Polo 6N1 1997г. AFH - загуба на мощност и трудно пали

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
BGNikiPetrov
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 28 юни 2014 22:38
Автомобил: VW Bora
Двигател: 2.0 1J2
Местоположение: Луковит/София

Polo 6N1 1997г. AFH - загуба на мощност и трудно пали

Мнениеот BGNikiPetrov » Пет 08 авг 2014 23:23


Здравейте колеги! Въпросното зверче, много ме раддва, докато не ме остави на сред пътя :( Проблемът ми започна от минаването през една доста голяма локва в един от тези не много дъждовните дни. Беше вечерта късно и караше приятелката ми, тя спря, но аз настоях да мине, минахме и се прибрахме без никакви проблеми. На следващият ден не карахме колата. Но на 2 ден тръгнах за центъра и още като я запалих нещо ми направи впечатление, че работи странно, изчаках го да загрее, тръгнахме и 3 км след това, докато карах на 4 изведнъж колата загуби мощност и заби муцуната надолу, свалях предавките, но уви... нямаше никой. Пробвах да запаля, но и това си умение беше забравила. Падна тока съвсем. Един познат ме дръпна и на 3-та запалих, но постоянно прекъсваше и започна да гасне, пробвах да я форсирам, да не е запушена, но при ряското подаване на газта мотора заглъхваше и губеше и ниските обороти. Закарах я на самоход, но гаснейки и губеща мощност. Много бях ядосан и реших да хода да потичам, вместо да се занимавам и я почнах на другият ден... Запали, но работеше много зле прекъсва яко, и като загря изгасна и беше до там, не пожела да запали повече.
На следващият ден я задърпах в сервиз, при един препоръчан майстор, той каза че ще я закачи на комп. за диагностика и т.н. щял да ми я оправи мн бързо... След обяда ми се обажда и ми казва, че е от бенз. помпа, купих помпа и филтър, но се оказа че не е от тях и хубавото беше, че успях да ги върна... после вика дросела... после дошъл някакъв друг да диагностицира с компа и той така и неразбрал какво направило момчето на компа, но колата запалила, но работела на 3 цилиндъра и горяла 3-4 пъти повече.... тази драма става точно когато съм отпуска и колата ми трябва - разбира се. Казах му че я взимам и щще видя какво да правя. Качих се и мирише на бензин та е чудо, неизгорял бензин, много богата смес, форсирам отзад стана черен облак, форсира се - но малко мудно, едвам я прибрах пред нас и почнах да чета пак по форума какво сте писали и реших да сменя свещите, палеца и дистрибуторната капачка ( за кабели все още няма кинти ), но като ги смених имаше усезаема разлика във форсирането, но не и в не добре дозираната смес, а сега имам чувството че двигателя умира, така се тресе и прекъсва.... За сега колата седи пред блока и я чопля малко по малко... Уговорил съм се с vaskoto1 да я погледне в понеделник.... но сега съм свали дросела и го лъснах така, че в германия ще ме вземат на работа, по добре от нов е ( има снимки в темата за почистване на дросела ). Имам въпрос, който съм задал в горе посочената тема, но мисля да го задам пак: Дупката на двигателя, под дросела, с какво да я почистя, много нагоряло масло, мисля че има?
Благодаря ви предварително! Ако трябва да променям нещо по темата само кажете....




Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Polo 6N1 1997г. AFH - загуба на мощност и трудно пали

Мнениеот djshomi » Съб 09 авг 2014 13:27


И като смениш бубината колата ще литне.


BGNikiPetrov
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 28 юни 2014 22:38
Автомобил: VW Bora
Двигател: 2.0 1J2
Местоположение: Луковит/София

Re: Polo 6N1 1997г. AFH - загуба на мощност и трудно пали

Мнениеот BGNikiPetrov » Съб 09 авг 2014 21:23


Та така.... Почистих дросела и всмукателният колектор под дроселовата клапа - където се намира - и на снимките от местата 1 и 2 изкарах толкова много нагар, че чак като го изчистих и ми дойде надеждата, че ще успея да я подкарам да върви. На мястото означено с 1 ( не го знам как се казва ) имаше дупчица колкото глава на топлиика а каато го почистих си стана доволна дупка с размера колкото на нокътя ми на малкият пръст, много нагар имаше, а на мястото 2 успях да ррекарам и едно кабеляе хубаво да го прочистя и почнах да зглабям със затаен дъх, бях сложил клемите на акумулатора допрени, че някъде четох, че това чистело грешките по компа. и като запалих после :banghead пак същото :( имаше много сажди под ауспуха, асвалтът беше почернял.... и пак неуспех :cry В понеделник ще взема бобина да пробвам както казва колегата djshomi дали е от нея. Но имам един въпрос - дали е само от бобината според Вас или има и още нещо, защото сместа е богата и не се миксира правилно?
Прикачени файлове
Vsmukatelen Kolektor 1.jpg
Vsmukatelen Kolektor 2.jpg
Klapa 1.jpg
Klapa 2.jpg


BGNikiPetrov
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 28 юни 2014 22:38
Автомобил: VW Bora
Двигател: 2.0 1J2
Местоположение: Луковит/София

Re: Polo 6N1 1997г. AFH - загуба на мощност и трудно пали

Мнениеот BGNikiPetrov » Съб 06 сеп 2014 11:34


Здравейте, проблема се реши - МАП сензор и ламбда сонда за смяна.... Успех



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта