Здравейте!
От няколко месеца имам колата - VW Passat B 5.5, 1.9 TDI, 131 кс, 2002 година. Като цяло съм много доволен - возията е супер, харчи сравнително малко и на магистралата стига 240 без голям зор.
Сега за проблема. Досега на 2 пъти ми се случва да липсва половината охладителна течност. Изглежда сякаш я губи рязко, защото при нормално каране на градско няма загуби.
Сега обаче ходих до морето. На отиване карах със 180 и когато стигнах проверих течността - беше ОК. На връщане обаче понастъпих повечко - на места карах с 200-220. След като се прибрах проверих течността и липсваше около половин литър. Проверих и маслото - там загуби няма.
Първия път, когато загуби течността беше антифриз - след това допълних с вода. Под колата течове не съм хващал, а и като цяло при градско каране няма загуби.
Ако някой има идея какъв е проблема, или се е сблъсквал с подобно нещо може да сподели.



VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна течност
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
Абсолютно същите симптоми при мен и се оказа спукан тройник, този под тандем помпата и на него седи температурния датчик. При мен при нормално каране нямаше загуби но като я понастъпвах редовно си доливах антифриз. Решението е ясно-ново или втора употреба, аз избрах второто.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
А я виж като я покараш малко повече извънградско дали са много твърди маркучите на водата?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 24 юли 2014 12:50
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
Благодаря на отговорилите.
Колега, а има ли начин да разбера дали е спукан тройник, или гарнитурата е за смяна? Или да почна да ги сменявам поред ?
Маркучите не са твърди след дълго извънградско каране.
Колега, а има ли начин да разбера дали е спукан тройник, или гарнитурата е за смяна? Или да почна да ги сменявам поред ?
Маркучите не са твърди след дълго извънградско каране.
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
В много от случайте, когато има загуба на антифриз, в крайна сметка се оказва гарнитура на главата или спукан блок. При мен се оказа точно този тройник и честно казано бях много доволен, когато открих теча
защото вече се бях настроил за далеч по-скъп ремонт

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
Огледай добре радиатора При мен имаше лек теч само като се кара по продължително 5-6 часа
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
Колега, имах същият проблем:
Градско каране - няма ядове;
На магистралата при продължително настъпване ми губеше охладителна течност.
Проблема бе в гарнитурата и се проявяваше само като надуе турбото.
П.С.: Поне се възползвах да сменя водачи, напасване на клапани и т.н. :)
Градско каране - няма ядове;
На магистралата при продължително настъпване ми губеше охладителна течност.
Проблема бе в гарнитурата и се проявяваше само като надуе турбото.
П.С.: Поне се възползвах да сменя водачи, напасване на клапани и т.н. :)
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
и според мен вероятността да е гарнитурата е много голяма
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
Здравейте колеги,
и на мен ми предстои смяна на гарнитура подари същия проблем. Ще споделите ли колко струваше манипулацията?
и на мен ми предстои смяна на гарнитура подари същия проблем. Ще споделите ли колко струваше манипулацията?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 24 юли 2014 12:50
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
Re: VW Passat B 5.5 1.9 TDI, 131 - загуба на охладителна теч
Пиша за развитието на нещата. Оказа се гарнитурата. Първо пробвах с нова капачка, но резултата беше същия - като я настъпя и после се върна на ниска скорост (на влизане в града ) губеше 2/3 от антифриза. Изхвърляше го от долната клапа на резервоарчето. След смяната на гарнитурата антифриза не е мръднал и милиметър. Освен това бяха сменени повдигачите и сега не се усеща тресене от мотора. Цялата манипулация ми излезе около 650 лева.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: IvanMan и 58 госта