Създадох НОВА ТЕМА във форума на "Мтел", в която описах цялата ситуация.
Ако желаете, прочетете я и изкажете мнението си. Подадох жалба и срещу така нареченият "екип на форума" и ще проследя с интерес доколко ще вземат мерки.
Знам, че водят досиета на клиентите си, в които са описани досегашни жалби и решени казуси. Толкова ли не могат да разберат, че нямам навика да се отказвам, когато съм прав?
Рекламация на iPhone 5 към Мтел
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 03 дек 2012 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 03 дек 2012 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Преди малко ми се обади Модератора Злати. Чест му прави, че сам звънна за да обясни решенията си, за което получава моите адмирации.
След дългия разговор стигнахме до извода, че е редно обществото (демек форума) сам да преценява дали дадена тема е полезна или не и вероятно нещата ще си дойдат по местата.
Все още очаквам отговор кой ми изтри личната комуникация. Получих уверенията на Злати, че не е той и му вярвам - това е опция, достъпна за Администратори, но не и Модератори.
Е, темата си стои, ще изчакаме отговор.
След дългия разговор стигнахме до извода, че е редно обществото (демек форума) сам да преценява дали дадена тема е полезна или не и вероятно нещата ще си дойдат по местата.
Все още очаквам отговор кой ми изтри личната комуникация. Получих уверенията на Злати, че не е той и му вярвам - това е опция, достъпна за Администратори, но не и Модератори.
Е, темата си стои, ще изчакаме отговор.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 03 дек 2012 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Най-накрая се получи дългоочакваният отговор от КЗП.
Не знам дали е за смях или за плач, но на дълго и на широко обясняват, че не могат това или онова.
Е, не знам и защо не взимат отношение относно това, че "Мтел" веднъж казват, че са ремонтирали апарата (сменен "контрол модул" каквото и да значи това), а втори път, че са го заменили (има надлежен протокол за замяната).
Утре следва посещение на КЗП от мен и юрист, а след това - дело в СГС.
Не знам дали е за смях или за плач, но на дълго и на широко обясняват, че не могат това или онова.
Е, не знам и защо не взимат отношение относно това, че "Мтел" веднъж казват, че са ремонтирали апарата (сменен "контрол модул" каквото и да значи това), а втори път, че са го заменили (има надлежен протокол за замяната).
Утре следва посещение на КЗП от мен и юрист, а след това - дело в СГС.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
И аз се опарих. Вчера взех айфон 5С от Мтел. Оказа се, че тъч скрийна не работи като хората /известен проблем по форумите/. И разбира се - телефона не може да се замени с нов, а се вкарва в сервиз. Срок - 30 дни. Изплащането си върви разбира се. Било политика на епъл да не заменят телефони. Всеки друг телефон можело да ми го заменя в тридневен срок. Така че, чао епъл /това ми е трети айфон, мислех си и за макбук/, най-вероятно и чао Мтел /след 15 години абонамент/. Жалби не знам дали има смисъл въобще да пиша. Едит - след консултация със КЗП - право на търговеца е да реши дали да ремонтира уреда или да го смени. Закон!
Последна промяна от drmilendd на Чет 04 сеп 2014 15:45, променено общо 1 път.
- opsi4
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
- Автомобил: BMW E91 06
- Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
- Местоположение: София
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Мойте поздравления за Иван Шопов, дано има повече хора като него!



-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 03 дек 2012 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Мина доста време, през което не написах нищо ново, защото се налагаше да изчакам някои административни срокове след проведените разговори.
КЗП установи,че "Мтел" си противоречат в предадените документи. Веднъж споменават, че е "сменен контрол модул" и са върнали "старият апарат", а в последствие казват, че е "заменен". Бе установено, че първото твърдение е невярно, а второто е вярно, тоест апаратът е "заменен".
КЗП категорично установи и доказа (нещо,което беше описано и в жалбата), че "Мтел" са заменили апарата с различен от нов, а това противоречи на "Закона за защита на потребителите".
Това, което се случва и е необратим процес е:
1. КЗП е съставила акт на "Мтел", който е изпратен за връчване преди около 20 дни.
2. На базата на този акт, в срок до 6 (шест) месеца, директорът на КЗП е длъжен да издаде наказателно постановление. В този случай то ще бъде в размер от 500 до 3000лв, както предвижда закона.
3. В момента на официалното връщане на информация, че актът е надлежно връчен и приет от "Мтел" и съответните административни документи ще подам искане за достъп до преписката за да вкарам цялата документация в съда.
Още по-кратката равносметка дотук е:
1. Глоба, дължима от "Мтел" в бъдещето в размер на 500-3000лв.
2. Обезщетения или "отстъпки", които "Мтел" въпреки волята ми начислиха в размер на 150лв.
3. Сменен апарат, който след евентуалното решение на съда ще бъде върнат и възстановена цялата сума, заплатена за него + разходите по делото. Това поне очаквам аз, а дали ще се случи - решават съдиите.
Дори и по някаква причина съда да не уважи жалбата ми, разходите от минимум 650 до максимум 3150лв, направени от "Мтел", в сериозна степен компенсират нелоялното им отношение. Както се казва "Който плаща, той поръчва музиката", но в обратен ред. Решиха да ми/ни се подиграват - нека си платят.
Ще Ви държа в течение разбира се как вървят нещата и за в бъдеще.
КЗП установи,че "Мтел" си противоречат в предадените документи. Веднъж споменават, че е "сменен контрол модул" и са върнали "старият апарат", а в последствие казват, че е "заменен". Бе установено, че първото твърдение е невярно, а второто е вярно, тоест апаратът е "заменен".
КЗП категорично установи и доказа (нещо,което беше описано и в жалбата), че "Мтел" са заменили апарата с различен от нов, а това противоречи на "Закона за защита на потребителите".
Това, което се случва и е необратим процес е:
1. КЗП е съставила акт на "Мтел", който е изпратен за връчване преди около 20 дни.
2. На базата на този акт, в срок до 6 (шест) месеца, директорът на КЗП е длъжен да издаде наказателно постановление. В този случай то ще бъде в размер от 500 до 3000лв, както предвижда закона.
3. В момента на официалното връщане на информация, че актът е надлежно връчен и приет от "Мтел" и съответните административни документи ще подам искане за достъп до преписката за да вкарам цялата документация в съда.
Още по-кратката равносметка дотук е:
1. Глоба, дължима от "Мтел" в бъдещето в размер на 500-3000лв.
2. Обезщетения или "отстъпки", които "Мтел" въпреки волята ми начислиха в размер на 150лв.
3. Сменен апарат, който след евентуалното решение на съда ще бъде върнат и възстановена цялата сума, заплатена за него + разходите по делото. Това поне очаквам аз, а дали ще се случи - решават съдиите.
Дори и по някаква причина съда да не уважи жалбата ми, разходите от минимум 650 до максимум 3150лв, направени от "Мтел", в сериозна степен компенсират нелоялното им отношение. Както се казва "Който плаща, той поръчва музиката", но в обратен ред. Решиха да ми/ни се подиграват - нека си платят.
Ще Ви държа в течение разбира се как вървят нещата и за в бъдеще.
- ktamen
- Мнения: 6361
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Ако всички бяхме като теб да си търсим правата докрай България щеше да е много добро място за живеене.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 03 дек 2012 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Времето си минава, но развитието на случката продължава (в случай, че някой си е помислил, че съм се отказал).
След изпълнение на поредната процедура, днес получих от КЗП отговор, че съгласно закона за достъп до обществена информация, ще ми бъдат предоставени на хартиен носител и CD документите по административнонаказателна преписка във връзка с жалбата ми.
След заплащане на съответната такса и получаване на всички документи, влизаме в съда.
Писмото на КЗП може да видите ТУК.
След изпълнение на поредната процедура, днес получих от КЗП отговор, че съгласно закона за достъп до обществена информация, ще ми бъдат предоставени на хартиен носител и CD документите по административнонаказателна преписка във връзка с жалбата ми.
След заплащане на съответната такса и получаване на всички документи, влизаме в съда.
