Благодаря за отговора!
Наистина дълбоко ти съчувствам, много си преживяла.
То и аз купих моята по снимка, един приятел ми я докара, изгодно. Повече кола без тест-драйв, диагностика и пълен оглед не бих се навил да купувам. Цената беше изгодна и си викам, каквото да има се прави. Да ама не всички механици по сервизите са достатъчно квалифицирани за съжаление.
Положителното при мен е, че вече разбирам доста повече от двигатели, особено бензиновите, преди знаех само от къде се налива маслото, явно е въпрос на късмет!
Ако колата е от Италия, работата е ясна. Мисля, че тези двигатели са просто по чувствителни на тема смяна на маслото и ако се сменя редовно изкарват доста.
Ами май е по добре, като колегата Банчев да си купиш читав двигател и направо да го сменяш, а частите от твоят да ги продадеш!
Примерно ако го намериш за 500 лв., от стария може да продадеш само дросел клапата за 100, ако е читава, за екуто още 80-100, мап 30-40, хидравлична помпа 50, алтернатор 60-70, кабели, свещи 50-60, повдигачи за стъклата 20, темп датчик 10, термостат с рамото 20, бобина с комутатор 50, сепаратор с маркуча 30-40(аз го купувам веднага) и т.н.
Цените са примерни, от това, което съм гледал. Мисля, че ще си избиеш парите, ако направиш така.
Даже ще излезнеш на печалба! Това е най удачният вариант според мен.
Да сме живи и здрави, другото се купува!
Успех, и ще следя как минава ремонта!
