


Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част РЕШЕН
- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част РЕШЕН
Колеги,проблема не се явява постоянно.При движение на свободна или на скорост но без газ волана започва да тресе наляво-надясно и става по-твърд.Също така дърпа леко наляво.Ходих в СБА да ми прегледат предницата,но момчето каза,че няма абсолютно нищо за смяна.Имало само два тръгнали тампона,но можели да изкарат до пролетта и да не ги сменям сега.
Последна промяна от mafiota_a4 на Пон 03 ное 2014 18:01, променено общо 1 път.
- vlad1.8mi
- Мнения: 201
- Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
- Автомобил: VW Passat Variant
- Двигател: 1.8T+ AEB 1999
- Местоположение: ,Плевен,София
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част
Може би проблем в хидравличната помпа или рейката?Ако се движиш на свободна и задържиш газта например на 2000об/мин,проявява ли се проблема?Ако отново се случи като си на свободна,подай газ и виж дали проблема изчезва.
- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част
Няма промяна като подам газ.Проблема си остава.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част
Тя помпата може да е наред и затова да няма промяна при подаване на газ, но след като предницата е наред, остава варианта за луфт в рейката. Рециклират се успешно дори и гаранция дават. Но демонтирането е тегаво.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част
Описаното от автора усетих лично при смяна на хидравлична течност. Понеже се опитах да източа старата с няколко запалвания на двигателя и завъртания пълно ляво - пълно дясно - явно при наливането на новата течност в самата рейка беше останал някъде въздух. Проблема се оправи след няколко дни внимателно каране и следене нивото на течността - всичко доливах три пъти, явно имаше къде да отива.
Провери си системата - ниво на хидравличната течност, не изпуска ли от някъде.
Направи ми впечатление, че казанчето като остана празно - има филтърна мрежичка, която беше набита с боклучета, но понеже не усях да я извадя и почистя - карам така...
Провери си системата - ниво на хидравличната течност, не изпуска ли от някъде.
Направи ми впечатление, че казанчето като остана празно - има филтърна мрежичка, която беше набита с боклучета, но понеже не усях да я извадя и почистя - карам така...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част
B5 имат 3 клапана вътре в маркучите за хидравличната течност (поне аз за толкова знам). Всеки един от тях може да направи такъв проблем. Също така маркуча за високо налягане между рейката и помпата е със спирали вътре (пластмасови). Затова такъв маркуч почти никой не може да направи, а препоръчва да се смени с нов оригинален или 2-ра употреба. Ако някой си е играл с маркучите или е махал клапаните, резултата е подобен. Също така може и някой от клапаните да блокира понякога и да се получава същия ефект. Най-добре потърси специализиран сервиз за хидравлични системи, да погледнат за какво става дума.


- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част
Благодарности за интересната и полезна информация, колега zfa159!


-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част
А възможно ли е пистовия ремък да се е отхлабил доста и да приплъзва на шайбата на помпата?
И оттам волана да мърда на тласъци.
И оттам волана да мърда на тласъци.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част
Предвид факта, че помпата и задвижващият я ремък са видими с просто око - т.е. не са покрити от разни капаци - това може да се види като просто се вдигне капака и се следи работата на помпата, докато някой форсира колата един-два пъти. И като се прегледа внимателно ремъка, разбира се - при нужда, макар да е малко неудобно - може да се смъкне дори ремъка; аз го свялах като с френски ключ отпуснах обтяжанта ролка с една ръка - а с другата свалих ремъка от алтернатора. Бях на канал.
- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част РЕШЕН
Колеги,проблемът изчезна след смяна на ляво каре.
Смених също и долен заден носач защото беше тръгнал болта,но едва ли е от него.
Смених също и долен заден носач защото беше тръгнал болта,но едва ли е от него.
- vlad1.8mi
- Мнения: 201
- Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
- Автомобил: VW Passat Variant
- Двигател: 1.8T+ AEB 1999
- Местоположение: ,Плевен,София
Re: Пасат В5 неоткриваем проблем по ходовата част РЕШЕН
Външно или вътрешно каре е сменено?Информацията ще е от полза за колегите! 

- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта