Проблем с GOLF 3 TDI.Моля за съвет
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с GOLF 3 TDI.Моля за съвет
През февруари 2006 закупих Голф 3 TDI (1995г., двигател 1Z , 90к.с.). Колата палеше безотказно. Смених всички консумативи - ролки, ремъци, филтри, масло.След 8000 км. смених за втори път маслото и филтрите. Карам го с OMV Alpine Diesel + добавка Castrol за нафта.Преди около месец колата започна да пали трудно сутрин. Премерих компресията и показа между 21 и 24 атмосфери на цилиндър. Бяха изгорели и 2 свещи. Като отворихме двигателя се оказа, че ръбчета по цилиндрите няма, буталата са добре, но лагерите на коляновия вал са за смяна, а сегментите не се затварят с повече от 1 мм. Смених свещите, лагерите и сегментите, но майсторът ми каза, че "коляновият вал не е зацепен за помпата в горна мъртва точка" и направи съответните промени. След сглобяването автомобилът започна да пуши доста, но предполагам, че това ще престане след като сегментите се напаснат. За съжаление след няколко паления възникна нов проблем - колата не иска да пали (при температура около 5 градуса на вън). Когато завъртя стартера прави опити да запали няколко от цилиндрите и тресе, след което спира да тресе и гасне. При повторно подгряване двигателят върти без да прави опите да запали. След няколко такива опита двигателят пали още с пъвоначалното завъртане на ключа. Естествено кварталът става целия в бял пушек. Някои има ли представа на какво би могло да се дължи това?
Последна промяна от IndiaVictorMike на Чет 11 яну 2007 16:57, променено общо 2 пъти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Чука ли много мотора като запали..обърнал ли си внимание? Или работи меко? За мен работата се върти около неправилно зацепена помпа,голямо закуснение грешки в компа
.На Тди май третата дюза беше с електониката и турбото ме съмнява,но то не влияе при първоначално палене освен ако не е дало пълен блокаж и мотора да не може да си вземе въздух 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 17 окт 2006 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: S.Stefanov и 100 госта