голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
m.d.
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот m.d. » Нед 12 окт 2014 17:10


Изписва грешкаGAS SCARIC OFFICINA какво е това




Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот pepo_1986 » Нед 12 окт 2014 19:03


проблем с изпускателната система


m.d.
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот m.d. » Нед 12 окт 2014 19:06


Какво е решението от къде да почна
Колата е 2000г.няма филтър за твърди частици


Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот pepo_1986 » Нед 12 окт 2014 19:58


трябва се закачи да се види защо изписва такава грешка


m.d.
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот m.d. » Пон 13 окт 2014 13:23


има две грешки 01321 ;и 00283 които нямат нищо общо с ауспуха мисля да махна катализатора да не е запушен

Идеи


Потребителски аватар
pepo_1986
Мнения: 448
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот pepo_1986 » Пон 13 окт 2014 15:33


еми защо изписва този надпис тогава


m.d.
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот m.d. » Пон 13 окт 2014 18:25


Незнам освен запушен катализатор не виждам друго


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот Kalin72 » Вто 14 окт 2014 12:37


Абе според един италиански форум вероятностите са много и различни, така че е хубаво човека да си каже какво точно е правил по колата последните 1000-2000 км :)
Например запушен ЕГР?
И като се зачетох по другите форуми, ето какво излезе :)

It's a fault indicating a problem with EGR regulation.

Possibility #1:

Click on the vag-com list link at the top of the page. I know there are some members in Dayton that might be able to help. Using VAG-COM software, they can verify that the mass air flow sensor (MAF) is giving reasonable readings. This is actually a prime suspect for the cause of the problem.

You mentioned using a MAF from a 2.0, but it's not really intended for use on the TDI and gives inaccurate readings to the ECM for air flow. Depending on what the ECM is seeing, this could be source of the problem. Some have made a small modification (plugging holes in the air flow path of the sensor) to get more accurate readings to the ECM. 2.0L MAFs are not known for durability either (just ask the 2.0L crowd).

An alternative is to replace with a genuine part intended for a TDI (see the classifieds for cheaper alternatives to dealerships), or use of a Pierburg brand sensor (some slight modification required and is covered in other threads).

Possibility #2:

The EGR valve is that first part of the intake they should have cleaned out. It's got the round silver part on it, near the back right of the engine compartment.

There's a small vacuum hose attached to it. Make sure that hose is in good condition.
If it is good, you'll need a hand vacuum pump to verify the operation of the valve. Pull off the small hose, and remove the large black intake hose. Use the hand vacuum pump connected where the small hose was and see if the valve operates inside the intake. It needs to open when vacuum applied, and fully close when vacuum released.

If it appears to be operating correctly, verify there are no splits in the metal tubing that runs from it to the large stainless steel looking tubing thing back behind the engine (EGR cooler), and in the same type of tubing at the other end of the cooler.

Possibility #3:

VAG-COM can be used to verify if EGR regulation occurs as it is supposed to. The N18 valve that controls the vacuum to the EGR valve can be bad. An output test can be run using VAG-COM to verify operation. If it doesn't regulate with the output test, then the valve is bad.

Be sure to reconnect anything disconnected during diagnostics.


m.d.
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот m.d. » Вто 14 окт 2014 14:21


Чистих агр клапана,че беше ужасно мръсен.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот Kalin72 » Вто 14 окт 2014 14:33


И след това ли се появи надписа?
Ако да, провери внимателно дали всички връзки към него са на мястото си, здрави са, също и N18 клапан виж, вакуум и електрическите му връзки.


m.d.
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Re: голф мк4 1.9.pd 115ps. GAS SCARIC OFFICINA

Мнениеот m.d. » Вто 14 окт 2014 15:08


Да след това не съм минал и 50, км.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта