Жилото е с дължина около 7-8см и свързва бравата с външната дръжка. Там дето се закача за дръжката има няколко зъбчета и може да се регулира. Първия път бях го направил само да пипна външната дръжка и се отваряше вратата, но отвътре стана голям хода.
Не се свалят никакви кори. Отвиваш отстрани само патрона на бравата, издърпваш навън и жилото със зъбчетата се вижда
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това не се ли отвиваше с 12-тостен М8 зад една гумена тапа над ключалката? И не падаше ли една като халка във вратата ?
Чел съм ги тия, но не съм го вадил ?
Чел съм ги тия, но не съм го вадил ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
М8 12тостена не ти трябва, той е ако сваляш бравата. Върти се една еврейска звезда, май 20ти размер зад гумено капаче точно под патрона.
Пада "халака"-та само ако въртиш повече от колкото трябва. Ако не си го правил сега - оборот по оборот и се опитваш да извадиш патрона. В един момент ще излезе без нищо да пада вътре във вратата.
Пада "халака"-та само ако въртиш повече от колкото трябва. Ако не си го правил сега - оборот по оборот и се опитваш да извадиш патрона. В един момент ще излезе без нищо да пада вътре във вратата.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
за патрона правилния бит е дванадесетостен М4
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Това не се ли отвиваше с 12-тостен М8 зад една гумена тапа над ключалката? И не падаше ли една като халка във вратата ?
Чел съм ги тия, но не съм го вадил ?
да, но развиваш на усет докато отпусне патрона и повече не развиваш, така не пада пластината която държи патрона Ако прекалиш се вади от жлебовете и пада, което води до поне час заигравка да я извадиш и да събереш всичко обратно.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
интересна тема заформихте и при мен предна лява вътрешна дръжка се отваря с голям ход и мисля да си поиграя някой ден да го натегна за да се отваря по леко като останалите врати.А колеги да попитам за крушката на жабката понеже писах в една тема но никой не се отзова,ако може някой да ми обясни как трябва да се постави ще съм му благодарен.Пускам снимка как изглежда
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За лампата ли говорим или за ши*аната, гадна, долна, мръсна, смотана..... (10 минутни ругатни ) пружина??
Ако е лампата дърпаш старата и слагаш новата, но изключително много внимаваш за гореспоменатата пружина...
Не съм открил начин за смяна без сваляне на цялата жабка... Някой ако знае да каже!
А ако говориш за пружината: двата края трябва да се "пресекат", тоест трябва да я донатегнеш още, което изисква да си взел два Валериана предварително.. Не се бъзикам, това е най-голямата идиотщина по тея коли!
P. S. Ако веднъж се е разглобил механизма, по-добре измисли някакъв начин да го залепиш в готово положение, иначе след това като нацелиш някой кратер, което както всички знаем е неизбежно по пътната ни мрежа, се измъква тъпата пружинка и лампата остава да свети постоянно!!
Ако е лампата дърпаш старата и слагаш новата, но изключително много внимаваш за гореспоменатата пружина...
Не съм открил начин за смяна без сваляне на цялата жабка... Някой ако знае да каже!
А ако говориш за пружината: двата края трябва да се "пресекат", тоест трябва да я донатегнеш още, което изисква да си взел два Валериана предварително.. Не се бъзикам, това е най-голямата идиотщина по тея коли!
P. S. Ако веднъж се е разглобил механизма, по-добре измисли някакъв начин да го залепиш в готово положение, иначе след това като нацелиш някой кратер, което както всички знаем е неизбежно по пътната ни мрежа, се измъква тъпата пружинка и лампата остава да свети постоянно!!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги , понякога когато настъпя повече колата , за 1-2 секунди някъде около въздуховодите се чува нещо като шуртене на вода. Някакви идеи? Губи антифриз след продължително каране извънградско. AVF е мотора
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Действително когато свалях Жабката на Пасата заради преглед на кондензната тръба и общ преглед за наличие на вода по дъното под кечето, забелязах че тоя механизъм на плафончето с пружинката се опитва да се разпарчотосва. Начиснах вилката с пружинката и се наместиха обратонто тия пласмасики.
Не съм пробвал дали може да се извади плафона директно от вътрешността на жабката, но мисля че може.
Не помня като сглобих дали сложих плафона първо, или след като завих крепежите на жабката поставих тоя плафон.
Но да се свали цялата жабка заради това плафонче ми се струва налудничево. Задължително после се лепят и усилват отворите за крепежите на жабката-пласмасата е от кашкавал.
Та мисля че с тънка отверка се вади отвътре плафончето с крушката и се подменя.
Обаче аз говоря за В5.5
Ето и темичката за разглобяването и как с отверка се сваля тоя плафон от вътре.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=259015
Не съм пробвал дали може да се извади плафона директно от вътрешността на жабката, но мисля че може.
Не помня като сглобих дали сложих плафона първо, или след като завих крепежите на жабката поставих тоя плафон.
Но да се свали цялата жабка заради това плафонче ми се струва налудничево. Задължително после се лепят и усилват отворите за крепежите на жабката-пласмасата е от кашкавал.
Та мисля че с тънка отверка се вади отвътре плафончето с крушката и се подменя.
Обаче аз говоря за В5.5
Ето и темичката за разглобяването и как с отверка се сваля тоя плафон от вътре.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=259015
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, тъкмо оставих колата за смяна на радиаторче за парното. 150-200 лв. работа и 3(три) дни.
Виждам, че фара ми трепери и има вибрации в купето, когато не подавам газ.
В момента, в който се качи и 1 оборот, вибрациите спират. Забелязах, че и шофьорската врата зависи как съм я затворил. Понякога шофьорския прозорец тресе, понякога не. Бях попаднал на тема за уплътненията, как стоят нещата с ремонта(например самото уплътнение ако сменям)?
Компютъра ми е на италиански, колко време отнема за смяната на езика?
Благодаря! :)
Виждам, че фара ми трепери и има вибрации в купето, когато не подавам газ.
В момента, в който се качи и 1 оборот, вибрациите спират. Забелязах, че и шофьорската врата зависи как съм я затворил. Понякога шофьорския прозорец тресе, понякога не. Бях попаднал на тема за уплътненията, как стоят нещата с ремонта(например самото уплътнение ако сменям)?
Компютъра ми е на италиански, колко време отнема за смяната на езика?
Благодаря! :)
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
yelawolf_ написа:колко време отнема за смяната на езика?
Благодаря! :)
Езика се сменя за секунди.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
yanio написа:Колеги , понякога когато настъпя повече колата , за 1-2 секунди някъде около въздуховодите се чува нещо като шуртене на вода. Някакви идеи? Губи антифриз след продължително каране извънградско. AVF е мотора
Според мен има въздух в системата за охлаждане. Аз като си сменях антифриза, така шумолеше няколко часа, след което явно се обезвъздуши и шумът изчезна. Покарай я малко, като я оставиш да загрее и отвори термостата, за да превърти и големия кръг. Като се обезвъздуши, би трябвало да спре да шурти така. Проблемът при теб е, че имаш загуба на антифриз. Въпросът е къде отива той.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
yanio написа:Колеги , понякога когато настъпя повече колата , за 1-2 секунди някъде около въздуховодите се чува нещо като шуртене на вода. Някакви идеи? Губи антифриз след продължително каране извънградско. AVF е мотора
Колега да не те стресирам, ама Гарнитурката майче ще сменяш. Дано да греша.
На тия моторетки започват да губят антифриза само на извънгарадско директно през капачката на разширителят. Клапана. И добре че е той.
Та температурата ти е 90, но налягането идващо от цилиндрите е голямо и продължително при извънградско. И 1 литър изчезва от там за примиерно 200 км. Спираш и гледаш при 90 градуса извънградско дали от казанчето отдолу през отвора дето се отича течноста ти мокри и той е мокър. Дори да отвиеш капачката - поради нормалната температура-няма да стане голям теч, а само ще видиш как мехурчета от газове излизат от антифриза.
Другият симптом е омазаното казанче с масло и сажди, както и клапана на казанчето. Шумоленето в радиаторчето пак е от тези газове, избутващи антифриза навън. Става при изфорсиране на високи обороти и смяна със следващата предавка.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Bro0z3r написа:За лампата ли говорим или за ши*аната, гадна, долна, мръсна, смотана..... (10 минутни ругатни ) пружина??
Ако е лампата дърпаш старата и слагаш новата, но изключително много внимаваш за гореспоменатата пружина...
Не съм открил начин за смяна без сваляне на цялата жабка... Някой ако знае да каже!
А ако говориш за пружината: двата края трябва да се "пресекат", тоест трябва да я донатегнеш още, което изисква да си взел два Валериана предварително.. Не се бъзикам, това е най-голямата идиотщина по тея коли!
P. S. Ако веднъж се е разглобил механизма, по-добре измисли някакъв начин да го залепиш в готово положение, иначе след това като нацелиш някой кратер, което както всички знаем е неизбежно по пътната ни мрежа, се измъква тъпата пружинка и лампата остава да свети постоянно!!
Колега евала Лампата я свалих като лепих жабката,тя си работеше преди това но уви сега немога да направя пружинката и май така ще си остане бая хора се мачихме е наистина голям зор си е
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На снимката, която си дал се вижда как да застане. Просто трябва да я подхванеш по правилния начин.
Общо взето я поставяш на пластмасата така че само единия край да се опира в ограничителната част (оная, която е срещу палчето, което се натиска от жабката).
Като си я поставил така, хващаш другия край на пружината и го донавиваш така, че да прескочи гореспоменатия ограничител и натискаш цялата пружина колкото се може по-навътре.
За сглобяването се води по снимката, която си дал. Аз лично целия механизъм го схванах от идентична на тази снимка..
Надявам се да си разбрал нещо, че така от разстояние малко не върви... Пък и с моите описания...
Общо взето я поставяш на пластмасата така че само единия край да се опира в ограничителната част (оная, която е срещу палчето, което се натиска от жабката).
Като си я поставил така, хващаш другия край на пружината и го донавиваш така, че да прескочи гореспоменатия ограничител и натискаш цялата пружина колкото се може по-навътре.
За сглобяването се води по снимката, която си дал. Аз лично целия механизъм го схванах от идентична на тази снимка..
Надявам се да си разбрал нещо, че така от разстояние малко не върви... Пък и с моите описания...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта