Пак за двигателите от АЛФА 33

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Нед 07 яну 2007 18:05


niks76 написа:греди4ките и картера пасват;но маслената помпа е друга за легналия картер


Има един бус дизел 1.6 даден за скрап и от него мисля да сваля нещата.Я направи един списък с основните неща.




Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Пон 08 яну 2007 11:38


http://www.citroen.mb.ca/cItROeNet/passenger-cars/michelin/gs/flat-4/engine.html

Май и ситроенския боксер заслужава внимание. Хвърлете едно око


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пет 12 яну 2007 16:44


Не знам как е с резервните части, все пак костенура се е произвеждал до около 21 млн. броя, а тази пръчка няма живи връстници. От друга страна, ако искаш въздушен боксер, по-добре инвестирай в оригинала.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Нед 14 яну 2007 9:32


BuGmaN написа:
Това, че сте разочаровани от Боксера повярвайте не е по негова вина, а по вина на хората, които са поддържали двигателя без нужните знания и опит и вместо да го поправят са му скъсявали живота няколкократно без да се досещат за 10-ките разлики и специфики различни от стандартните двигатели.
Това, че сте се ориентирали към други двигатели може би е във ваш интерес, защото много малко са хората, които се разбират с "въздухара", дори се сещам за какво става въпрос, след като приятел, който 20г. се занимава с ремонт на Костенурки професионално в момента монтира водна 2-ка на Кафера си... :) :wink:
Следя този раздел отдавна и ми е много интересно защо хората не се разбират с въздухарката?Самия аз имам мотоциклет въздухарка,боксер :D много съм доволен от него.
П.П.А как е с отоплението зимата гърбушко?


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

extra!

Мнениеот Perso » Нед 14 яну 2007 13:39


Аз с мойта зимата нямам ядове. Като загрее вътре става много топло.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 14 яну 2007 17:49


За двигателите кво да говорим, те са се доказали, колегите които не са доволни или ги ремонтират сами без да имат необходимите знания или ползват такива майстори и за това се оплакват. :roll:
Ако всчки въздухопроводи са здрави парното си е супер, веднъж стопих на един приятел джапанката :lol: - седеше отзад премръзнал от нощтни къпания в басейни, с буса Т2 имам само проблем, че има някакъв термостат и докато не позагрее не пуща топло :? ...


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Нед 14 яну 2007 19:38


не мисля, че боксера не е хубав...простата истина е че малко е остарял като концепция ... направен е да върви и върви и върви ...ако искаш да бяга повече ...тунинга му е малко скъпичък ... но пък за това няма друг звук като на боксер мотора


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 14 яну 2007 21:10


Абе устарял като концепция, пък малко харчи, особенно 1200, аз не се сещам в момента за кола, която да караш с колкото може 300-400км. и да ти даде разход 4.5-5л., а съм го правил с 30 и с 34коня мотора - издухан двигател и с натварена кола :shock 8) ... :wink:


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот CrazyTop » Чет 25 яну 2007 10:49


Абе и аз да се намеся....и аз исках да преправям моя звяр с алфов двигател и се чудех как да направя охлаждането. Милих, че ако го прекараме отпред на капака ще се получи гразна работа с многото тръби, а ако се направят отстрани едни ниши като презтях да навлиза въздух и да се охлажда съответно някакъв малък радиаторот едната и съответно от другата страна може да е играчка но пък си заслужава.

Преди това се запалих по преправянето на двигателя ми като офертата беше от 1300 да се преправи на 2000куб/см и да стане около 90-97 коня, като се смени охлаждането с по-голяма турбина, коляновия вал, биелите, буталата и съответно се преправят местата дето лагерува коляновия вал. Спирачките отпред могат да мъдат дискови като при 1303, а отзад ще са си стандартните...има и още но не помня,а да усилване на купето...


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Чет 25 яну 2007 11:01


Едно преправяне на въздушен двигател въобще няма да е евтино, питай Асен за тези работи, той е в час повече./да го е../

Последна промяна от batetony67 на Чет 25 яну 2007 11:43, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 25 яну 2007 11:38


колега, купето се усилва само ако е изгнило :lol: .... правят се само дребни доработки ...който са препоръчителни, но не и задължителни ... окачване /надолу/, барове между долния преден порсион и купето, скоба на ск. кутия, която предотвратява усукването и бар , който играе роля на торсионна щанга за задните колела


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 26 яну 2007 21:37


asentm написа:... барове между долния преден порсион и купето, скоба на ск. кутия, която предотвратява усукването и бар , който играе роля на торсионна щанга за задните колела

Асенчо какви са тия барове на предните и задите торсиони, за стабилизиращите щанги ли говориш или има нещо, което ми е убягнало? :roll:
За подсилването си мисля, че трябва да се направи, 1-во релсите на седалките да се хванат за тунела и праговете, 2-ро праговете и колонките в долната част не знам дали няма да им е добре, понеже мойта докато я карах с 1200 нямаше проблем, но след като сложих 1600 по късно установих, че колонката на вратата беше скъсана нацяло :shock ... :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Съб 27 яну 2007 17:59


скъсана е защото те е хванал кламаринояда :D ще ти покажа какви са тез барове


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 27 яну 2007 23:29


Абе той и кламаринояда :lol: се е намесил, но когато бях слижил твърдото окачване(гуменото) и твърдите амортисьори, когато натиснеш здраво газтта задницата не приклякаше и да обира малко, предницата мърда нагоре 2см. и надолу 2см., и тя не може да убере малко, на острите завои предната гума се вдгаше с по 5см. - е как няма да се скъса тая колонка :x :twisted: ... :wink:


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Пон 05 ное 2007 13:25


Аз съм нов и сега още чета темите да не ми обягне нещо, обаче така и не разбрах кои двигатели са добри и най-лесно за приспособяване.
Може ли някои да ми каже с две думи..... абе този, този и този двигател е добър и най лесен за това начинание.
А забравих да кажа аз искам да сложа да речем около 80 - 90 к.с. :D, и по възможност да е с водно охлаждане, ако е много трудно това може и въздухар ама да е здрав.
По точно съм на път да закупя един двигател 1,8 от субару от някъде чух че ставал, ама дали е така...



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта