Здравейте Колеги.Преди няма и седем осем дни закарах автомобила за смяна на масло и филтри. По една или друга причина смених сервиза за първи път от седем години ( не от недоволство) и я закарах в реномиран сервиз в Пловдив.Сутринта, когато я карах към въпросния сервиз нямаше нищо, което да е по-различно от това, което е било при всички тези години.Пасата си набираше нормално и вървеше, както винаги.
Когато привечер си я взех, майстора ми зададе следния въпрос:" А бе ти не усещаш ли, че тая кола ти харчи повече и не върви както трябва"?
Попитах защо и ми отговори, че гумената тръба от пластмасовата до кулъра е пробита отдолу точно под горивния филтър.Казах, че ОК ще я сменя, платих, даже му дадох екстра да се почерпи човека.... и си тръгнах. Да ама не.Тръгвам, едно свистене като натисна газта и колата умряла от всякъде.Доказателства никакви, ама или е сменена шибаната тръба или е пробита при ваденето на горивния филтър, не знам.
Купих едно метално безшевно коляно и две скоби, срязах тръбата точно през пробитото, а то точно в свивка и го направих доста читаво.
Сега обаче, точно миналия уикенд, минах повече от 1000км и резултата е: Разход повече с около 0,7л на 100км и колата не е така пъргава, дори и дъщеря ми го констатира.Значи въпросното коляно, което поставих е дебелостенно, около 4мм стена и напречното сечение става 8мм в диаметър по-малко. Дали това е причината? Моля за съвет и евентуално насока от къде да купя това съединение.
Благодаря ви!
VW PASSAT 1,9 TDI AFN 99 проблем с гумено съединение турбо
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: VW PASSAT 1,9 TDI AFN 99 ПРОБЛЕМ С ГУМЕНО СЪЕДИНЕНИЕ ТУ
Би трябвало от там да и проблема,защото фито е по малко и няма достатъчно дебит колата.
Но няма да е излишно да и направиш диагностика в движение са да видиш с точност къде е проблема на колата.Сега само може да гадаем.
Но няма да е излишно да и направиш диагностика в движение са да видиш с точност къде е проблема на колата.Сега само може да гадаем.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW PASSAT 1,9 TDI AFN 99 проблем с гумено съединение ту
Може да си провериш и дебитомера какви стойности дава.да не би и майстора да има като твоя пасат и да си е взел това,което му е нужно от доверчивия клиент
(в случая ти).Има ги много нагли изроди.И на мен не ми се вярваше че на един приятел му крадат дисковете от колата,но точно пред Въпросната авто мивка слагам диск и го снимам с телефона и първата му песен даже започна да се чуе коя е влизам в мивката и им казвам да я мият.След 50 минути си взимам колата и преди да платя се оказва,че са откраднати 4,5лв на стотинки(3х1лв и 3х0,5лв) заедно с диска
.Викам собственика и му показвам какво е станало и накрая стигнахме до споразумение върнат ми беше диска от на единия работник колата човека ми даде 5 лв,които бяха откраднати,не искаше да си платя мивката,но аз не го приех това,че не беше това целта,а въпросния нагъл крадец беше подобаващо изгонен от работа лично пред мен.След това ходих още няколко пъти там,но нямаше никакви проишествия по колата,а въпросния клептоман не го видях нито един път


- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: VW PASSAT 1,9 TDI AFN 99 проблем с гумено съединение ту
1:1 проблем имах и аз. Това гумено съединение, което е м/у кулера и металната тръба горе и минава точно над горивния филтър ми създаде проблеми. Още от както купих колата го бях забелязал, че от долната страна беше изядено (беше се образувала ямичка, но не беше спукан маркуча) и виновника за това беше метална скобичка малка гадна в/у филтъра (по-точно скобичката на маркучето, което влиза в клапана за обратна нафта). По принцип не трябва да се случва, но проблема идва от там, че когато сменят горивния филтър, масторите не гледат и сглобяват всичко. Но като сложат филтъра заедно с пластмасовата чашка, която върви с него и го напъхат в гнездото.....филтъра не може да слезне достатъчно ниско за да не дере тръбата. Вече не слагам пластмасовата чашка, а стягам филтъра в стойката му до откат и газ. Сега филтъра стой много по-ниско от преди и не опира в нищо. М/у другото тая гумена тръба въпросната, ако иска човек да си я купи чисто нова , трябва да кара на хляб и лютеница 2 седмици. Бах тръбата ще речеш, че е със златна оплетка мамка и !
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: VW PASSAT 1,9 TDI AFN 99 проблем с гумено съединение ту
Благодаря ви за отговорите Колеги. Вчера я купих тая тръба за 64лв. ( уж чешка) и я монтирах. Тия дни ще имам извънградско и ще видя сега как е разхода и вървежа. Ако пак има проблем, значи нещо гадно е направено в тоя сервиз.Въпросния майстор знаеше, че ще идва при него точно такъв Пасат и грижливо се е "подготвил" за това.Нищо чудно да е сменил и други неща, ама като нямам доказателства, какво мога да направя.Май ще трябва отново сам да си оправям всичко. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта