Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот valiosport » Пет 19 сеп 2014 17:44


Здравейте на всички, имам един проблем с мойта машинка 1.9 TDI, който ме измъчва от доста време и искам да си оправя колицата вече с напътствия и съвети на колеги от форума...
Така, значи колата има еднo синкаво изпушване първите 2-3 минути от запалването, като казвам изпушване, направо на моменти си е димна завеса :Mr Green Fun И има едно леко претрисане на мотора което започва няколко секунди след запалването на двигателя и продължава не повече от 2 минути, правил съм опит да тръгна и се получава придърпване и за това изчаквам 3-4 минути да изчисти и тогава тръгвам полекичка и няма нито пушеци нито треперене :redface Забравих да кажа, че при ускорение примерно на 6-та от 100км/ч има едно леко вибриране, което според няколко човека е дюза...
Масло не гори колата, от смяната съм минал 3000км. вече, което ме навежда на мисълта, че пушека не е на масло, антифриза си е както съм го напълнил до средата на казанчето... Нафта НЕ вкарва в маслото евентуално от дюза, поне няма мирис на нафта маслото и не се вдига нивото му...

Намислил съм да закупя 4 броя дюзи втора употреба и ще им се сменят евентуално О-пръстени и реглажни винтове и кабели, но има ли част в самата помпа-дюза която не подлежи на ремонт и се налага смяна на самата помпа-дюза?
Целта за смяна на дюзите е защото дюзите са вътре и сам няма да мога да ги сваля и ако трябва да се пращат напред назад колата да не се оставя разглобена а направо да се сменят дюзите и да се регулират, да може ремонта да стане в рамките на дена
Също така ме интересува някой ако е запознат каква е разликата между дюзите при ASZ и ARL освен в самия разпръсквач, за да не се прекарам да взема по малки дюзи, евентуално серийните им номера ако някой знае ще ми е от полза :bowdown
Благодарности на всички колеги, които ще се опитат да помогнат :love.vwclub




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Синкав пушек при първоначален старт Голф 4 1.9 TDI ARL

Мнениеот phantom_ » Пет 19 сеп 2014 17:55


Най-вероятно е от О-пръстените на дюзите,пробвай само с тях,защото дюзите за АРЛ със сигурност ще са по скъпи от останалите :biggrin А самите дюзи, в България мисля че няма къде да се от ремонтират и настроят или поне аз не съм чул :redface ,ако някой знае нека сподели :beer


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Синкав пушек при първоначален старт Голф 4 1.9 TDI ARL

Мнениеот 110afn » Пет 19 сеп 2014 18:38


На АРЛ и АВФ са еднакви - проверено.
Най-добре смени О-пръстените преди да Фърляш дюзи ей така. Ако ти е кадърен майстора още при ваденето на дюзите ще усети дали има налягане и дали държат.
Аз смених дюзи поради друга причина. Трябваше да ги пробвам и ги сложих със старите гумички. При мен не точно при паленето, а като "отлепи" малко стрелката за температурата и почваше синкаво да пуши.След смяна на гумичките всичко изчезна


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Синкав пушек при първоначален старт Голф 4 1.9 TDI ARL

Мнениеот batteto.1984 » Пет 19 сеп 2014 18:52


Дюза или дюзи,не е гаранция че като вземеш други ще се оправи(може да са по зле и от твоите), пробвай да промениш първо времето за подгряване(да включва свещите по рано на около 15-20 градуса).Направи синхронизацията на -(минус)1 градус и пробвай пак!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот valiosport » Пет 19 сеп 2014 22:21


О-пръстените и реглажните винтове на място ли се сменят като се свали дюзата или се праща на стенд после самата дюза, за колко долу-горе време се извършва ремонта и колко излиза като цена самия ремонт(приблизително)?
Синхронизация не е правена, но съм сигурен, че няма да изчезне пушека, преди смяна на ангренажа ми показваше 0,6L/h, а сега показва 0,7 0,8 в предварение ли би трябвало да е сега или греша ?
В момента колата не е палена 2 седмици и не ми се мисли какъв гъст дим ще изкара...
Подгревните свещи идея нямам как да ги направя да подгряват на 15-20 градуса освен с копче да ги пускам директно, предполагам ще има ефект, но за мен това не е нормално...
Най-вече ме притеснява дали ще има проблем с паленето тази зима ако дюзите ми не са наред, свещите също не съм проверявал дали са здрави, но мисля директно да ги сменя независимо дали работят... :beer


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот phantom_ » Съб 20 сеп 2014 15:48


О- Пръстените ,ботовете и регулирaщите винтове се сменят нa място-бързо стaвa.Дюзите нямa зa кaкво дa се носят дa се регулирaт.Около 2чaсa мaксимум.
Синхронизaциятa е добре дa се види0.0;-0.4грaдусa който я прaви ще знaе къде дa я остaви :c020 .Рaзходa ти може дa се е кaчил от климaтикa,фaровете и подобни не е критерий в случaя,
Подгревните свещи се прaвят чрез вaг-ком,но според мен не е тaм проблемa.Отиди при докaзaл се мaйстор дa ти смени О-пръстените и проблемите ти ще ичезнaт :th_up Aко рaботят подгревните свещи нямa смисъл от смянa,проверете ги icon_idea


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот valiosport » Съб 20 сеп 2014 22:14


Не мисля че подгревните свещи имат някакво значение след като при 35 градусовите температури пак димеше при първия старт за деня...
Разхода на празен ход беше първото нещо което ми направи впечетление след смяна на ремъка и като го сравнявам го сравнявам при еднакви условия, тоест без консуматори и при загрял напълно двигател, синхронизация ще се направи но съм 150 процента сигурен че проблема не е в синхронизацията...
Никой не каза за каква сума се говори 200-300-500-1000 за ремонт да знам за какво да съм подготвен и въпроса при кого да я закарам в Плевенски регион да съм сигурен че разбира и знае какво прави?

Имам още един въпрос, леглата на дюзите знам че се вкопават и какво се прави в случая?

Ремонта ми не е спешен, засега само събирам информация и се подгатвям "финансово" за ремонта...
Някой ако има друго предложение да го казва, всяко мнение ми е от полза :bowdown :love.vwclub


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот batteto.1984 » Нед 21 сеп 2014 9:58


Щом е димяла и при 35 градуса сигурно някоя дюза не е в ред,иначе рем. комплекти на бош са около 20-25лв. на дюза,и задължително се сменят болтовете на държачите на дюзите 6лв. бройката те са 4броя.За леглата на дюзите заглаждате леко с водна шкурка там където е вкопано да не се прережат новите пръстени!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот valiosport » Нед 21 сеп 2014 13:20


Как със шкурка бе колега, не се ли получава елипса?
С една дума и главата трябва да се свали така ли да разбирам, щото ако е така ремонта става сериозен... :gruebel


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот phantom_ » Нед 21 сеп 2014 15:30


Ами ей така бъркаш с пръстчето и зашкурваш където има ръбче :mhihi Това се прави с цел новите О-пръстени да не се прережат още при слагането icon_idea Главата не се сваля колега,писал съм ти и по горе че ремонта е максимум 2часа.Четеш ли изобщо :rolleyes ?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот valiosport » Нед 21 сеп 2014 15:40


phantom_ написа:Ами ей така бъркаш с пръстчето и зашкурваш където има ръбче :mhihi Това се прави с цел новите О-пръстени да не се прережат още при слагането icon_idea Главата не се сваля колега,писал съм ти и по горе че ремонта е максимум 2часа.Четеш ли изобщо :rolleyes ?

Колега чета, даже и други теми ама като не съм го видял нагледно сега де да знам как става ремонта, значи долу горе около 120 лева за О-пръстените и 40 за болтове+гарнитура на капака на разпределителния вал, частите са около 200 лева, за труда слагам още около 200, въпроса сега е при кого да я закарам ще почета още теми през това време :beer


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот phantom_ » Нед 21 сеп 2014 15:43


Труда не вярвам да е повече от 50-80лв.,но не се знае къде ще я закараш.Ремонта е елементарен,няма нищо сложно :th_up


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот valiosport » Нед 21 сеп 2014 15:52


Елементарен, но нали после трябва да се регулира дюзата спрямо гърбицата на вала а това не всеки може да го извърши и за това трябва човек който го е правил, ще търся някой доказал се майстор, за да не се отваря втори път мотора :no


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот phantom_ » Нед 21 сеп 2014 16:36


И това е лесно,но наистина намери някой който се е доказал за да нямаш ядове :th_up


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 TDI ARL синкав пушек при първоначален старт

Мнениеот valiosport » Нед 21 сеп 2014 20:35


Препоръчайте някой майстор от форума, да видим какво ще се разберем :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта