електрожен/телоподаващо за начинаещ
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
електрожен/телоподаващо за начинаещ
Никога не съм заварявал, а имам голям мерак да си правя някакви неща от метал. Пък и по двора имам доста работи за оправяне, ограда, лозница, гараж, че и по колата се налага от време на време да се пипне нещо. И сега съм си заделил един малък бюджет с таван 250лв. Гледам че телоподаващо няма за тия пари никакво. Електрожени, има разни китайски комплектчета почващи от 150лв. И третия вариант към, който най-клоня е втора употреба електрожен кракра(габаритите не ме притесняват). Ако ми се отдава по-натам мога да взема по-квалитетен апарат, какво ще ме посъветвате за момента?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
За тия пари и ако добавиш още мъничко си вземи инверторен.Много по лесно се работи с него като си начинаещ.Също като новак бих ти препоръчал да си събереш пари за фотосоларна маска-най лесно се учи с нея човек.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Можеш ли да дадеш конкретен модел?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
За съжаление не мога те всички са китайски и ако не се товарят много са си добре.Качествените са скъпи.Аз се бях навил да си купувам инверторен от човек който сам ги прави и е много в час с тази техника,360 лв с кабели,маса и ръкохватка.Гаранция две години и сервизен ремонт след това.Но за в момента съм го отложил.Иначе за парите събрани от теб може обикновен китайски с алуминиеви проводници,пак ще заварява но на електрод по цигара ще трябва да палиш.С инверторния могат да работят и хора които хващат ръкохватка за първи път по лесно е.А ти ако си вземеш сега някакъв после като станеш по добър ще ти се прииска по качествен и работата става двойна.Въпрос на мерак-аз съм се учил сам първо с кра кра после с инверторни и накрая с телоподаващо.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Каквото и да вземеш, по-късно ще му намираш кусури. Телоподаващото е добро за работа на определено място, работилница, или гараж - не е мобилно като електрожена.
Фокси, електрожените Кракра идват от Перник, а по тамошните земи се е подвизавал Кракра Пернишки. Пусто съвременно образование...
fox_vt написа:аз съм се учил сам първо с кра кра после с инверторни и накрая с телоподаващо.
Фокси, електрожените Кракра идват от Перник, а по тамошните земи се е подвизавал Кракра Пернишки. Пусто съвременно образование...
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Имам една почти нова кракра 180 Амперова
Излишна ми е
Заваряване с електрожен ММА не е лесно,само така изглежда,говорим да си вадиш хляба с това,с инверторен е още по трудно,предвид различните видове електроди с които може да работи
Това си е наука,в момента има глад за такива кадри,тези които го могат,са много добре платени на запад
Имам и 250 амперово трансформаторно телоподаващо което не ползвам.
Излишна ми е
Заваряване с електрожен ММА не е лесно,само така изглежда,говорим да си вадиш хляба с това,с инверторен е още по трудно,предвид различните видове електроди с които може да работи
Това си е наука,в момента има глад за такива кадри,тези които го могат,са много добре платени на запад
Имам и 250 амперово трансформаторно телоподаващо което не ползвам.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Защо с инверторен да е по трудно
МОже да заварява със много видове електроди и това му е лесното,я се опитай със Кракра Пернишки
да заваряваш със базичен електрод и да си начинаеш.Накрая ще имаш една кутия залепени електроди на желязото за заваряване







- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Това дали ще върши работа? http://olx.bg/photos/ad/48478195/1/
- ktamen
- Мнения: 6361
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Идеален е за теб, вземай го.
Поне за мен е задължително да е с постоянен ток, ама за новобранец не е от такова значение. Едва ли скоро ще ти се наложи да правиш особено здрави и отговорни шевове.
Поне за мен е задължително да е с постоянен ток, ама за новобранец не е от такова значение. Едва ли скоро ще ти се наложи да правиш особено здрави и отговорни шевове.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Не става въобще
Не си струва тоя Енхел...с 80А освен ламарина,нищо друго не можеш да завариш 


- ktamen
- Мнения: 6361
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
На мен ми се стори, че амперите са 150. И все още ми се струва така. Къде ги видя тези 80А?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
150А е реално колко са само той си знае.На работа бяха купили един такъв на жичкаджията да си има ама нещо се загуби и сега си ползват инверторните
.2,5мм електрод на 90А му е предостатъчно а за начинаеш да се заварява със 3,25 и нагоре абсолютно няма смисъл.Един съвет ако си вземеш този и подобен електрожен не го мъчи много давай му почивки и ако няма вентилатор вграден то задължително му сложи ако не ти е проблем де(паузите и почивките си остават при всички случаи)

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Е добре де може и дa съм се объркaл
,aмa в тaблицaтa му пише 110A +/- 10A,aмa ти пък къде ги видя тея 150 реaлни? 


- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
МОже би не се разбра така както го написах-150А е но колко са реални само той си знае 

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: електрожен/телоподаващо за начинаещ
Aбе Енхел,нямa знaчение....aмa вицa в другaтa темa кърти
Туй Опелa голямa мaшинa с нови гуми я взимaш без пaри 




Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта