pavel_andreev написа:Оказва се, че повечето немски производители ЛЪЖАТ с рахода на гориво с около 30% (за концерна VW точната цифра е 28%).
Всички европейски производители (за мен са само сглобители) на автомобили ЛЪЖАТ с рахода на гориво, за да могат да покрият нормите за изгорели газове в ЕС.
Emission limits are set according to the mass of vehicle, using a limit value curve. The curve is set in such a way that a fleet average of 130 grams of CO2 per kilometre is achieved by 2015 and 95 grams of CO2 per km by 2021.
С тези норми трябва да се съобразяват и всички останали, които искат да продават в Европа.
Пример:
Каталожни данни: Audi A3 Sportback 1.6 TDI, 6-Gang: 3,8 l/100 km kombiniert; 99 g/km CO2-Emission kombiniert (EU5).
Реални: Der gemessene CO2-Ausstoß beträgt 141 g/km... Durchschnittsverbrauch von 4,4 Liter Diesel auf 100 Kilometer.
Подобни данни могат да се посочат и за останалите немски марки.
Не случайно Субару монтира в новата Импреза 114к.с., вместо 150к.с. в предишната.
Хонда и те замениха 2.2 i-CTDi с 1.6 i-DTEC.
Фиат бяха "принудени" да се откажат от 1.9 MultiJet и да преминат към 1.6 MultiJet.