Така, значи колата има еднo синкаво изпушване първите 2-3 минути от запалването, като казвам изпушване, направо на моменти си е димна завеса
 И има едно леко претрисане на мотора което започва няколко секунди след запалването на двигателя и продължава не повече от 2 минути, правил съм опит да тръгна и се получава придърпване и за това изчаквам 3-4 минути да изчисти и тогава тръгвам полекичка и няма нито пушеци нито треперене Масло не гори колата, от смяната съм минал 3000км. вече, което ме навежда на мисълта, че пушека не е на масло, антифриза си е както съм го напълнил до средата на казанчето... Нафта НЕ вкарва в маслото евентуално от дюза, поне няма мирис на нафта маслото и не се вдига нивото му...
Намислил съм да закупя 4 броя дюзи втора употреба и ще им се сменят евентуално О-пръстени и реглажни винтове и кабели, но има ли част в самата помпа-дюза която не подлежи на ремонт и се налага смяна на самата помпа-дюза?
Целта за смяна на дюзите е защото дюзите са вътре и сам няма да мога да ги сваля и ако трябва да се пращат напред назад колата да не се оставя разглобена а направо да се сменят дюзите и да се регулират, да може ремонта да стане в рамките на дена
Също така ме интересува някой ако е запознат каква е разликата между дюзите при ASZ и ARL освен в самия разпръсквач, за да не се прекарам да взема по малки дюзи, евентуално серийните им номера ако някой знае ще ми е от полза
 Благодарности на всички колеги, които ще се опитат да помогнат

			   
 .Рaзходa ти може дa се е кaчил от климaтикa,фaровете и подобни не е критерий в случaя,
 Aко рaботят подгревните свещи нямa смисъл от смянa,проверете ги  
 Това се прави с цел новите О-пръстени да не се прережат още при слагането 