Първо се махат пласмасовите капачки и със ключ 21 и със шестограм 7 като се държи контра, се развиват гайките във двигателния отсек
За тук трябва някакъв по-як шестограм, щото първия път като ги свалях бяха запекли и двама човека със все сила напъвахме да я развием
После долу като се свали джантата със звезда 18 и 19 за контра се развиват гайките (без да се махат болтовете) които държат макферсона към шенкела
после аз така правя: за да не свивам пружината със скобите както е на място, щото вътре е малко неудобно, със хидравличен крик повдигам отдолу. Така пружината се свива доста, после само закачам скобите и целия макферсон излиза:
Сега пак отгоре се развива ей тая гайка
може да има някакъв специален инструмент, ама аз я развивам със метална отверка и почукване, даже си личи как е блъскана

като се развие гайката, се сваля капачката и вече се вижда тампона на макферсона