2.Фаровете ми са двусекционни и мисля да сложа ксенон само на късите или дилемата е дали да не сложа направо Би-ксенон ! Каква крушка D1S или D2S ? Знам ,че ако е ксенон трябва да е D2S която е с една светлина ,но пали бавно докато D1S са с две светлини и вграден бaласт ,палят веднага и са за Би-ксенон !
3.Специални ли са лупите за единия и за другия вид крушки или са с еднакъв цокъл ?
4.От лупите ли зависи дали е Би-ксенон или от крушката ?
5."кутийките" прикрепени на D1S крушката са баласти или са стартер на крушката към който се включва баласт ?
6.Ако реша да сложа Би-ксенон какво да правя с другия рефлектор на дългите светлини

7.Контролния модул нема ли да се бърка след като на мястото на късите съм поставил Би-ксенон ,а на мястото на дългите трябва да светят само дневните светлини ? Такова кодиране мисля,че не е възможно ! Кажете вие ! Аз лично мисля,че от този ПИН на контролния модул дето излиза за дневни светлини трябва да пусна кабел към крушката на дългите ,а нейния си кабел предполагам се връзва на лупата заедно с кабела на късите ? Така ли е ? Съмнява ме да има отделен кабел и ПИН специално за дневните светлини !
Целта е колата да е с фабричен ксенон затова държа да използвам D1S или D2S крушки на Осрам или Филипс както са фабричните коли ,само не знам каква марка са фабричните лупи на Голф5/6,Сеат Леон 1Р и дали са Би-ксенон или не - ако можете да ме светнете ! Също така ще стане ли както аз го мисля или требва да се преправят още неща по инсталацията - Ех тоя пуст Canbus !
Ето това са ми оригиналните ксенонови фарове http://olx.bg/far-za-seat-leon-altea-07-g-desen-i46155935 Има ли от къде да се купят тия черните пластмаси дето закриват лупата за да го догодя като оригиналния на външен вид ? Или по-скоро са такива http://olx.bg/farove-ot-seat-leon-i52149160 ама аз предпочитам да ги направя като първия вид !