KR - трудно пали студен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 12 яну 2007 20:16


Насочил съм се към терморелето на стартовата дюза, утре ще пиша дали е то като пробвам на студено.




Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Trudno pali

Мнениеот Jetta16v » Нед 14 яну 2007 18:31


Проблема е комплексен.
Относно термошалтера-шунтирай го, аз си паля колата така от наколко години през зимата/вземаш директно + от акумулатора, свързваш я към дюзата и през вътрешно ключе към маса.Естествено не е решение за хора с по-тежък крак- не пръска дюзата на пълна газ!
Относно терморегулатора/отдясно на блока/ според мен е по-вероятно, защото при загряване се оправя!
Успех! :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 14 яну 2007 19:53


°niksi° написа:Насочил съм се към терморелето на стартовата дюза, утре ще пиша дали е то като пробвам на студено.


палиш-значи не е то (пък и няма реле а е само шалтера). дюзата бачка и плюе докато върти стартера за да припука-оттам нататък е друго...
регулатора...
Ozzy страда с пасат от същото и имаше много подробна тема-потърси я. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта