Така си си решил най-вероятно проблема с ламбдата, а сега остава да ти настроят газовата.
При условие, че ти дава окъсяване в ламбда сондата, как отиде на дросела и електронната газ не мога да разбера.

Колегите в началото са ти казали къде е проблема и явно си е точно там. Значи самата ламбда не е задължително да не работи постоянно за да кажем, че е разлвалена, а просто забива, на бедна или богата смес и екуто се побърква.
Четох, че без сигнал от ламбда сондата, разкачена, екуто минава в режим "open loop" т.е. все едно е студена колата, буха яко бензин и харчи зверски двигателя.
Аз също я разкачих и на сутринта пак при завъртане на волана ми изгасна(при пробата). При мен е само при първото палене и само при изстинал двигател.
Когато ми светеше лампата ЕРС и разкачих буксата на ламбда сондата, след няма и 200-300 метра лампата ми изгасна! Иначе винаги я гасях с повече обороти, просто вдигам над 3000 и лампата изгасваше. След разкачането на сондата ми изгасна лампата при нормално шофиране без да форсирам. Тия двигатели имат голям процент на адаптация и си ги осират, ако не им работи коректно ламбда сондата.
Екуто си беше записал грешка за липса на сигнал от сондата, но не включваше лампата повече!
Така, че според мен ако имаш емулатор на сондата няма нужда да купуваш нова сонда, тя вече не ти трябва.
