Здравейте,
наскоро си мерих компресията на двата дава 8.5 а на другите 9.5.
майстора ми каза, че под 9 е за смяна на сигменти. Вие какво ще кажете.
Също така трябва да сменям и гарнитура на главата защото тече. Колата е на 200 000 кв. 90 г. 1.1 бензин
А къде мога да намеря наръчник за подръжка?
Благодаря!



8.5 това добра компресия ли е за ПОЛО 90 г. 1.1
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Тази компресия може да идва и от клапаните (шлайфат се и рядко се налага да се купуват нови ), може и в гарнитурата да е проблема. Масло харчи ли и колко?
Ръководство за ремонт и експлоатация в pdf :http://www.volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01
owner's manual :http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24483&highlight=manual
Ръководство за ремонт и експлоатация в pdf :http://www.volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01
owner's manual :http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24483&highlight=manual
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Съжалявам за офф-топика ама има ли разлика между степен на сгъстяване и налягане в цилиндъра ,защото за 1.05 ААУ го дават да има 9.5 степен на сгъстяване и никъде в техническата документация не пише 14.5 ???
Пример: за Голф2/Джета пише:
двигател степен на сгъстяване(барове)
Номинално минимално
1.1 литра 8 7.0
1.3 литра 8 7.0
1.6 литра 9 7.5
1.8 литра 10-13 7.5
1.6 литра дизел 34.0 26.0
допустима разлика в налягането между два цилиндъра 3 бара

Пример: за Голф2/Джета пише:
двигател степен на сгъстяване(барове)
Номинално минимално
1.1 литра 8 7.0
1.3 литра 8 7.0
1.6 литра 9 7.5
1.8 литра 10-13 7.5
1.6 литра дизел 34.0 26.0
допустима разлика в налягането между два цилиндъра 3 бара







Последна промяна от Anbuch на Вто 12 дек 2006 21:03, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 15 яну 2007 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Малка е компресията
Обикновено за тези модели компресията е над 10, даже за моделите GT i G40 е към 12.5. Когато компресията е ниска колата ти харчи повече, а "не върви" повече. Наистина е препоръчително да се сменят сегмените на двата цилиндъра с ниска компресия, обаче не е чак толкова наложително, защото този ремонт ще ти струва към 500 лв. и може да се наложи леко да се разширят цилиндрите, което означава още 100-тина лева. Ако имаш парите и смяташ дълго да караш колата наистина е по-добре да направиш ремонта. Ако я караш малко - не си струва.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Малка е компресията
Icoo написа:... и може да се наложи леко да се разширят цилиндрите, което означава още 100-тина лева...

Стигне ли се до "леко разширяване на цилиндрите" се слагат и леко разширени бутала, което пък от своя страна се нарича основен ремонт и стойността само на материалите далеч надхвърля посочените стотина лева.
Не хвърляй човека в паника!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 15 яну 2007 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не "хвърлям в паника"
Ще ме извиняваш, ама съм писал, че НЕ е наложително, така че не хвърлям човека в паника. Не мисля, че е добре да му кажа, че всичко си е ок. И аз си карам Полото с компресия на единият цилиндър 9.5, при положение, че за моят модел е нормално да е 12.5.
Само пропуснах да му дам един съвет - може да сложиш по-гъсто двигателно масло и да сложиш добавки, които леко увеличават компресията. Аз си сложих едни руски, които увеличиха компресията от 8 на 9.5. Така може да закърпиш положението с около 50-60 лв. и да си караш още дълго време.
Само пропуснах да му дам един съвет - може да сложиш по-гъсто двигателно масло и да сложиш добавки, които леко увеличават компресията. Аз си сложих едни руски, които увеличиха компресията от 8 на 9.5. Така може да закърпиш положението с около 50-60 лв. и да си караш още дълго време.
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Не "хвърлям в паника"
А какво е името на чудодейната отвара?Повлия ли някак на вървене и разход?Icoo написа: Аз си сложих едни руски, които увеличиха компресията от 8 на 9.5
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Неуспешен ремонт! ;-(
Приятели, благодаря за коментара.
Да споделя аз си смених гарнитурата и двигателя доста се подобри, има по-голяма тяга набира по бързо, работи равномерно.
Но тези майстори нещо не са ми скопосали или слагането на гарнитурата или са прецакали шлайфа и пак ми тече от гарнитурата на главата. След ремонта до сега съм налял 800 гр.. но най-страното е че от 1 седмица нивото на маслото не е паднало надолу. На пръчката за мерене се намира до 1/3 от целия диапазон.
Възможно лие да са шлайфали доста главата и затова да събира по-малко масло? Другите варианти са някава магистрала на гарнитурата и изкривен блок, което ми се вижда невъзможно поради факта,че блока е чугунен.
Вие как мислите от къде може да ми тече масло и поради какви причини?
Да споделя аз си смених гарнитурата и двигателя доста се подобри, има по-голяма тяга набира по бързо, работи равномерно.
Но тези майстори нещо не са ми скопосали или слагането на гарнитурата или са прецакали шлайфа и пак ми тече от гарнитурата на главата. След ремонта до сега съм налял 800 гр.. но най-страното е че от 1 седмица нивото на маслото не е паднало надолу. На пръчката за мерене се намира до 1/3 от целия диапазон.
Възможно лие да са шлайфали доста главата и затова да събира по-малко масло? Другите варианти са някава магистрала на гарнитурата и изкривен блок, което ми се вижда невъзможно поради факта,че блока е чугунен.
Вие как мислите от къде може да ми тече масло и поради какви причини?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Не възможно , а сигурно: След шлайф на глава и смяна на гарнитура трябва да нямаш никакви течове. Или са ошлайфали главата под форма -тип "ГОНДОЛА" или главата тие прешлайфана прекалено много (не вярвам за второто). А от теч на гарнитура масло не се губи. За да се прешлайфа главата се свалят клапаните и гумичките им и после се монтирват отново. Въпросните гумички струват общо 8 лв комплекта и са главният виновник за преразхода на масло. Ако не са ти взели пари за смяната им най-вероятно са я пристъргали с ръчен шлайф на око и ей ти резултата - ( Поне така се прави в сервиза на КОЛЬО в автошколата в Хасково
)
: АПСУРТ , маслото веднага се отича в картера и ти него мериш , обикновенно при шлайф се отнемат от 2 /10 до 6/10 от милиметъра


janissary написа:Възможно лие да са шлайфали доста главата и затова да събира по-малко масло?
: АПСУРТ , маслото веднага се отича в картера и ти него мериш , обикновенно при шлайф се отнемат от 2 /10 до 6/10 от милиметъра
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта