Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот ej0 » Пон 13 окт 2014 13:32


Здравейте колеги :beer
Значи преди имах проблем със забиването след 120/ч проблема го оправихме имаше скъсана снадка,но след около 1000км пак се появи този проблем,но по друг начин смисъл симптомите са други.
1ва-не виждам разлика добре си набира но на ниски хич го нема
2ра- пак по същия начин
3та-след 3000 оборота все едно ми спира турбото
4та- пак след 3000 оборота спира мощността
5та-след 3200 обороте демек след 150 160 неще да набира даже и на долище преди с тази кола на прав участък съм нацепил 195 200 км/ч но сеге неще не е като преди за сега съм сменил сандката Н75 дебитомера си е в норма вече не знам какво да напрая за да си опрая кораба.
Катализатор нямам горивния въздушния филтър съм ги сменил преди 500км.
Дебитомера съм го изчистил със спрей за карбуратор
Просто след 3200 оборота все едно съм я хванал за гърлото вече не знам какво е моля колегите с подобни проблеми(решени) да ми помогнат :drunk колата е пассат б4 1з мотор !




coreckt
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 12 май 2009 12:29
Автомобил: vag
Двигател:
Местоположение: SOFIA
Контакти:

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот coreckt » Пон 13 окт 2014 17:25


Турбина.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот drago_tr » Пон 13 окт 2014 17:58


Виж как са вакум маркучите и при евентуално съмнение...сменяш наред. Особенно това което отива в компа.
Отвори и компа виж там как е и подмени и там маркучето за по сигурно.
Лягаш под колата и виж дали се движи лесно лостчето на актуатора да не е клеясало нещо. Наврян е на :horror ...ама се достига.
Н75 каза че си сменил , дебитомера казваш че е добре, ми то друго няма.
Как разбра че дебитомера и Н75 са добре....логове някакви?


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот ej0 » Пон 13 окт 2014 18:10


Маркучите за вакуум сме ги проверили с mastersound(големи благодарности :bowdown ) всичко бе наред с тях те отпадат Н75 съм го сменил днеска (нов) :screwy дебитомера си бачка щот като махна буксата да не ти кажа кфо става :a045 гейта съм го проверил и неможах да го мръдна,но приятеля ми каза цитирам "Ако то не бачка ще ти се прее... турбото" пробвахме дали бачка запалих колата спомоща на един приятел той я изфорцира гейта не помръдна :scare3 иначе Н75 цата си цъка тфа не значе ли че гейта бачка или се лъжа :11


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот fox_vt » Пон 13 окт 2014 20:42


Виж ся откачаш вакума на уестгейта и пробваш колата ако не върви то вероятно дебитомер.Логове не правихте ли дебитомера може да откачиш буксата и да е зле но това не значи че на макс дебит на въздух ще отчита точно.Предполагам скоро не сте правили някви интервенции по ангренажа.

пп като откачиш вакуума и пробваш трябва да забележиш клата дали е добре преди компа да ограничи горивото-караш леко докато изредиш 1-2-3 и настъпваш до ламарината.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот drago_tr » Пон 13 окт 2014 20:49


Въоръжаваш се с едно WD-40 и лягаш под колата да раздвижиш гейта. Пръскаш и полеко движиш. Може да използваш за помощ една щанга или лост или там с каквото ти е удобно. Леко по леко и ще тръгне.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот ej0 » Пон 13 окт 2014 21:16


Утре най вероятно ще ходя за диагностика за вд-то колата е със спортно окачване малко трудно да легна под колата или е невъзможно :mhihi иначе ще се пробвам но този гейт е на много ...ано място не е истина :screwy утре ще пробвам това което каза по горе колегата и наистина е време да си купя вд40 :Mr Green Fun


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот ej0 » Пон 13 окт 2014 21:19


между другото отворихме екуто за този маркуч здрав си беше екуто си беше като сълза демек чисто иначе на 1,2,3 вече след смяна на клапана даже и на 4та си е добре но на 5та 3200об. жива мъка :censored2 :love.vwclub


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот ej0 » Вто 14 окт 2014 10:42


Малко ъп по темата днес отидах на диагностика и имаше една грешка ако някой имал подобни проблеми нека сподели http://ejooo.snimka.bg/tuning/problem.838683 линк за снимката :love.vwclub


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот fox_vt » Вто 14 окт 2014 11:38


Гейта на байпасна турбина трудно ще клеяса.А и даже и да стане така имаш само два варианта да остане отворен или затворен.Ако е отворен то колата изобщо няма да върви даже няма да стигне до 3000 об.Ако остане затворен симулираш пробата която ти казах да направиш,турбото ще надува колкото може даже и над зададеното тъй като няма да има кой да разтовари.При мен със стария дебитомер проблема беше същия но на тия обороти започва да върви на тласъци,на ниските няма проблем.Просто дебитомера увисва при достигане на голям дебит въздух.Ако имаш от кого да вземеш за проба ще си решиш доста главоболия.Това се хваща и при лог файл ако имаш ваг ком.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот ej0 » Вто 14 окт 2014 12:06


Ще видя иначе майстора ми каза,че тази грешка може да ми прави мизерии с вървежа вярно ли е това и как да го остраня този проблем ? :scare3

Последна промяна от gr_kanev на Вто 14 окт 2014 13:47, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
tndrrr
Мнения: 150
Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
Автомобил: VW Golf IV 2000
Двигател: 1.9 TDI AGR

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот tndrrr » Сря 15 окт 2014 19:47


Аз имам същия проблем на Голф 4 с AGR мотор, който ако не селъжа е като 1Z - с непроменлива геометрия на турбото. Само че при мен колата забива и губи мощност на 2900 оборота на 5-та предавка.
Вакуум маркучите са подменени, клапан Н75 работи коректно и дебитомера си дава нормални стойности. При диагностика се вижда, че когато колата стигне 2800-2900 оборота турбото почва да пренадува и съответно колата влиза в авариен режим и заради това забива/губи мощност.
При мен, също като при теб, уестгейта почти не се движи и най-вероятно от там идва проблема, защото не може да разтовари турбото и то пренадува.
Предстои ми смъкване и почистване на турбото и евентуална смяна на уестгейта, като след това се надявам проблема да се реши.
Ако случайно успееш да решиш проблема, ще съм ти благодарен да споделиш от какво е било.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z - губи мощност след 3200 об.

Мнениеот ej0 » Чет 16 окт 2014 16:20


Колега ако ти ме изпревариш моля те публикувай или лс :beer

Последна промяна от gr_kanev на Пет 17 окт 2014 11:00, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта