. Казанчето е едно за предно и задно стъкло. Вероятно имаш запушване на някоя тръбичка за системата назад. Има теми по този въпрос - ще са ти от полза. Вземи мерки да си оправиш топлото в купето, щото иде зима -
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5.5 1.9 130 к.с. 2003 г AWX първоначално обслуж
малкия сенник до огледалото за задно виждане предпазва да не се отразява в огледалото светлината от плафона. В тъмното е доста кофти и швабата е намерил това решение
. Казанчето е едно за предно и задно стъкло. Вероятно имаш запушване на някоя тръбичка за системата назад. Има теми по този въпрос - ще са ти от полза. Вземи мерки да си оправиш топлото в купето, щото иде зима
.
. Казанчето е едно за предно и задно стъкло. Вероятно имаш запушване на някоя тръбичка за системата назад. Има теми по този въпрос - ще са ти от полза. Вземи мерки да си оправиш топлото в купето, щото иде зима Re: Passat B5.5 1.9 130 к.с. 2003 г AWX първоначално обслуж
-
Последна промяна от yelawolf_ на Чет 03 ное 2016 11:22, променено общо 1 път.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5.5 1.9 130 к.с. 2003 г AWX първоначално обслуж
Нямaм предстaвa дaли проблемa е електрически или мехaничен. Предполaгaм, че диaгностикa ще покaже. Семерингaтa нa вaлa смени ли я?
Re: Passat B5.5 1.9 130 к.с. 2003 г AWX първоначално обслуж
-
Последна промяна от yelawolf_ на Чет 03 ное 2016 11:22, променено общо 1 път.
-
novatora
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5.5 1.9 130 к.с. 2003 г AWX първоначално обслуж
Щом нямаш отопление 100% си за радиаторче в купето. Това е болка при б5.5. Като я взех моята нямаше парно. Ново радиаторче и сега е африка. Запушват се и не циркулира антифриза. С промивки при мен не стана нищо. Хамалогията е че се сваля цялото табло + точенето на фреона. 30-50 лв е радиаторчето. 100-150 лв взима майстора за точене, разглабяне, зглобяване. Груби 200 лв си отиват
Re: Passat B5.5 1.9 130 к.с. 2003 г AWX първоначално обслуж
И как е пасатчето ? Влезе ли в сектата вече ? 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта