Какво ново по колата, ами оправих си генерацията - вдигнах я максимално нагоре и я подсилих с допълнителни тампони, сложих си КР-ско гърне смених някой и друг резонатор и нанесох малко промени по окачването отпред и отзад. Понеже е с двоен реглаж отпред успях да навия ботуша, за който се хваща шенкела максимално плътно до резбата за пружината от което спечелих едни скромни 25мм надолу още, но за момента не мога да ги използвам защото трябва да направя канали за кормилните накрайници и полуоските,но пък за сметка на това окачването го навих от пружините нагоре и в момента колата е една идея по-ниска от пред от преди, но вози идеално, понеже си има около 2 пръста резба под 2-та гайка(седи си с малките пружини!!) и си работи в заводски препоръчимите параметри. Отзад се заиграх с твърдостта и rebound-a на амортисьорите (бях ги натегнал на макс още с взимането и не бях се занимавал да видя как возят, а имат 4 степени на твърдост и 4 степени на rebound) е крайния резултат,който постигнах е брутално комфортна возия на моменти чак забравям, че съм с окачване(нали това в рамките на шегата, но неравности,където преди са ми трошали гръбнака в момента не се усещат вътре), единственият минус е, че в момента не мога да возя хора отзад понеже вече окачването има около 2 пръста ход и на тази височина отзад закача на места, докато на най-твърдото по 2-ма си качвах и няма проблеми, но компромисът си заслужава от гледна точка на возията, отделно тия дни съм се приготвил да сменям предната и задната броня с прави...ето и няколко снимки да не спамя напразно

