Здравейте колеги, успешно пристигнах в България вече 3 седмици съм тук, но много работа имаше по документи и колата. Оставих я при един приятел в Пловдив, за една седмица и половина всичко е сменено, като всички части са немски, лемпфьордер или друга немска марка.
Маховик на LUK - 600 лв
4 предни амортесьора лемпфьордер - предни 115лв/бр, задни 65лв/бр
2 тампона заден мост лемпфьордер - 105лв/бр
предни тампони 10лв и 8 лв
4 спирачни диска - предни 65лв/бр и задни 35лв/бр
4 к-та накладки - предни 50лв и задни 40лв
семеринг на съединителя - 20лв
аксиален лагер - 38лв
датчик задна скорост 20лв
мека връзка -двг-изпускателна система
тампони двг
фреон за климатроника
радиаторна тръба /под радиатора, че беше с ръжда/
на феродовия диск на съединителяяяяяя беше сложено ново феродо
притискателния диск беше даден за лек шлайф :)
масло скоростна кутия и дифф сменено
всички вакумни тръби са сменени
всичко това горе излезна 2500 лв /може и да съм забравил някоя поправка по колата, но в момента технически няма никаква забележка, понеже на контролния преглед в Норвегия е много прецизен, всичко разбито по спирачна уредба, окачване и кормилна уредба е сменено с нови части./
отделно имаше леки козметични ръжди, които за 2 дни се премахнаха, боядисаха и цялата кола се пръсна с лак 3 слоя. Това излезна 120 лв във Варна при един друг приятел, не ми иска за работа, но оставих 300 лв, знам че тази работа струваше доста повече, че взимат около 100 лв на детайл, а аз имах поне 6 :).
Писал съм цените, в случай че някои от колегите се интересуват кое колко струва. Амортесьорите не бяха толкова лоши, но имаха ръжда и можеше да дадат проблем всеки момент, за това направо всичките ги смених, да не ги мисля. Маховика казаха, че имал вертикален луфт и за това трябва да се смени, иначе също трептенето в съединителя изчезна, сега потегля много плавно и много странно ми се струва, че върви като че ли малко повече. Дали е щото сложих от по-скъпата нафта не знам или от смяната на маховика.
Пасат Б5.5 1.9тди-AVB съединител-маховик,амотресьори РЕШЕН!
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Пасат Б5.5 1.9тди-AVB съединител-маховик,амотресьори РЕШ
Добре поне, че си я стегнал. На мен ми предстои смяна на съединител и направо като си помисля ми настръхва косата. В смисъл, че покрай него може да се наложи и нещо друго, а пък си е сериозно "перо" от бюджета. Не знам, дано да поизкара повече. Ще му мисля като вземе да приплъзва (дано да не е късно тогава), но засега освен отделяне в горната част на педала и твърд педал, нямам други симптоми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], rosenstoilov78 и 83 госта