Здравейте,
Някой може ли да помогне за Polo IV (9N3, Бензин, 2008г, 1.2, 44kW, Двигател BBM.
Предстои ми смяна на масло и филтри. Не мога да разбера този модел има ли филтър купе и къде се намира - някои казват, че се намира отпред при мотора, други под жабката.
Намерих това в нета: http://www.youtube.com/watch?v=Hzp2O33TySA
За другите части имам следните цени:
1. Масло Castrol Magnatec 5W-40 - Събира 2.4 литра, т.е 3х1л - 50лв
2. Маслен филтър Бош - 11лв
3. Въздушен филтър Бош - 20лв
Поздрави
Polo IV (9N3) 2008г, BBM - Филтър купе
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: Polo IV (9N3) 2008г, BBM - Филтър купе
Точно под жабката се намира, както е на клипа. Сменявал съм на шкода фабиа 2007, на сеат ибиза 2003 и там положението е идентично - навеждаш се хубаво и ще видиш - капака на кутията се държи на 2 релсички, които се плъзгат за да се освободи филтъра - сменява се лесно.
Re: Polo IV (9N3) 2008г, BBM - Филтър купе
Uneek написа:Точно под жабката се намира, както е на клипа. Сменявал съм на шкода фабиа 2007, на сеат ибиза 2003 и там положението е идентично - навеждаш се хубаво и ще видиш - капака на кутията се държи на 2 релсички, които се плъзгат за да се освободи филтъра - сменява се лесно.
Мерси за инфото!

Re: Polo IV (9N3) 2008г, BBM - Филтър купе
Здравейте!
В този ред на мисли, след като сутрин не мога да запаля (или след като колата е престояла повечко време) реших да сменя горивен филтър.
Как да разбера дали да е 3 или 4 бара?
По това което ми излиза в сайта на mann има два вида - 3 и 4 бара. До сега на колата беше 3 бара, сложих 4 дали ще има проблем? И как да разбера какъв трябва да бъде всъщност.
Поло 1.4 9N мотор - BUD
И дали да го сменям сега, ако този от 4 бара е грешен?
В този ред на мисли, след като сутрин не мога да запаля (или след като колата е престояла повечко време) реших да сменя горивен филтър.
Как да разбера дали да е 3 или 4 бара?
По това което ми излиза в сайта на mann има два вида - 3 и 4 бара. До сега на колата беше 3 бара, сложих 4 дали ще има проблем? И как да разбера какъв трябва да бъде всъщност.
Поло 1.4 9N мотор - BUD
И дали да го сменям сега, ако този от 4 бара е грешен?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo IV (9N3) 2008г, BBM - Филтър купе
Не е от горивния филтър а тръгнала помпа също имаш и разтоварващ клапан на горивото намиращ се зад кутията на въздушния филтър и не найкрая провери налягането на горивната рейка не случаино там са оставили цицка с капачка подобна на тази за вентил на гумите -явно ти пада налягането на горивото при престои.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo IV (9N3) 2008г, BBM - Филтър купе
колега, тоя филтър купе като го сменяш гледай да го напаснеш добре на пластмасата дето я вкарваш заедно с филтъра,защото ако не е добре ще започне да съска оттам
при мене така стана... и гледаи филтъра има посока - стрелката трябва да сочи волана
. а до анонимко: това налягане на горивото на спрял или на работещ мотор се мери? май на спрял ама пак да питам...


- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo IV (9N3) 2008г, BBM - Филтър купе
Спрял първо на празен ход после на около 2000 оборота и стоиностите не трябва да се разминават много все трябва да е около 3.5 бара, ако на 2000 оборота пада под 3 бара тръгнала помпа другия начин да я разбереш на контакт колко шумна ако жужи силно-нова това при бензинките а ти си дизел и си помпа дилза там нещата са сложни .
-
- Мнения: 653
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Polo IV (9N3) 2008г, BBM - Филтър купе
anonimko написа:Не е от горивния филтър а тръгнала помпа също имаш и разтоварващ клапан на горивото намиращ се зад кутията на въздушния филтър и не найкрая провери налягането на горивната рейка не случаино там са оставили цицка с капачка подобна на тази за вентил на гумите -явно ти пада налягането на горивото при престои.
Малко пояснения , двигателя 1.4 БУД няма разтоварващ клапан за горивото намиращ се зад въздушния филтър , самия горивен филтър има три извода вход изход и изход излишно гориво , налягането се създава и подържа именно в този филтър който има клапан в себе си и връща наобратно в резервоара излишното гориво.
За 1.4 БУД мотор филтъра е 4 бара оригиналния номер е 6Q0201051C
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта