пасат б5 афн бял пушек от ауспуха

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
hyus84
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 21 юни 2014 21:31
Автомобил: Passat
Двигател: AZM 2002

пасат б5 афн бял пушек от ауспуха

Мнениеот hyus84 » Пет 10 окт 2014 21:31


Здравейте колеги днес като изпреварвах един бус на четвърта предафка с около 90-100km и гледам след мен един бял пушек.Върнах гаста и на по ниски обороти се прибрах до вкъщи като колата на ниски обороти не пушеше.На място като я форсирх до около 4000 оборота пак имаше бял пушек но този път по малко и само веднъж.Форсирах я още пет шест пъти но белият пушек исчезна.За 10хил.км.доливам не повече от 1л.масло 10w40 като преди 1000км.долях за последно и нивото на маслото подмина максимума два,три милиметра.Аз си мисля че се е събрало масло в кулера и днес като я настъпих това масло от кулера утиде в смукателния колектор.Ако някой има други предположения да пише.




novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: пасат б5 афн бял пушек от ауспуха

Мнениеот novatora » Съб 11 окт 2014 13:07


Колега когато гори масълце пушека не е бял било то от кулера. Антифриза как ти е? Доливаш ли? Бях чел някъде в темите че при заминаващо турбо пушело бяло. Дано не е това и да греша. Нека някой по - запознат да каже.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: пасат б5 афн бял пушек от ауспуха

Мнениеот novatora » Съб 11 окт 2014 13:18


Сега поразрових и в дизеловия раздел има тема "пуши бяло след смяна на счупена турбина". Колегата казва че е решил проблема след смяна на крива биела. Какво общо има тя със случая нямам представа.


hyus84
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 21 юни 2014 21:31
Автомобил: Passat
Двигател: AZM 2002

Re: пасат б5 афн бял пушек от ауспуха

Мнениеот hyus84 » Съб 11 окт 2014 18:03


Днес минах стотина километра всичко си е нормално,не пуши бяло.Говорих с приятел който е авто монтьор и той каза че с времето може да се е събрало масло в кулера и то да е влязло в смукателния колектор. Каза че може и пикаеща дюза да имам но тогава ще има разлика във вървежа на колата.Проверих и луфта на оста на турбото радиалния е около 1мм а аксиален няма.Засега ще се ослушвам, като сепояви пак проблема ще търся решение.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 61 госта