Писмото на КЗП може да видите ТУК.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Браво г-н Шопов! Преди години имах подобен проблем... Като гледам няма да се откажете и това много ме радва! Трябва да си търсим правата до край и да не оставяме да се подиграват с нас. Пожелавам успех в съда
Поздрави
Поздрави
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Имах подобни главоболия, само че с друг мобилен оператор. Взех си нов апарат "Huawei", но не случих и постоянно нещо правеше - аз го пращам за гаранционен ремонт, те ми го връщат. Веднъж дори реших да си направя бъзик и го пратих без да му има нищо - те обаче ми отговориха, че са го ремонтирали. Евала. На шестото изпращане, пуснах жалба до КЗП и след тяхна проверка ми беше предложено от мобилния оператор да ми заменят телефона с нов. Е, аз исках да ми възстановят сумата, тайно надявайки се, че този модел вече не се произвежда, но ударих на камък - имали някакви единични бройки в склада. Както и да е де, излязоха коректни - дадоха ми нов апарат, който не е имал проблеми - децата ми си играят и до ден днешен с него и добре, че е той, чеда им отвлича вниманието. Иначе по темата. Адмирирам постъпката на Шопов. Така трябва да бъде. Някой трябва да покаже на тези боклуци къде им е мястото. Успех колега и дано нещата се развият в желаната от теб посока.
Edit: Становищата на КЗП нямат задължителен характер.
Edit: Становищата на КЗП нямат задължителен характер.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 03 дек 2012 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рекламация на iPhone 5 към Мтел
Днес отидох да внеса таксата за достъп до обществена информация.
В сряда всичко ще е при мен и минаваме на фаза - СГС.
Извинете ме, че няма да публикувам копия от документи повече - мисля, че не е редно, докато трае делото.
Ако желаете - приемете думите ми на доверие, а първата новина в този дух е, че наказателното постановление на КЗП е факт.
Равносметката дотук е:
- смяна с рециклиран телефон (който работи и се ползва от сина ми);
- 150лв. (сто и петдесет лева) "отстъпки", които изрично отказах,защото договорът е променен без мое съгласие. Е, не можело, нямало как, та без моето съгласие сумата е приспадната от месечни такси;
- наказателно постановление от КЗП на стойност 2000лв (две хиляди лева) към виновния търговец, в случая "Мтел" ЕАД.
Простата аритметика показва, че нежеланието да се спазва закона е струвало на търговеца дотук над 2300-2400лв (смятам рециклирания апарат на нищожна стойност). Аз съм доволен, дори и да загубя бъдещото дело в Съда.
Имах разговор и с ръководни кадри от КЗП, на които благодарих за свършената работа. Обясних им, че вероятно много хора не вярват в тях като институция и затова един търговец може да спечели 50000лв (примерно) и да плати нищожни на фона на печалбата глоби. Споменаха, че много от потребители очакват от КЗП да издърпа ухото на търговеца и да им върне парите на секундата. Със сигурност са прави в тази насока.
Затова хора, казвам го от гледната точка на потребител и търговец едновременно - търсете си правата и не се отказвайте. Но ги търсете аргументирано, подкрепено с документи и законосъобразно. Може би тогава случаите на измами и нагло отношение към клиента ще започнат да намаляват, докато един ден всички се радваме на любезно отношение и сигурна доза коректност.
В сряда всичко ще е при мен и минаваме на фаза - СГС.
Извинете ме, че няма да публикувам копия от документи повече - мисля, че не е редно, докато трае делото.
Ако желаете - приемете думите ми на доверие, а първата новина в този дух е, че наказателното постановление на КЗП е факт.
Равносметката дотук е:
- смяна с рециклиран телефон (който работи и се ползва от сина ми);
- 150лв. (сто и петдесет лева) "отстъпки", които изрично отказах,защото договорът е променен без мое съгласие. Е, не можело, нямало как, та без моето съгласие сумата е приспадната от месечни такси;
- наказателно постановление от КЗП на стойност 2000лв (две хиляди лева) към виновния търговец, в случая "Мтел" ЕАД.
Простата аритметика показва, че нежеланието да се спазва закона е струвало на търговеца дотук над 2300-2400лв (смятам рециклирания апарат на нищожна стойност). Аз съм доволен, дори и да загубя бъдещото дело в Съда.
Имах разговор и с ръководни кадри от КЗП, на които благодарих за свършената работа. Обясних им, че вероятно много хора не вярват в тях като институция и затова един търговец може да спечели 50000лв (примерно) и да плати нищожни на фона на печалбата глоби. Споменаха, че много от потребители очакват от КЗП да издърпа ухото на търговеца и да им върне парите на секундата. Със сигурност са прави в тази насока.
Затова хора, казвам го от гледната точка на потребител и търговец едновременно - търсете си правата и не се отказвайте. Но ги търсете аргументирано, подкрепено с документи и законосъобразно. Може би тогава случаите на измами и нагло отношение към клиента ще започнат да намаляват, докато един ден всички се радваме на любезно отношение и сигурна доза коректност.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта