Виене на ролка !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 16 яну 2007 12:26


нещо като сухо свистене го определям моето и е може би нещо подобно на твойто.
А ролката няма кво да и стане преди да блокира лагерчето, самото лагерче се скапва. А като блокира тогава се усложняват нещата с цяла ролка.
Вземи погледни тия ролки по-скоро да не разбереш преждевременно коя е :)




Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Вто 16 яну 2007 13:02


evgbg написа:
spectrum написа:имам същия проблем малко под 2000 оборота окло 1900 - 1800 се чува виене от към двигателя интересното е че се чува по нанадолнище или когато съм натиснал гаста и подържам около 2000 оборота пуснали ли гаста и спира винето или леко намалява до незначително страхме е че при мене може да е скоростна кутия или лагер на съединителя ... моля даите някакви предположения ... в общи линии го прави при натисната педал на гаста и подържане на около 1900 оборота на пониски и повисоки не се чува толкова ясно даже въобще при пускане на гаста спира виенето ...

P.S. извинявам се ако моя проблем е различен и само прецаквам темата на колегата ... ако трябва ще пусна нова, но ми се сториха сходни проблемите ...


Според мен ако е от съеденителя при натискане на педала му би трябвало да спира. При мен се чува виене като от турбина... както на турбодизел.. такова фучене на около 1500 до към 3000 оборота много ясно се изразява... а то по нагоре и много силно се форсира двигатела та и за това може да не се чува толкова.


да като натисна съединителя или съм освободил от скорост изчеза правиго само на скорост а понякога и по нанадолнище се чува, но явно се явявам не достатъчно компетентен да го опиша добре но както казаш ти
такова фучене на около 1500 до към 3000 оборота много ясно се изразява... а то по нагоре и много силно се форсира двигатела та и за това може да не се чува толкова
можеби е най - точното описание ... или трябва да го чуе някои майcтор ...

Последна промяна от spectrum на Вто 16 яну 2007 13:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 16 яну 2007 13:09


spectrum, може би при теб има проблем с маслото в скоростите или пък с аксиалния лагер на съединителя. Провери нивото на маслото възможно най-скоро!

За свиренето на ролки... ако е от водна помпа се сменя цялата предна част. Ролка+лагерчето й+турбинка вътре. Просто така се продава. Цена около 30-35 лв.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Вто 16 яну 2007 13:37


radotom написа:spectrum, може би при теб има проблем с маслото в скоростите или пък с аксиалния лагер на съединителя. Провери нивото на маслото възможно най-скоро!

За свиренето на ролки... ако е от водна помпа се сменя цялата предна част. Ролка+лагерчето й+турбинка вътре. Просто така се продава. Цена около 30-35 лв.


като си взех колата ми провериха маслото в скоростната и ми казаха че има и било хубаво това беше преди 1 година и съответно 15000 км освен от тогава ако не са затегнали пробката или по някои от сервизите които съм я водил и оставял да се е случило няква мизерия абе не ми се мисли ако е скоростна кутия аксиалния лагер на съдединителя май е по-малката злина от двете ... но ужасно изнервящо свири направо ме побърква


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 16 яну 2007 14:20


Когато си на скорост и се чува виене ми казаха че е нормално за Голф3. Особенно изразено е на 2-ра и 3-та скорост, като е настъпиш малко.


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 16 яну 2007 14:25


Сега ходих на майстори :).... Чуха виенето. Викат ми: - Няма проблеми карай така. Каквото и да е още не е назряло, че да е за смяна. Супер... Ама ако тръгна на дълъг път нещо не ме кефи идеята :( По горе някой колега беше писал за турбинка на водната помпа? Да неби да е тя? А, да има и още едно мнение казаха ми че може и да е някой от ремъците... но тогава би трябвало да скърца а не да фучи като турбина???


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 16 яну 2007 15:54


За ремъците гледах едни как проверяват ремък-> с шишенце сипват водичка по шайбата и слушат ще се промени ли звука.
Мисля, че става, защото в дадения (наблюдаван) случай се промени.
Тъй като беше на комшия след това го питах какво е било, отговори, че ремъка е бил по-широк, сменили го и се оправило, но той беше с трапецовиден, не пистов ремък.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 16 яну 2007 16:25


evgbg написа:Сега ходих на майстори :).... Чуха виенето. Викат ми: - Няма проблеми карай така. Каквото и да е още не е назряло, че да е за смяна. Супер... Ама ако тръгна на дълъг път нещо не ме кефи идеята :( По горе някой колега беше писал за турбинка на водната помпа? Да неби да е тя? А, да има и още едно мнение казаха ми че може и да е някой от ремъците... но тогава би трябвало да скърца а не да фучи като турбина???

    Евала на такива майстори, я напиши поне къде са та някой колега да не вземе да се излъже и той да отиде при тях.

    :rocketwhore :rocketwhore :rocketwhore


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 16 яну 2007 17:28


Сега е гледахме с един пич. Слушахме гледахме. Пита ме дали съм смениял антифриза. Сетих се че преди около месец смених тройника. След това долях около литар. Той ми каза че е възможно да е той и да товари водната помпа за това да се чува това фучене. Възможно ли е това?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 16 яну 2007 17:59


Писах ти че вероятно е от помпата но това няма връзка с доливането на антифриза а просто може да и е дошло времето.


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 16 яну 2007 19:38


teodor6769 написа:Писах ти че вероятно е от помпата но това няма връзка с доливането на антифриза а просто може да и е дошло времето.

Събирам сякаква информация от практиката:) Хората са казали питай патило... Мисля за събота да сваля пистовия ремък за да съм сигурен че е водната помпа. Понеже в момента не е ясно с точност от къде е. Просто си мислех че е често срещан проблем и че бързо ще се разбере. Уви....


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 16 яну 2007 20:30


С автоматичен обтегач ли си на водната помпа или се опъва ремака с алтернатора . Не бързай да сменяш помпата че аз от много бързане , напразно я смених . Цената и беше смешна , по-малко от флакон с грес , но смяната си е много разкачане . Аз направих така . Свалих ремака на хидравликата , запалих , свиркаше си , изгасих . Свалих ремака и на алтернатора-водната помпа , спря и останових че е от този възел , но беше ниско долу и реших че е водната . Сменихя , смазах си оста на автоматичния оптегач и спря да свири , и като гледах автоматичния обтегач вибрираше начесто с малак ход , след малко пак почна свиренето и като погледнах обтегача скачаше яко . niks76 ме светна че проблема при мен е от пружината на обтегача , сега като отида на село при колата , че я сваля да я одавя в топла грес и давидя дали ще се оправи и евентуално ще си взема нов обтегач . И само не разбрах , пробва ли да натегнеш ремаците , че като взех колата ми виеше хидравликата , от многото майстори , замалко да я сваля за ремонт , но смених ремака и си го натегнах по мой си начин и вече 30 000 и звук не съм чул от нея .


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Сря 17 яну 2007 11:49


Значи много ми хареса метода с маркуча който приложих днес. Това трябва да се сподели с вас. Взех един маркуч. Единия край го бутнах в ухото с другиа слагах на корпуса на всяка ролка там където би трябвало да е лагера.. Страхотна работа.. :) Открих проблема.. Оказа се в най малкото нещо в което се съмнявах. Динамото!!! За съжаление по друг начин неможеше да се разбере защото шумът се разнасяше навсякъде. След като опрях маркуча на точното място шума стана ясен. Сега остава да сменя този лагер. Но това може би е друга тема, от къде да си купя нов и т.н. Този метод само че с докторски слушалки без мембраната отпред, би свършила идеална работа за прослушване на шумове по двигатела :)


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 17 яну 2007 12:02


Браво колега добро инфо!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта