иглата конкретно за твоя модел пасат.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
Както казва колегата от горният пост най-важното е разстоянието между анода и катода :) Нашият пасат е с 4 полюсни beru и няма яд 8ма година.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
8 години е много за една свещ , то и аз нямах ядове но като отвих се стреснах .
30000км или 2 години е препоръчително да се сменят .
30000км или 2 години е препоръчително да се сменят .
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
Попринцип да, но колата работи като часовник, пали, върви, не се дави, забъква, прекъсва, свалях ги имат светло кафяв цвят и мисля да не ги пипам. 

- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
Johnsword написа:Попринцип да, но колата работи като часовник, пали, върви, не се дави, забъква, прекъсва, свалях ги имат светло кафяв цвят и мисля да не ги пипам.
Да ти кажа, че свещите имат може би най-важния параметър - междуелектродно разстояние. За съжаление той няма нищо общо с цвета на изолатора на свещта... Ако караше Мк3 с квадратните бобини, вече щеше да си сменил няколко бобини докато разбереш истината защо горят

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
4-ри полюсните свещи се водят нещо от сорта на универсални.Покриват да речем топлино число от 5 до 7 или от 7 до 9.Докато масово свещи с един,два или три полюса покриват само и единствено едно топлино число.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
Johnsword - карай смело още 8 г и да не ти пука. Като започне да се рони изолатора - все едно пясък си мушнал в цилиндъра. надрания цилиндър се ремонтира с шлайф и ремонтен комплект. В предвид цената на ремонта пасата е за скраб.А пък като решиш да отвиеш свещ за проверка и се скуса си отваряш голям проблем.
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
stefan4o написа:Johnsword написа:Попринцип да, но колата работи като часовник, пали, върви, не се дави, забъква, прекъсва, свалях ги имат светло кафяв цвят и мисля да не ги пипам.
Да ти кажа, че свещите имат може би най-важния параметър - междуелектродно разстояние. За съжаление той няма нищо общо с цвета на изолатора на свещта... Ако караше Мк3 с квадратните бобини, вече щеше да си сменил няколко бобини докато разбереш истината защо горятИма писано по въпроса - ако ти е интересно потърси из интернет.
Кои бобини имаш в предвид казвайки квадратни ? Това за пръв път го чувам че има възка между разстоянието и гърмежа на бобините ? То май всички бубини са квадратни ,аз кръгли не съм виждал !
Аз си правих експерименти с различни свещи (три полюсни оригинални Бош,еднополюсни NGK и никаква разлика не видях да има.Сега карам с едни еднополюсни чисто нови за 10 лева не ги знам какви са и пак си върви като преди ,даже харчи ми се струва по малко

Предишната кола я карах с четири различни.Свещи за 30 години съм сменил стотици и ми се струва че и на Иван Вазов Спот да сложа-все тая ще си е
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1 полюсните и 4 полюсните свещи
айде стига с тези многобройни полюси.
Аз ли не го написах правилно или мнозинството пишещи тук са напълно неграмотни!
Пуснете си тема отново - едно-, дву-, три- и четириелектродни
Аз ли не го написах правилно или мнозинството пишещи тук са напълно неграмотни!
Пуснете си тема отново - едно-, дву-, три- и четириелектродни
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта