Проблем с GOLF 3 TDI.Моля за съвет

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
IndiaVictorMike
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с GOLF 3 TDI.Моля за съвет

Мнениеот IndiaVictorMike » Чет 11 яну 2007 13:23


През февруари 2006 закупих Голф 3 TDI (1995г., двигател 1Z , 90к.с.). Колата палеше безотказно. Смених всички консумативи - ролки, ремъци, филтри, масло.След 8000 км. смених за втори път маслото и филтрите. Карам го с OMV Alpine Diesel + добавка Castrol за нафта.Преди около месец колата започна да пали трудно сутрин. Премерих компресията и показа между 21 и 24 атмосфери на цилиндър. Бяха изгорели и 2 свещи. Като отворихме двигателя се оказа, че ръбчета по цилиндрите няма, буталата са добре, но лагерите на коляновия вал са за смяна, а сегментите не се затварят с повече от 1 мм. Смених свещите, лагерите и сегментите, но майсторът ми каза, че "коляновият вал не е зацепен за помпата в горна мъртва точка" и направи съответните промени. След сглобяването автомобилът започна да пуши доста, но предполагам, че това ще престане след като сегментите се напаснат. За съжаление след няколко паления възникна нов проблем - колата не иска да пали (при температура около 5 градуса на вън). Когато завъртя стартера прави опити да запали няколко от цилиндрите и тресе, след което спира да тресе и гасне. При повторно подгряване двигателят върти без да прави опите да запали. След няколко такива опита двигателят пали още с пъвоначалното завъртане на ключа. Естествено кварталът става целия в бял пушек. Някои има ли представа на какво би могло да се дължи това?

Последна промяна от IndiaVictorMike на Чет 11 яну 2007 16:57, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 11 яну 2007 14:42


Премести я в раздел дизелови агрегати


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 11 яну 2007 15:28


Според мен има проблем в настройките на подаването на нафтата, т.е. нещо свързано с помпата, или нафтопроводите. Може да дърпа въздух от някъде. Предлагам ти да отидеш при някой дизелджия. Аз лично ти препоръчвам Виктор на Бакърената, виж точния адрес и телефон в раздела Сервизи. Успех :да:


IndiaVictorMike
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IndiaVictorMike » Чет 11 яну 2007 16:50


Rabbit_TDI написа:Премести я в раздел дизелови агрегати
За съжаление не знам как. Надявам се администраторите да го направят.


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Чет 11 яну 2007 18:32


Чука ли много мотора като запали..обърнал ли си внимание? Или работи меко? За мен работата се върти около неправилно зацепена помпа,голямо закуснение грешки в компа :evil: .На Тди май третата дюза беше с електониката и турбото ме съмнява,но то не влияе при първоначално палене освен ако не е дало пълен блокаж и мотора да не може да си вземе въздух :evil:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 11 яну 2007 18:34


Честно казано след такова масово сглобяване и разглобяване могат да се случат много неща.Само помпата надали може да напрай такъв "чакмак" :?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 11 яну 2007 23:16


ЦЕНТРОВКА :!:и потърси друг маистор;след ремонт колата не трябва да пуши нищо а за паленето да не говорим/вижте дали зъб4атката на коляновия вал не е мръднала


IndiaVictorMike
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IndiaVictorMike » Пет 12 яну 2007 10:54


Благодаря! Къде има читав стенд?И естествено човек, който да може да го ползва :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 12 яну 2007 12:08


Помпата ти се центрова с ВАГ-Ком а не със стенд.WasrelandTD от форума има пиши му ЛС.Ама мисля че никс имаше предвид да провериш изцяло центровката на ремака :!: -което е по важна.


IndiaVictorMike
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IndiaVictorMike » Пон 15 яну 2007 12:51


Диагнозата - разбито ангренажно колело на колянновия вал.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 15 яну 2007 20:30


IndiaVictorMike написа:Диагнозата - разбито ангренажно колело на колянновия вал.
нали каза че преди смяна на ремъка е палел нормално :?: при смяна на ремъка са го вадили така че :idea: помисли.


Потребителски аватар
bgsysad
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 09 яну 2007 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот bgsysad » Пон 22 яну 2007 10:07


:!: :!: :!: Центровка не е зажепена както трябва аз имах същия проблем 1 зъб беше прескочил на помпата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: S.Stefanov и 100 госта