Гамата Мотори за Пасат ....

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Пет 10 сеп 2004 20:21


Имах 16-ка сега карам 2E и мога да ти кажа че то много разлика няма,само дето ако ти се прее.....нещо на 16-та ти се раскасва джоба.
А що се отнася за варвене да ти кажа ас не откривам много разлика напротив сага Е2-то ми на гас варви като пощуряло и мога да ти кажа че с голямо удоволствие бих се премерим с една 16-ка на стар или летящ старт както кажесш ще я изим за сакуска..
Абе общо взето да се варнем на темата 2Е е доста по добар и надежден от Passat 16 Не се базикам и не деи да мислиш че тя 16-та зая пасат е голяма работа .А що се отнася за горене просто 2Е няма сравнение доста по-икономичен е о 16-та а не както казва опипвача 0/5-0/75 /100 По сам сагласен на 1.2/1.7/на100
ПАсата ми е лимитет едишан




Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 10 сеп 2004 20:28


Rado написа:Имах 16-ка сега карам 2E и мога да ти кажа че то много разлика няма,само дето ако ти се прее.....нещо на 16-та ти се раскасва джоба.
А що се отнася за варвене да ти кажа ас не откривам много разлика напротив сага Е2-то ми на гас варви като пощуряло и мога да ти кажа че с голямо удоволствие бих се премерим с една 16-ка на стар или летящ старт както кажесш ще я изим за сакуска..
Абе общо взето да се варнем на темата 2Е е доста по добар и надежден от Passat 16 Не се базикам и не деи да мислиш че тя 16-та зая пасат е голяма работа .А що се отнася за горене просто 2Е няма сравнение доста по-икономичен е о 16-та а не както казва опипвача 0/5-0/75 /100 По сам сагласен на 1.2/1.7/на100
ПАсата ми е лимитет едишан


Опипвача каза обратното- че 8клапановия е по икономичен. :wink: :)
Иначе аз съм съгласен за всичко дето казваш, е това за ускорениено и вървенето не съм съгласен.....що се отнася до "непипани двигатели"


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 10 сеп 2004 21:38


Така ли да разбирам нещата : 2Е Forever ??????


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 11 сеп 2004 0:01


Ама, хайде да не си приказваме глупости. 2Е ( като моя ) 8В върви, но има един момент към 130км/ч където 8В с 16 не може да се сравнява.. :cry:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 11 сеп 2004 8:58


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Нед 12 сеп 2004 1:10


И аз това съм забелязал и дори си мислех,че е характерно
за моторите на пасат и за това купе !!!
Само,че моят KR до към 60-70км. ми се вижда доста тромавичък
и след това става неудържим!!!
Дори смятах,че има някаква повреда и да го карам на диагностика,
но като виждам май си е нормално !!!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 13 сеп 2004 14:38


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 13 сеп 2004 22:16


А бре тоя VR6, толкова ли е палав ?? :twisted


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 13 сеп 2004 22:22


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 14 яну 2007 17:29


Най-евтин за потдръжка е 66kw/90HP/ 1.8 Mi .Верно че има нужда от още малко коне ама ако ти е по запазен и не е паднала много компресийката си е екстра особено ако го караш с по-добро гориво
ами данъка му е 20тина лева за година каде по тънко а??
6.2 /8.0/10.9 съответно при 90км/h;120kmh-постонни скорости и Градско на втора дига 80... Те това е класика.Ако искаш 10тина катъра отгоре сложи си един чип тунинг за 300лв и тва е ети 100HP,но според мен не си струват парите.Иначе винаги може да си купиш по-мощен вариант zawisi kwo искаш


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 14 яну 2007 17:29


Най-евтин за потдръжка е 66kw/90HP/ 1.8 Mi .Верно че има нужда от още малко коне ама ако ти е по запазен и не е паднала много компресийката си е екстра особено ако го караш с по-добро гориво
ами данъка му е 20тина лева за година каде по тънко а??
6.2 /8.0/10.9 съответно при 90км/h;120kmh-постонни скорости и Градско на втора дига 80... Те това е класика.Ако искаш 10тина катъра отгоре сложи си един чип тунинг за 300лв и тва е ети 100HP,но според мен не си струват парите.Иначе винаги може да си купиш по-мощен вариант zawisi kwo искаш


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 14 яну 2007 18:19


Дани, от къде ги ровиш темите, бе братче!?!
Че това е от няколко хилядолетия тая тема!!!
Попоглеждай и датите от време на време.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта